loading...

مرجع آموزشی دکوراسیون داخلی

بازدید : 189
جمعه 21 مرداد 1401 زمان : 10:51

همه دوست دارند خانه و باغی سرسبز و زیبا داشته باشند، اما همیشه به خاطر پول و وقت سخت است، مخصوصا برای یک باغ بسیار زیبا.

مهمتر از آن، باغ به جای لذت بردن از آن، به زمان زیادی برای نگهداری نیاز دارد. خرید دیوارهای چمن مصنوعی یا دیوارهای گیاه مصنوعی که می تواند به تحقق رویای شما در مورد خانه و باغی سرسبز کمک کند، انتخاب خوبی برای شماست.
چرا دیوارهای چمن مصنوعی را انتخاب کنید؟
اگر دیوارهای چمن مصنوعی را انتخاب می کنید، نیازی به آبیاری، وجین یا هرس و غیره ندارید... دیوارهای چمن مصنوعی به دلیل تأثیر آفات، دما یا خاک نمی میرند.

چیزی که بیشتر باید به آن اهمیت دهید سطح حفاظت در برابر اشعه ماوراء بنفش گیاهان مصنوعی است. اگر مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش بهتری داشته باشند، خرید توری چمنی را می توان برای مدت طولانی 5 یا 8 سال حفظ کرد. بنابراین نگهداری از آن برای شما بسیار ساده تر است.

دیوار سبز مصنوعی
مقایسه دیوارهای گیاهی تقلبی و واقعی
گیاهان تقلبی تاریخچه طولانی توسعه دارند. با راه اندازی فناوری جدید، گیاهان تقلبی اکنون تقریباً شبیه گیاهان واقعی هستند. با افزودن مواد مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش در داخل، می تواند بیشتر از گیاهان واقعی دوام بیاورد. مهمتر از آن، 100٪ ایمن و سالم در داخل و خارج از خانه است، حتی برخی از دیوارهای ساختگی گیاهان در برابر آتش مقاوم هستند.

هنگامی که دیوارهای سبز مصنوعی را از تولید کنندگان حرفه ای خریداری می کنید، آنها می توانند گواهینامه هایی مانند VOC A+، RoHS، PAHS، REACH و غیره را ارائه دهند که می تواند ثابت کند مواد ایمن و سازگار با محیط زیست هستند.

اگر گیاهان مصنوعی را برای باغ خود انتخاب کنید، می توانید هر نوع گیاهی را که دوست دارید یا می خواهید داشته باشید. کدام چمن مصنوعی بهتر است؟ شما می توانید یک گیاه زمستانه در تابستان یا یک گیاه بهاره در زمستان داشته باشید. شما می توانید از باغ سرسبز به روشی راحت تر و مقرون به صرفه تر لذت ببرید.

دیوار چمن مصنوعی شما برای چه مواردی استفاده می شود؟
دیوارهای چمن مصنوعی طوری طراحی شده اند که زیبایی طبیعت را منعکس کنند. آنها می توانند افزودنی عالی برای تقریباً هر فضای داخلی باشند!

وقتی به دیوار رستوران‌ها، رویدادها یا مکان‌های عروسی اضافه می‌شوند که در غیر این صورت ممکن است پراکنده به نظر برسند، به همان اندازه چشمگیر هستند. به طور مشابه، دکوراتورهای داخلی این پانل ها را به صورت عمده خریداری می کنند تا الگوها و چیدمان های منحصر به فردی را به پروژه های مسکونی اضافه کنند.

پانل دیواری چمن مصنوعی
چگونه دیوار گیاه مصنوعی با بهترین کیفیت را انتخاب کنیم؟
هنگام جستجوی بهترین کیفیت دیوار گیاه مصنوعی، بسیار مهم است که به چیزی بیش از جذابیت زیبایی شناسی توجه کنید. سه سوال زیر به شما کمک می کند تا بهترین گیاهان مصنوعی را پیدا کنید.

با بررسی وب‌سایت تأمین‌کننده و برگه‌های داده یا صحبت مستقیم با آنها قبل از خرید، پاسخ این سؤالات را بیابید.

آیا برای مواد مضر آزمایش شده است؟
بهترین گیاهان مصنوعی چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟ اول از همه، مواد خام مورد استفاده در ساخت آنها نباید هیچ خطری برای سلامت و ایمنی استفاده کنندگان داشته باشد.

مشتریان باید بتوانند محصول مورد علاقه خود را انتخاب کرده و با خیالی آسوده از آن استفاده کنند. در صورتی که مواد اولیه مورد استفاده در تولید استانداردهای لازم را نداشته باشند، می توانند مشکلات سلامتی جبران ناپذیر زیادی را برای مصرف کنندگان خود ایجاد کنند.

به همین دلیل است که EdenVert همیشه مشتریان خود را تشویق می کند که تنها بهترین محصولات سبز مصنوعی را انتخاب کنند که استانداردهای بهداشت و ایمنی تست های REACH، RoHS و PAHs را رعایت کنند. این آزمایش ها ایمنی اجزای مواد خام مورد استفاده را بررسی می کند.

آنها مطابق با استانداردهای سختگیرانه انجام می شوند و توسط آزمایشگاه های شخص ثالث مستقل انجام می شوند که تضمین می کند که نتیجه به دست آمده قابل اعتماد و قابل اعتماد است. EdenVert با ارائه تنها محصولات غیر سمی و ایمن، چه برای مقاصد تجاری یا مسکونی، به شما آرامش می دهد.

آیا ضد حریق است؟
هنگام انتخاب پانل های دیواری سبز مصنوعی، بسیار مهم است که با سازنده تایید کنید که مقاوم در برابر آتش است.

آزمایش تاخیر در آتش EdenVert توسط آزمایشگاه معتبر SGS مطابق با استانداردهای EN 13501-1:2018 واکنش به آتش انجام می شود. این به طور مستقل و با رعایت استانداردهای دقیق انجام می شود که قابلیت اطمینان آن را تضمین می کند. بنابراین، می توانید به ایمنی گیاهان مصنوعی ما در برابر آتش، چه برای استفاده در فضای باز یا داخل ساختمان، اطمینان داشته باشید.

گارانتی اش چقدر اعتبار دارد؟
ناگفته نماند که هر چه گارانتی طولانی‌تر باشد، احتمالاً محصول بهتر خواهد بود. برخی از ضمانت‌نامه‌ها ممکن است بسیار مبهم باشند و از مصرف‌کنندگان محافظت زیادی نکنند. بنابراین، مهم است که چاپ کوچک را بررسی کنید.

حتماً به دنبال ضمانتی باشید که شامل پایداری در برابر اشعه ماوراء بنفش باشد که از محو شدن محصول محافظت می کند. این یک ویژگی ضروری است، به ویژه در گیاهانی که قرار است در خارج از خانه باشند، جایی که فضای سبز مصنوعی ممکن است در معرض شرایط آب و هوایی نامساعد قرار گیرد.

هرچه نور خورشید قوی تر باشد، برای گیاهان مصنوعی مخرب تر است و می تواند به طور قابل توجهی طول عمر آنها را کاهش دهد. بنابراین، در نظر گرفتن سطح تضمین شده مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش هنگام خرید دیوارهای گیاه مصنوعی بسیار مهم است.

دیوار گیاه مصنوعی
انتخاب گیاهان مصنوعی
اگر می خواهید قیمت دیوار سبز مصنوعی را داشته باشید، انتخاب های مختلفی برای شما وجود دارد. آنجا

بیشتر کاربران نهایی از آمریکای شمالی و اروپا هستند که به جای دیوارهای واقعی، دیوارهای چمن مصنوعی را برای تزئین خانه ها و باغ های خود انتخاب می کنند و میزان فروش در سراسر جهان بسیار سریع افزایش می یابد.

به طور کلی، محصولات مصنوعی ما شامل تشک های پرچین مصنوعی، باغ های عمودی، نرده های مصنوعی، و تاپیاری مصنوعی است.

در اینجا به معرفی مختصر هر دسته می پردازیم.

تشک پرچین مصنوعی
اگر می خواهید دیوار چمن مصنوعی را برای محوطه سازی خود خریداری کنید، پرچین مصنوعی مورد اصلی است. بیش از 100 نوع برگ برای این دسته وجود دارد. برای منظر شهری، این یک انتخاب ارجح است زیرا مقرون به صرفه است.

علاوه بر این، می توان آن را به راحتی ترکیب کرد و نیازهای شما را برآورده کرد. پرطرفدارترین اقلام این دسته عبارتند از شمشاد، بوکس، سرخس و …

باغ عمودی
باغ عمودی یک آیتم سرسبز از سری دیوارهای چمنی است. برای هر مورد، بیش از 5 نوع برگ وجود دارد. و برای برخی از آنها بیش از 8 یا 10 برگ روی آن ترکیب می شود. فقط از روی ظاهر، تفاوت بین یک حصیر پرچین مصنوعی و یک باغ عمودی مصنوعی را خواهید دید.

اگرچه قیمت باغ مصنوعی کمی بالاتر از حصیر پرچین مصنوعی است، اما همچنان در بین کاربران نهایی بسیار محبوب است. دکوراسیون زیبایی به خانه یا باغ آنها می دهد و حس سرسبزی را ارائه می دهد. با ترکیب انواع مختلف برگ های فصول مختلف، بسیار منحصر به فرد و جذاب به نظر می رسد.

حصار مصنوعی
حصارهای مصنوعی را می‌توانید با نام‌های دیگری مانند پرده‌های بید مصنوعی، داربست‌های کشش‌پذیر، داربست‌های چوبی با برگ‌های پلی‌اتیلن… محصولی ویژه است که می‌تواند دکوراسیون باغ و همچنین حفظ حریم خصوصی را در عین حال فراهم کند.

در گذشته اغلب مردم هنگام تزئین حیاط از نرده چوبی ساده استفاده می کردند که بسیار سرد و معمولی به نظر می رسید.

اما اگر دیوار چمن مصنوعی روی حصار بخرید، می توانید برگ ها و رنگ های مورد علاقه خود را انتخاب کنید که نه تنها می تواند نیازهای کاربردی را برآورده کند بلکه زیباتر هم می شود. علاوه بر این، از آنجایی که قابل توسعه است، می توانید آن را مطابق میل خود تنظیم کنید و نصب آن برای شما بسیار آسان است.

حصار مصنوعی
توپیاری مصنوعی
توپیاری مصنوعی شامل محصولات مختلفی مانند گلدان مصنوعی، توپ مصنوعی، انگور مصنوعی و غیره است که ممکن است آن را مکمل دیوارهای چمن مصنوعی بدانیم. برخی از آنها نه تنها در فضای عمودی، بلکه در فضای افقی نیز قابل استفاده هستند.

این یک دکوراسیون برای اهداف تجاری و مسکونی است. این مکمل عالی برای طیف وسیعی از مکان‌ها مانند خانه‌ها، ادارات، مغازه‌ها و رستوران‌ها است و فضایی دنج و دلپذیر را ایجاد می‌کند.

دیوار چمن مصنوعی چقدر دوام دارد؟
این سوالی است که اغلب مشتریان ما می پرسند، که تا حد زیادی به دلیل تغییرات آب و هوایی و شرایط آب و هوایی شدید در سال های اخیر ایجاد شده است. آنها می خواهند بدانند که چه مدت می توانند انتظار داشته باشند که پرچین های مصنوعی، نرده ها و توپیاری ها در شرایط بی عیب و نقص باقی بمانند.

طول عمر فضای سبز مصنوعی تا حد زیادی با موادی که از آن ساخته شده اند، و به ویژه اینکه آیا آن ماده تحت درمان با اشعه ماوراء بنفش قرار گرفته است، مرتبط است. از گیاهان ساخته شده از مواد مصنوعی خاص که تحت درمان با اشعه ماوراء بنفش قرار گرفته اند، می توان عمر طولانی تری را انتظار داشت.

گیاهان مصنوعی EdenVert تست UV 5000H انجام شده توسط یک آزمایشگاه شخص ثالث مستقل را گذرانده اند، که به ما اطمینان می دهد که محصول را برای مدت پنج تا هشت سال ضمانت می کنیم.

سبزه مصنوعی
نتیجه
انتخاب یک دیوار چمن مصنوعی دشوار نیست، اما همانطور که از این راهنما آموخته اید، بسیار مهم است که به چیزی بیش از زیبایی یک دیوار سبز تقلبی نگاه کنید.

امیدواریم این راهنما مفید واقع شده باشد و پیشنهاد می کنیم قدم بعدی درخواست نمونه رایگان از دیواره های گیاه مصنوعی برای مقایسه محصولات مختلف موجود باشد.

منبع: https://www.eden-vert.com/news/definitive-guide-of-buying-artificial-grass-walls/

بازدید : 149
سه شنبه 23 آذر 1400 زمان : 10:24

پاییز به خوبی و واقعاً اینجاست. درختان دارند برگ های خود را می ریزند و جامپرهای پشمی به جلوی کمد آورده می شوند. با آماده شدن برای شب‌های دنج و شمارش معکوس برای فصل جشن، افکار به تعمیر و نگهداری خانه می‌پردازند - بله، قبلاً به آن اشاره کرده‌ایم! اما باغ شما چطور؟

که اغلب فراموش می شود، نگهداری از باغ شما در پاییز به همان اندازه مهم است که اتاق نشیمن، سالن یا آشپزخانه را زیبا کنید. در حالی که انواع چمن مصنوعی بین سنگ به نگهداری کمی نیاز دارد، باغ شما اولین تاثیری است که برای مهمانان شما ایجاد می‌کند، بنابراین نکات مهم ما برای حفظ ظاهری بی‌نقص در اینجا آورده شده است:
سنت لوسیا چمن مصنوعی توسط گراس دایرکت

1. برگ های افتاده را بردارید
چه یک دمنده الکترونیکی برگ یا چنگک جمع آوری باغچه را انتخاب کنید، جمع آوری برگ های پاییزی فورا ظاهر باغ شما را بهبود می بخشد. همچنین مهم است که از مسدود کردن سوراخ های فیلتر در چمن مصنوعی خود اجتناب کنید.

ذرات ریز برگ ها می توانند سیستم زهکشی را مسدود کرده و پس از مدتی مشکلات شدیدتری مانند سیل و بوی نامطبوع آب راکد ایجاد کنند.

صرف 10 دقیقه برای جمع کردن چمن مصنوعی برای بالا نگه داشتن آن کافی است.

نکته: هنگام چنگ زدن چمن مصنوعی پاییزه با آدرس https://gamantj.com/autumn-artificial-grass/ خود مراقب باشید، فقط برای جمع کردن برگ ها از بالای چمن سر بخورید. هیچ فشاری وارد نکنید. اگر ترجیح می دهید، یک برس سر نرم نیز این کار را انجام می دهد.
چگونه از چمن مصنوعی خود در پاییز نگهداری کنیم؟

2. از خزه و کپک اجتناب کنید
فصل پاییز به دلیل شرایط آب و هوایی مرطوب مشهور است. ایجاد پایه ای عالی برای ایجاد خزه و کپک - به ویژه در باغ های ما. هاگ های کپک موجود در هوا می توانند به چمن مصنوعی شما بچسبند و در صورت عدم درمان پخش شوند.

اگر دچار کپک یا خزه شدید، نترسید، به راحتی برطرف می شود! پست وبلاگ "چگونه کپک یا خزه را روی چمن مصنوعی درمان کنیم" ما را بررسی کنید.

اطمینان از اینکه سیستم زهکشی شما به درستی کار می کند و اجتناب از تجمع کثیفی و زباله در وهله اول از ظاهر شدن خزه/کپک جلوگیری می کند. در حالی که یک برس معمولی در طول فصل باید مشکل را از بین ببرد!

به طور کلی، چمن مصنوعی حداقل دو بار در سال نیاز به تمیز کردن دارد تا بهترین عملکرد را داشته باشید. این یک فرآیند سریع و آسان با پاک کننده چمن مصنوعی از پیش رقیق شده ما است که برای درمان مشکلات کپک و خزه نیز عالی است.
چگونه از چمن مصنوعی خود در پاییز نگهداری کنیم؟


3. از فراست آگاه باشید
در حالی که نمی توانیم آب و هوا را کنترل کنیم، می توانیم در مورد آن محتاط باشیم. مانند تمام سطوح، چمن مصنوعی در صورت یخ زدن ممکن است لغزنده شود. مراقبت بیشتر تا زمان یخ زدگی از هر گونه حادثه غیر ضروری جلوگیری می کند. اگر به دسترسی منظم به چمن مصنوعی خود نیاز دارید، ممکن است برای ماه‌های پاییز/زمستان، سنگ‌های پله یا مسیری با قابلیت سنگ‌ریزه نصب کنید.
همانطور که فصل بیشتر و بیشتر به پاییز این ماه نزدیک شده است، ممکن است متوجه تغییرات زیادی در باغ خود شده باشید.

با کوتاه‌تر شدن روزها و سردتر شدن هر روز صبح، هوای پاییزی اغلب باغ‌هایی را که به‌خوبی نگهداری می‌شوند، نابود می‌کند.

برای کسانی که چمن مصنوعی دارند، از نگهداری کم آن در تمام طول سال بهره مند می شوند، به این معنی که هر کاری که آب و هوا تصمیم بگیرد در پاییز امسال انجام دهد، چمن شما محافظت می شود.

در حالی که نگهداری چمن مصنوعی بسیار کم است، هنوز کارهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که چمن مصنوعی ارزان قیمت شما در این فصل به بهترین شکل خود باقی می ماند.

3 روش رایجی که پاییز می تواند بر چمن مصنوعی شما تأثیر بگذارد و نکاتی در مورد اینکه چگونه می توانید از خراب شدن آن جلوگیری کنید را بخوانید.

1. خزه و علف های هرز
پاییز به ناچار به این معنی است که باغ شما نسبت به ریزش برگ‌هایی که می‌توانند روی سطح جمع شوند بسیار حساس‌تر خواهد بود.

چمن را با استفاده از یک برس یا چنگک معمولی برای جدا کردن برگ ها قبل از پوسیدگی در شرایط خوب نگه دارید و شرایط ایده آلی را برای رشد علف های هرز یا خزه ایجاد کنید.

2. تجمع آب
تجمع برگ‌ها و زباله‌ها در طول پاییز نیز می‌تواند بر زهکشی چمن مصنوعی شما تأثیر بگذارد و آب را روی سطح جمع کند. بنابراین ضروری است که آنها به طور منظم با چنگ زدن یا دمیدن برگ حذف شوند.

3. فراست
یخبندان های پاییزی ناگهانی در بریتانیا غیر معمول نیست. اگر چمن AGD ذوب شود نباید در اثر یخ زدگی شدید آسیب ببیند، اما اگر می‌خواهید به باغی عاری از یخبندان برسید، به جای دستان خود از یک بیل برفی پلاستیکی استفاده کنید زیرا این کار می‌تواند باعث ایجاد اثر "پارگی" روی الیاف شود. .

اگر از این قوانین ساده پیروی کنید، مراقبت از پاییز نیازی به یک کار طاقت فرسا نیست. با تعمیر و نگهداری تقریباً صفر، چمن مصنوعی به شما این امکان را می دهد که از این فصل ترد و رنگارنگ لذت ببرید - فقط مراقب تعداد برگ هایی باشید که روی چمن خود می ریزند، و باید در تمام پاییز تازه و تمیز به نظر برسد!

منابع : grass-direct و artificialgrass-direct

بازدید : 136
يکشنبه 9 آبان 1400 زمان : 16:10

چمن مصنوعی یک محصول بسیار متنوع است. هنگامی که به درستی نصب شود می توان آن را در همه مکان ها از کف روی پشت بام ها تا روکش روی صندلی ها قرار داد. حتی می توان از آن برای ساخت کفش استفاده کرد. در این مقاله نحوه قرار دادن چمن مصنوعی در بالکن را به شما نشان خواهیم داد.
به طور فزاینده ای از سوی صاحبان آپارتمان ها و آپارتمان ها درخواست می شود تا چمن مصنوعی را در بالکن خود نصب کنند. برای افرادی که در آپارتمان‌ها زندگی می‌کنند، بالکن تنها مکانی برای لذت بردن از هوای تازه و آفتاب در چند فوتی خانه است. جدای از افزودن چند گیاه گلدانی رنگارنگ به بالکن، افزودن یک کفپوش چمن مصنوعی واقعاً می تواند فضایی را که در غیر این صورت یک منطقه بالقوه کثیف بود را روشن کند.

به طور کلی می بینیم که خرید چمن مصنوعی برای بالکن کار نسبتاً ساده ای است. اکثر بالکن ها کفپوش مناسبی از بتن دارند، نسبتاً مسطح هستند و زهکشی خوبی دارند - سطحی ایده آل برای قرار دادن چمن مصنوعی خود. همیشه استثناهایی در این مورد وجود دارد. در اینجا چیزی است که باید قبل از داشتن یک پوشش چمن مصنوعی جدید در بالکن خود بررسی کنید.

1. سطحی را که قصد دارید چمن مصنوعی را روی آن نصب کنید، ارزیابی کنید
قصد دارید روی چه سطحی چمن بچینید؟
تطبیق پذیری چمن مصنوعی از این قبیل است که می توان آن را روی بتن، سنگفرش، آجر، عرشه چوبی یا تقریباً هر سطح سختی گذاشت. اگر روی عرشه چوبی می‌خوابید، مطمئن شوید که شکاف‌های کافی بین تخته‌ها وجود دارد در غیر این صورت چوب پوسیده می‌شود.

آیا سطح شما صاف است؟
چمن مصنوعی مناسب برای روف گاردن نباید روی یک سطح ناهموار گذاشته شود، زیرا حفره های هوا در چمن ایجاد می شود و ظاهری ناهموار ایجاد می کند. اگر سطح شما ناهموار است، توصیه می کنیم از یک لایه زیرین فوم 6 میلی متری استفاده کنید. اگر سطح صافی دارید که مستقیماً روی آن چمن مصنوعی می‌گذارید، نباید مشکلی ایجاد کند.

اندازه بالکن شما چقدر است؟
اگر بالکن بسیار بزرگی دارید پیشنهاد می کنیم فقط در بخشی از بالکن یک چمن مصنوعی (مربع یا دایره) قرار دهید. این از "بار اضافی سبز" جلوگیری می کند و همچنین به شما این فرصت را می دهد که بالکن خود را به مناطق مختلف تقسیم کنید. به عنوان مثال، می توانید یک منطقه گل باغ و یک منطقه غذاخوری BBQ و یک منطقه بازی داشته باشید.

آیا کفپوش شما زهکشی خوبی دارد؟
اگر زهکشی شما ضعیف باشد، احتمالاً هنگام بارندگی جمع شدن آب وجود دارد که برای پوشش چمن مصنوعی بد است. تنها راه حل این است که زهکشی را قبل از گذاشتن چمن مرتب کنید.

2. نصب چمن مصنوعی در بالکن
نصب چمن مصنوعی در بالکن شبیه به نصب چمن در چمن باغ است. تفاوت اصلی این است که ما نیازی به انجام کارهای زمینی نداریم، اما نصب محصول نهایی به طور کلی یکسان است. ما در صورت امکان هنگام اتصال به چمن از نوار چسب استفاده می کنیم زیرا می خواهیم تا حد امکان چسب را روی بالکن بگذاریم. برای محکم کردن چمن در محل، ما فقط از چسب در اطراف محیط منطقه استفاده می کنیم و مطمئن می شویم که شکاف هایی در مهره ها برای زهکشی باقی می ماند. ما همچنین مراقبت ویژه ای برای بستن چمن در اطراف ورودی ها برای جلوگیری از خطرات سفر داریم. چسب بیش از حد در زیر چمن، تخلیه بدون آب زیر محصول را متوقف می کند و همچنین در صورت نیاز، بلند کردن آن را بسیار دشوار می کند. وقتی روی سطح چوبی قرار می گیریم، به جای چسب، از میخ های گرد فیکسمن در اطراف محیط استفاده می کنیم، زیرا چسب از چوب جدا می شود.

3. نصب چمن مصنوعی در بالکن من چقدر طول می کشد؟
برای یک بالکن با اندازه متوسط می توانیم در عرض نیم روز چمن مصنوعی را نصب کنیم. بسته به زمان سال، بین 1 تا 3 هفته برای رزرو وقت خواهید داشت. اگر بالکن کوچکی دارید، چمن گذاشتن خودتان نسبتاً آسان است و فقط می توانید درخواست تحویل دهید.برای مطالعه بیشتر به https://shayanews.com/بخش-تازه-ترین-عناوین-24/94169-چمن-مصنوعی-برای-بالکن-کف-حیاط?pr=1 مراجعه کنید و اطلاعات بگیرید.

4. کدام نوع چمن را برای بالکن ها پیشنهاد می کنید؟
مانند هر جای دیگری به استفاده از منطقه بستگی دارد. اگر پیش‌بینی می‌کنید که بالکن‌تان زیاد است، چمنی با توده‌های کوتاه‌تر مانند چمن مصنوعی Outfield را توصیه می‌کنیم. با این حال، اگر بالکن فقط به مقدار محدودی مورد استفاده قرار می گیرد و شما واقعی ترین محصولی را که ما ارائه می دهیم می خواهید، به سراغ چمن مصنوعی هیث بروید.

5. چمن مصنوعی در بالکن من چقدر دوام می آورد؟
15 سال است که چمن مصنوعی نصب می کنیم. ما هنوز هم نصب هایی داریم که تا به امروز عالی به نظر می رسند که در زمان شروع کار انجام دادیم. این واقعاً به تعداد دفعات استفاده از چمن بستگی دارد، اما ما مطمئن هستیم که با استفاده متوسط، چمن مصنوعی ما در صورت نصب در بالکن تا 15 سال دوام خواهد آورد.

6. نصب چمن مصنوعی در بالکن من تقریباً چه نوع هزینه ای دارد؟
متغیرهای زیادی برای هزینه نصب در بالکن وجود دارد. برای اینکه به شما ایده بدهیم که چه چیزی می پردازید، سناریوی زیر را قیمت گذاری می کنیم:

– آپارتمان طبقه دوم

- دسترسی آسان به بالکن

- برای گرفتن چمن مصنوعی بلند کنید

- مساحت 10 متر مربع چمن مصنوعی Outfield برای نصب

- زهکشی خوب

– سطح بتنی مسطح که روی آن چمن مصنوعی گذاشته شود

تقریباً 500 پوند برای چمن و نصب شامل مالیات بر ارزش افزوده خواهید داشت. کار نباید بیشتر طول بکشد

امیدواریم با دنبال کردن این راهنما درک بهتری از نحوه چیدن چمن مصنوعی در بالکن داشته باشید. من همچنین یک راهنمای اساسی تر در مورد نصب چمن مصنوعی دارم که ممکن است بخواهید به آن نگاه کنید.

اگر می‌خواهید قبل از تصمیم‌گیری درباره Perfect Grass Ltd اطلاعات بیشتری کسب کنید، به یک ویدیوی کوچک عالی نگاه کنید

سال‌ها کار سختی برای من طول کشید تا بتوانم نوع خدمات نصب چمن مصنوعی را که اکنون ارائه می‌دهیم ارائه دهم. به دلیل توجه پایدار به جزئیات و فداکاری تیمم، من در موقعیت غبطه‌انگیز دریافت درخواست‌های بسیاری از مردم در سراسر جهان هستم که به دنبال کمک برای نصب چمن مصنوعی خود هستند. در حالی که این یک لبخند بزرگ به روی صورت من می آورد، ما هنوز یک خانواده نسبتاً کوچک هستیم که دارای مالکیت و تجارت با منابع محدود است. ما در حال حاضر خدمات خود را در کنت، جنوب شرقی لندن، هرتفوردشایر، اسکس و بخش‌هایی از ساری ارائه می‌کنیم. در حالی که خوشحالم به سؤالات کلی در بخش نظرات زیر از هر کسی پاسخ دهم، ممکن است تا 1 هفته طول بکشد تا به شما پاسخ دهم. لطفاً مطمئن شوید که ابتدا سؤالات سایر خوانندگان و پاسخ های من را خوانده اید زیرا ممکن است سؤال شما قبلاً پرسیده شده باشد.

منبع : perfectgrassltd

بازدید : 97
چهارشنبه 21 مهر 1400 زمان : 15:57

در سال 2016 ، لیگ حرفه ای فوتبال (LFP) تصمیم گرفت چمن مصنوعی لیگ 1 (L1) و لیگ 2 (L2) را از فصل 2017-2018 ممنوع کند. این تصمیم ، اگر چمن مصنوعی زمین فوتبال را به طور مثر از مدار حرفه ای حذف کند (یک مورد منحصر به فرد در اروپا) ، با این حال نباید بر انتخاب جوامع در مورد سطح بازی آنها ، برای مسابقات منطقه ای یا گروهی و سایر موارد استفاده کند.

مصنوعی در حال حاضر 70 درصد از سطوح نصب شده را نشان می دهد ، با وجود قیمت بسیار بالاتر از پوشش طبیعی یا ترکیبی: به طور متوسط 200،000 یورو برای پوشش 100٪ طبیعی ، 400،000 یورو برای هیبرید و 600،000 یورو برای مصنوعی.

قرارداد تعمیر و نگهداری
برای فرانسوا بروئله ، رئیس Hydra Parts ، "اکثر کاربران فکر می کنند که یک قدم مصنوعی نیاز به نگهداری کمتری دارد. اما اشتباه است ". علاوه بر علف های هرز ، محصولات ضد خزه که باید دو بار در سال استفاده شوند ، هر دو هفته یکبار لازم است که لایه های انعطاف پذیری را از حالت فشرده خارج کرده ، نخ ها را بلند کرده و برگها و سنگدانه ها را جاروبرقی ، ضد عفونی کرد ... یا قرارداد نگهداری از 6 با 7000 یورو در سال. اگر این کار به درستی انجام نشود ، زمین بازی باید به جای ده سال اعلام شده ، پس از پنج سال تغییر کند. و بسیار گرانتر از یک محصول طبیعی خواهد بود. " محدودیت دیگر ، بازیافت مواد مصنوعی در حین تعویض یا تغییر سطح (با هزینه مشتری) ، ردپای محیطی قابل توجه و سطح بازی "داغ" است.

بی حد و حصر
از نظر کیفیت و راحتی بازی ، سطوح جدیدی از الیاف نگهدارنده آب تشکیل شده است که جذب شوک خوبی را امکان پذیر می کند (Tarkett Sports، ex-Desso) ، ظاهر شده است. علاوه بر این ، مواد نیز مورد آزمایش قرار می گیرند تا از خطر سوختگی در هنگام سقوط جلوگیری شود. بستر نصب شده به عنوان لایه زیرین به ورزشگاه امکان تخلیه و جذب ضربه ها را می دهد تا از مفاصل بازیکنان محافظت شود. با مواد مصنوعی ، زمینهای گل آلود را که در زمستان باعث زمین خوردن یا شرایط بد بازی می شود نیز خارج کنید. در واقع ، این امکان را می دهد که بدون محدودیت یا تقریباً 20 ساعت در هفته برای یک ساعت طبیعی و 40 ساعت برای یک هیبرید استفاده کنید. به مزایایی که با بودجه محدود همراه است ، که دومینیک دوری ، مدیر کار در Parcs & jardins را تأیید می کند ، "مصنوعی امروزه دیگر منع مصرف ندارد و به دلیل هزینه و کاهش نگهداری ، مخصوصاً برای باشگاه های کوچک یا شهرهای متوسط مناسب است". به به خصوص از آنجا که استفاده از مواد مصنوعی به هاکی روی زمین ، البته راگبی (U Arena) و حتی فوتبال آمریکایی گسترش یافته است ، که همه کاره بودن آنها را تقویت می کند ...

لایه تخلیه
این هیبرید به نوعی اتحاد انعطاف پذیری چمن طبیعی با استحکام و دوام چمن مصنوعی پارکینگ است. راحتی بازی ، دوام ، قابلیت اجرا در زمین ، انعطاف پذیری و محدوده استفاده از شرایطی هستند که بیشتر اوقات مطرح می شوند. زمان استفاده هفتگی از یک هیبرید دو تا سه برابر بیشتر از یک چمن طبیعی (در شرایط خاص) است. با این حال ، هر سیستمی که انتخاب شود ، به مقدار زیادی آماده سازی خاک ، تا عمق حدود پنجاه سانتی متر نیاز دارد. سطح استادیوم باید پایین بیاید ، با پروفایل کامل به منظور تخلیه آب ، سپس صدها متر کانال زهکشی در آن گنجانده شده است. بسته به تکنولوژی ، یک فیلم ژئوتکستایل روی این سازه قرار می گیرد که یک لایه تخلیه متشکل از تراشه هایی را که ضخامت آنها بسته به سازندگان متفاوت است دریافت می کند. بسته به محل و خطر سرماخوردگی (علف های دائمی چاودار زیر 7 درجه رشد نمی کند) ، یک شبکه گرمایش در بالای لایه تخلیه ، زیر لایه چمن نصب شده است. این کابل از چند صد متر کابل متصل تشکیل شده است و نوعی گرمایش از کف برای گامان ایجاد می کند: Saint-ientienne ، Paris ، Bordeaux ، Lyon مجهز به آن هستند.


ریشه سیستم
آماده سازی توسط دو لایه ماسه تکمیل می شود ، یکی از آنها غنی شده و با مواد آلی اصلاح می شود ، که برای هر دو بذر علف کاشته می شود (که دوباره بستگی به محل ، بسته به رطوبت ، دما و غیره) دارد. سیستم Tarkett Sports Mastergrass این فرایند را که پس از کاشت بذر چمن ، با تزریق میلیون ها الیاف ، به عمق 20 سانتی متر ، به صورت کاملاً همگن تکمیل می شود ، دنبال می کند. این عملیات با استفاده از پیوندهای مخصوص سازگار انجام می شود ، که می تواند یک زمین فوتبال را در عرض چند روز پوشش دهد. به لطف این فناوری ، سیستم ریشه علف در اطراف الیاف مصنوعی پیچیده می شود و خطر پاره شدن را کاهش می دهد. وی گفت: "امروز ، ما دیدگاه کافی در مورد محصولات و فناوری خود داریم و عمر چمن ترکیبی پانزده ساله خود را می بینیم.

سالها نیست ، "ژولین ویگاند ، مدیر بازرگانی توضیح می دهد. "با کیفیت بازی و احساسات از همه نظر شبیه به چمن کاملا طبیعی". با این حال ، نقطه ضعف ، مشکل در جایگزینی مناطق کوچک زمین (در مقابل دروازه ها ، ضربه ها ، مرکزها) است ، برخلاف فناوری نوار.

فیبر طبیعی
AirFibr (چمن طبیعی) ، یک فناوری صد در صد فرانسوی ، بسیاری از استادیومهای باشگاههای L1 (لیون ، لیل ، متز و غیره) در فرانسه و خارج از کشور و همچنین باشگاههای کوچکتر را مجهز می کند. اجرا و سیستم متفاوت است ، با دو احتمال ، کاشت کامل گامان یا تخمگذار در جنگل. پس از آماده سازی خاک زیرین ، یک لایه از مواد روی سطح توزیع می شود که شامل یک مخلوط همگن از سه جزء است: ماسه سیلیس ریز (جلوگیری از ایجاد کرم های خاکی) و توقف هرگونه تشکیل گل. میکرو الیاف مصنوعی که مقاومت لازم را برای استفاده شدید ، در هر شرایط آب و هوایی ، و توپ های چوب پنبه طبیعی و مقاوم در برابر پوسیدگی ایجاد می کند ، انعطاف پذیری و بالشتک را برای زمین بازی فراهم می کند و نفوذ پذیری بالایی دارد. سپس علف طبیعی یا کاشته می شود یا در چوب گذاشته می شود ، ریشه های آن در حین رشد در ریز الیاف موجود در کل لایه زیرین متصل می شوند. کلمنت بودین ، مدیر بازرگانی Natural Grass می گوید: "این یک دستگاه با 100٪ چمن طبیعی روی سطح است". این گیاه بیشتر شبیه یک چمن طبیعی است و فناوری آن به نوعی زیر زمین است و از همه مهمتر می توان آن را در کاشت طبیعی به طور نامحدود "شارژ" کرد.

نور درمانی
زمینهای ترکیبی به همان اندازه برای زمینهای کاملاً طبیعی نیاز به نگهداری دارند. علاوه بر چیدن یک یا دو بار در هفته بسته به سطح باشگاه ها ، استفاده و موقعیت جغرافیایی ، افزودن کود و کود ، مراقبت در برابر بیماری ها ، خزه نیز ضروری است. چمن در زمستان به طور طبیعی رشد نمی کند ، تکنیک هایی که در ابتدا برای کشت گلخانه ای توسعه داده شده بود ، با زمین بازی ، برای طبیعت و همچنین ترکیبی: نور درمانی ، سازگار شده است. این کار با محاسبه کسری نور در کل ورزشگاه شروع می شود (سکوها مناطق وسیعی از سایه را نشان می دهند). این مطالعه ، همراه با داده های هواشناسی ، مقادیر دقیق نور درمانی و گرما را ارائه می دهد (لامپهای سدیمی ، برخلاف LED ها ، نور و گرما را تأمین می کنند). "بسته به ورزشگاه ، شما به سه تا 9 رمپ 63 کیلوواتی نیاز دارید. یا 4 تا 500،000 یورو بسته به ورزشگاه و سطح بازی آن ، بدون فراموش کردن مصرف برق ، از 80 تا 100،000 یورو در سال. ” اما ، او معتقد است ، "سطح نگهداری با توجه به نیازها و امکانات جوامع تعیین می شود".

خیلی خاص
برای مدیریت چنین فنی ، آموزش باغبان البته ضروری است. Bourg-en-Bresse ، که در سال 2015 مجهز به چمن مصنوعی مناسب حیاط ترکیبی شده بود ، بر این امر گواهی می دهد. دامین ریبیرون ، مدیر توسعه ورزش بورگ ان برس آگلومراسیون می گوید: "یک چمن ترکیبی نسبتاً شکننده است ، رسوبات لجن یا هوموس معمولاً با اشباع آب رایج است." به خصوص پس از دو فصل ، که توسط باشگاه های فوتبال و راگبی استفاده می شد (سی بازی در هر فصل) ، چمن باید کاملاً اسکالپ شده و یک لایه 5 سانتی متری برداشته می شد! این کار (25000 یورو) باعث دو ماه وقفه در بازی شد. شهر تصمیم گرفته است که تعمیر و نگهداری را با یک نماینده تمام وقت برون سپاری کند. هزینه ای که در انتخاب زمین نیز باید در نظر گرفته شود.

مدت زمان ، فرسودگی ، هزینه: برای هر یک از مزایای آنها
در مثال فوتبال ، با تعمیر و نگهداری یکسان ، زمین چمن طبیعی به طور متوسط 250 ساعت استفاده می کند ، در مقایسه با 750 ساعت برای هیبرید و 1500 ساعت برای مصنوعی. در ده سال ، سرمایه گذاری تقریباً برای یک هیبرید در مقایسه با طبیعی و 1.6 برابر برای مصنوعی خواهد بود. از طرف دیگر ، اگر تعمیر و نگهداری برای یک زمین طبیعی و یک هیبرید یکسان باشد ، برای مصنوعی نیمی از اهمیت برخوردار است. بنابراین ، با کاهش هزینه هر ساعت بازی ، چمن مصنوعی حدود نیمی از هزینه یک هیبرید و چهار برابر کمتر از یک چمن کاملا طبیعی هزینه خواهد داشت. 200،000 یورو برای یک سطح فوتبال طبیعی ، 300 تا 400،000 یورو برای یک هیبرید (بدون احتساب کارهای خاکی و غیره) و 500 تا 600،000 یورو برای یک مصنوعی. AirFibr همچنین کاهش مصرف آب را تا 20 درصد بسته به موقعیت مکانی مشخص می کند. یک راه حل ممکن است مخلوط کردن سیستم ها با جایگزینی فقط مناطق بازی که بیشتر در معرض فرسودگی هستند (گل ، مرکز ، لمس) با خال های ترکیبی باشد. این امر در مورد Moûtiers (Savoie) اتفاق می افتد ، جایی که این مجتمع توسط شرکت Coseec در تابستان 2016 انجام شد. "موفقیت ، حتی اگر به مراقبت و مراقبت زیادی احتیاج داشته باشد. تأسیس" ، توضیح

منبع : lagazettedescommunes

بازدید : 133
شنبه 10 مهر 1400 زمان : 13:38

انتخاب قیمت چمن مصنوعی روف گاردن برای باغ شما یک تصمیم بلند مدت است که مستلزم ارزیابی دقیق ، هم در انتخاب خود مصنوعی و هم در مورد انتخاب نهایی محصول است.
ما می توانیم تمام تلاش خود را بکنیم و بدون هیچ گونه قطعیت به شما بگوییم که جایگزینی چمن طبیعی با فرش مصنوعی راه حل مناسبی در هر موقعیتی است ، این یک سرمایه گذاری است که بدون در نظر گرفتن شرایط همیشه معتبر است. در عوض ، ما ترجیح می دهیم به این فکر کنیم که چگونه چمن مصنوعی می تواند برای برخی شرایط مناسب باشد و نه برای برخی دیگر.
چمن مصنوعی با کیفیت بالا می تواند رضایت زیادی را به همراه داشته باشد. کسانی که این محصول را انتخاب می کنند ، طبیعت را دوست دارند و می خواهند باغی زیبا داشته باشند اما در عین حال ، نه زمان و نه مهارت لازم برای نگهداری آن را در شرایط خوب دارند. اگر از طرفی باغبانی را دوست دارید و می توانید بدون تلاش زیاد باغی زیبا بدست آورید ، مشکلات علف های هرز عمده ای ندارید و در منطقه ای زندگی می کنید که تحت تأثیر حشرات قرار نگرفته است ، طبیعی می تواند رضایت بی نظیری را به ارمغان بیاورد.

چمن مصنوعی چمن برای چه کسانی مناسب است؟
ما می خواهیم یک چمن مصنوعی خوب را توصیه کنیم اگر:
- در مدیریت چمن مشکلات عملی مستمری دارید
- شما در منطقه ای زندگی می کنید که قرار گرفتن در معرض آفتاب ، گرما / سرما ، رطوبت یا خشکسالی به ویژه در باغ شما احساس می شود.
- شما با مشکلات حشرات (پشه ، مورچه ، زنبور و مگس) روبرو هستید و هر سال باید به آفت کش ها و حشره کش هایی که برای شما مضر است ، برای حیوانات و محیط زیست متوسل شوید.
- از حساسیت به یونجه رنج می برند
- می خواهید تأثیرات زیست محیطی خود را محدود کنید (دریابید که چرا چمن مصنوعی برای محیط زیست مفید است)
- به سادگی ، شما دوست دارید یک باغ کامل داشته باشید ، اما وقت ندارید که از آن مراقبت کنید.
تراس چمن مصنوعی


جوانب مثبت و منفی چمن مصنوعی
واضح ترین مزایای چمن مصنوعی:

1. زیبایی شناسی
زیبایی زیبایی چمن مصنوعی عینی است ، زمان و فصلی نمی شناسد ، هم در زمستان و هم در تابستان ، پس از یک روز آفتابی طولانی در آگوست و پس از یک باران سیل آسا در دسامبر ، عالی است. بدون تکه چمن سوخته ، هیچ گونه گیاه دیگری که رشد می کند و باید از بین برود ، بدون نقص چشم.
2. سازگاری
یک چمن مصنوعی ، اگر کیفیت بالایی داشته باشد و توسط متخصصان نصب شود ، می تواند با هر شرایط و موقعیتی سازگار باشد: از پشت بام خانه تا بالکن ، از باغ بیرون تا اتاق سرپوشیده ، از صعود تا فرود.
3. نظافت
با چمن مصنوعی ، پس از دوش گل ایجاد نمی شود ، خشک شدن سریع و آسان است. فقط شاخ و برگ را جمع آوری کرده و نگهداری عملاً به صفر می رسد.
4. صرفه جویی در وقت ، پول و انرژی
چمن مصنوعی نیازی به برش ، کوددهی ، مراقبت یا درمان خاص و همچنین عدم نیاز به آب مداوم برای آبیاری ، به ویژه در فصل گرم ندارد. صرفه جویی در وقت ، پول و حتی آب ، یک منبع بسیار مهم.
5. همچنین در حضور کودکان و حیوانات ایده آل است
اگر باغ شما اغلب میزبان کودکان است (در واقع ، در صورت نصب اسباب بازی های خطرناک نیز می توانید یک ضربه گیر در زیر فرش چمن قرار دهید) یا سگ و گربه. فرش ما در برابر سفر دوپا و چهارپا بدون هیچ مشکلی مقاومت می کند. (از شما دعوت می کنیم این مقاله را که به چوب چمن مصنوعی ما اختصاص داده شده است بخوانید).

معایب و کاربرد های چمن مصنوعی چمن مصنوعی تا حد زیادی به کیفیت آن بستگی دارد. با چمن رویال این لیست به صفر می رسد ، اما اجازه دهید نقطه به نقطه روشن کنیم.

1. تغییر رنگ
در میان معایب اغلب مشکل تغییر رنگ چمن در طول زمان توسط اشعه UV وجود دارد. انواع مختلفی از فناوری های تولید و رنگ آمیزی برای چمن مصنوعی وجود دارد ، اما همه سیستم ها مقاومت رنگی طولانی مدت را تضمین نمی کنند. باغهای i-Garden ، از این نظر ، شما را به خواب آرامش می رسانند: آنها در برابر محو شدن اشعه ماوراء بنفش پانزده سال تضمین می شوند.
→ همیشه بررسی کنید که چمن مصنوعی ارائه شده به شما در برابر تغییر رنگ تضمین شده است!

2. صاف شدن نخ ها
صاف شدن تیغه های چمن یکی دیگر از مشکلات معمولی چمن های مصنوعی ارزان است. سایش شدید یا خرد کردن مداوم می تواند منجر به خرد شدن تیغه های چمن شود. از این نظر ، کیفیت فرش مصنوعی اساسی است. سیستم هایی مانند مشخصات V-Shape و Royal Grass® MiNT Technology برای رفع این نوع مشکلات طراحی و ثبت شده اند.
→ همیشه بررسی کنید که چمن مصنوعی که خریداری می کنید از کیفیت عالی برخوردار است و طوری طراحی شده است که حتی در شرایط سایش قابل توجهی نیز مقاومت کند. ما گیاهان مصنوعی لبه تخت را توصیه نمی کنیم: آنها در برابر خرد شدن مقاومت کمتری دارند.

3. نصب نامناسب
برای به دست آوردن بهترین نتیجه ، نصب باید توسط نصاب های حرفه ای انجام شود ، که گاهی هزینه اضافی را در پی دارد.

همیشه بررسی کنید که شرایط قرارداد هزینه نصب و مصالح لازم مانند ماسه را به وضوح بیان می کند.

4. تجمع گرما
گرمای چمن مصنوعی ارزان بیشتر از چمن طبیعی در تابستان گرم می شود. در حقیقت ، هر بار پاشیدن آب کافی است تا چمن تازه بماند.
→ تجربه ای که با برخی از نصب در "سواحل" توریستی در منطقه دریاچه داشته ایم ، نشان داده است که چگونه گردشگران و کاربران از پاکیزگی و نرمی چمن قدردانی کرده اند و نه از شن و ماسه و نه از چمن های قبلی پشیمان نشده اند.


کجا می توان چمن مصنوعی را نصب کرد؟
پاسخ بسیار ساده است: همه جا.
از جمله مزایای استفاده از چمن مصنوعی ، تنوع گسترده آن نسبت به مکانهایی است که می توان آن را به راحتی نصب کرد. این اجازه می دهد تا این محصول جذاب هم به عنوان جایگزینی برای چمن طبیعی ، به عنوان جایگزینی برای کف بتنی یا به عنوان یک عنصر تزئینی و کاربردی که می خواهید فضایی آرامش بخش را در قسمت نشیمن خانه ایجاد کنید ، ایجاد شود. به طور خاص ، اکنون بیایید ببینیم چگونه می توان چمن مصنوعی را در محیط های مختلف خانگی و عمومی ترکیب کرد.

1. باغ
در مورد پوشاندن باغ خود با چمن مصنوعی ، می توانیم به شما اطمینان دهیم که پس از اتمام کار ، عاشق آن خواهید شد. مزایای بیشماری است که از عدم تعمیر و نگهداری شروع می شود ، که در مورد فضای سبز داخلی بزرگ ، به زمان زیادی نیاز دارد. انتخاب چمن مصنوعی به شما این امکان را می دهد که از گوشه سبز خود لذت ببرید بدون اینکه تمام وقت خود را در زمان چیدن و ته نشینی مانتو صرف کنید. همچنین در صورت داشتن حیوانات و کودکان کوچک یک راه حل بهینه است ، زیرا به دلیل امکان شستشو با آب و مواد شوینده ، مشکل خاک و گل را از بین می برد و همچنین محافظت در برابر باکتری ها را تضمین می کند.

2. تراس
حتی کسانی که باغ ندارند ، سرانجام می توانند با استفاده از امکان ایجاد چمن مصنوعی در امکان نصب بر روی تراس ها و بالکن ها ، از طریق سیستم القای و استقرار ، یک مکان سبز کوچک برای استراحت ایجاد کنند. محصول روی بتن بنابراین می توانید از یک چمن کوچک لذت ببرید که خانه شما را زیبا می کند و تراس یا بالکن را برای شما و مهمانان شما جذاب تر می کند.

3. سقف ها
یک امکان بیشتر برای چمن مصنوعی استفاده از پوشش به منظور پوشش سقف های قابل دسترس است. به این ترتیب ، یک فضای مشترک برای استفاده بزرگسالان و کودکان ایجاد می شود که فضای تفریحی را چند برابر می کند و به محیطی عالی برای معاشرت و لذت بردن از فضای باز و آفتاب تبدیل می شود. راه حل مزیت بیشتری دارد زیرا تقریباً هزینه های مشترک برای نگهداری آن را حذف می کند ، هزینه قابل توجهی در تمام ساختمانهایی که در عوض دارای باغ های مشترک با چمن و درخت هستند.

4. کنار استخر
چند نفر به نصب استخر در باغ خود فکر کرده اند؟ چمن مصنوعی در جایی عالی است که می خواهید منطقه ای در اطراف استخر ایجاد کنید که از کاشی های سرامیکی یا بتنی تشکیل نشده باشد. این کار هم برای جلوگیری از سر خوردن هنگام بیرون آمدن است و هم برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد ناحیه ای که اغلب باعث سوختگی پا می شود. برای کسانی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع هستند ، ما مقاله ای اختصاص داده ایم که به چمن در دهکده استخر اختصاص داده شده است.

5. زمین های بازی
در نهایت ، این محصول نوآورانه همچنین می تواند راه حل مناسبی برای مکانهای معمول دیگر مانند زمین بازی برای کودکان ، نمایشگاه ها و نمایشگاه ها باشد.

به طور خلاصه ، امکانات بیشماری است ، به منظور برآوردن هر نیاز شما و ایجاد فضاهای سبز در هر کجا که می خواهید.

منبع : i-garden

بازدید : 111
دوشنبه 5 مهر 1400 زمان : 14:59

اگر خانه یا آپارتمان شما دارای بالکن است که نیاز به کف دارد ، می توانید به راحتی آن را با مواد کفپوش شگفت انگیزی که مناسب ظاهر بالکن شما است تزئین کنید. برای داشتن بالکن در فضای باز ، می توانید تقریباً از هر نوع کفپوش که برای شما جذاب است استفاده کنید. به عنوان یک فضای باز ، بالکن شما ممکن است هنگام انتخاب دکوراسیون مناسب شما را به چالش بکشد. انتخاب دکوراسیون و لوازم جانبی چمن مصنوعی مناسب برای بالکن بسیار مهم است ، زیرا بالکن ها نشان دهنده شخصیت خانه شما هستند. هنگامی که به دنبال ایده های مختلف کفپوش هستید ، باید جدیدترین دکورهای کفپوش را در نظر بگیرید که باعث می شود بالکن شما هوشمند و قابل ارائه شود. مصالح کف سازی در اشکال مختلف مانند چوب ، کاشی ، فرش و بتن موجود است. هر جنس کف دارای مزایا و معایب خاص خود است که بر توانایی بالکن شما تأثیر می گذارد.

چوب
چوب یکی از پرکاربردترین مواد کفپوش در بسیاری از خانه ها است. این عمدتا به عنوان یک حیاط ، عرشه یا روی سطوح کف بالکن استفاده می شود.
-کف چوبی بسیار مقاوم بوده و به راحتی در رنگها و طرحهای مختلف موجود می باشد. هنگامی که چوب به خوبی با مواد شیمیایی که از هجوم حشرات و پوسیدگی آنها جلوگیری می شود ، خوب درمان شود ، می تواند تمام عمر شما را دوام بیاورد. نصب کفپوش های چوبی بر روی بالکن بسیار آسان است ، در بسیاری از فروشگاه های کفپوش به راحتی موجود است و قیمت آنها بسیار مقرون به صرفه است.
-اگر می خواهید ظاهری گرم و طبیعی برای کف بالکن خانه خود داشته باشید ، نصب کاشی های چوبی عرشه را در نظر بگیرید. انواع کاشی های چوبی عرشه وجود دارد که بسیار جذاب هستند و به خوبی با مبلمان بالکن شما هماهنگ شده اند.
برخی از کاشی های چوبی دارای تخته های ساده هستند و برخی دیگر دارای طرح های تزئینی بیشتری هستند. شما می توانید کاشی های مختلف را با هم مخلوط کرده و کف بالکن تزئینی ایجاد کنید که نشان دهنده سبک زندگی شما باشد.

بتن
بالکن های کوچک خانه را می توان با یک سیلیک بتنی تزئین کرد که با هماهنگی رنگ خانه مطابقت دارد. اگرچه بیشتر مردم استفاده از کفپوش های بتنی برای بالکن ها را دوست ندارند ، اما بتن می تواند یک ایده کفپوش جایگزین برای افرادی باشد که نمی خواهند هزینه زیادی برای خرید مصالح کفپوش هزینه کنند.
بالکن های کوچک می توانند به راحتی از اسلب بتنی پشتیبانی کنند ، اما برای محکم نگه داشتن کف بالکن به تقویت نیاز است.
-کف بتنی تحت تأثیر آب و هوا قرار نمی گیرد و به جای چوب گزینه بهتری برای استفاده است. سطح بتنی را می توان با رنگ تزئین کرد تا ظاهر زیبایی به کف بدهد.
-اگر از داشتن کف بتنی خسته شده اید ، می توانید کاشی یا دیگر مصالح کف را برای بازسازی بالکن خود اضافه کنید.

کاشی سرامیک
کاشی کاری کف بالکن و کیفیت پوشیدن سخت آن را به کف اضافه می کند.
-با الگوی کاشی مناسب و مبلمان بالکن خوب ، بالکن کاشی کاری شده می تواند مکانی عالی برای استراحت و لذت بردن از اوقات فراغت باشد.
کاشی و سرامیک یک گزینه مقرون به صرفه برای کفپوش بالکن یا کف عرشه است. کاشی ها در رنگ ها ، طرح ها ، اشکال و رنگ های متنوعی وجود دارند که باعث می شوند با توجه به سلیقه خود بهترین کاشی ها را انتخاب کنید.
-تمیز کردن همه کاشی و سرامیک ها آسان است و در صورت نگهداری با آنها می توان سالها دوام آورد.

کاشی کامپوزیت
اگر دوست دارید کف اتاق سبز برای بالکن خانه خود داشته باشید ، کاشی های کامپوزیت می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. آنها کاشی های تزئینی بسیار خوبی هستند که در رنگ های مختلف یافت می شوند.
-کاشی های کامپوزیتی از الیاف چوب بازیافتی و پلاستیک ساخته شده اند. مواد ساختاری سخت آنها برای حشرات قابل احترام نیست و در معرض رطوبت قرار نمی گیرد.
-همانند کاشی های عرشه سنگی و کاشی های چوبی ، برخی از کاشی های کامپوزیتی نیازی به ابزار برای نصب ندارند و این باعث می شود نصب آنها آسان شود.

کاشی های سنگی
-برای ظاهر روستایی در بالکن خانه خود ، می توانید از کف کاشی های سنگی استفاده کنید تا بالکن شما هوشمند و نمایان شود. کاشی های سنگی به هم پیوسته به راحتی در دسترس هستند و هنگام نصب آنها روی بالکن می توانید آنها را به هم وصل کنید.
-کاشی های سنگی در رنگ ها و مصالح زیادی مانند تخته سنگ ، گرانیت و پرسلن موجود است.
-برای داشتن کف کاشی سنگی با دوام صاف ، سطح بالکن باید کاملاً صاف باشد تا از ترک خوردن کاشی ها جلوگیری شود.

با استفاده از انواع مختلف مواد خرید کفپوش رولی ، می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید که برای شما جذاب است و از آن برای جلوه بیشتر بالکن خود استفاده کنید. مصالح کفپوش بالکن به اشکال مختلف موجود است و وقتی به خوبی انتخاب شوند ، می توانند تصویر کف بالکن را به ظاهر زیباتر تغییر دهند.

قوانین ، قوانین ، قوانین

حتی اگر صاحب آپارتمان خود هستید ، به احتمال زیاد صاحب بالکن نیستید. این شرکت آپارتمانی ، به نام "اقشار" در بریتیش کلمبیا است ، که صاحب بالکن است ، در حالی که شما حق استفاده انحصاری از آن را دارید. هر هیئت مدیره یا شورای قشری قوانین خاص خود را دارد که بر روی آنچه در بالکن شما مجاز است و چه مواردی ممنوع است. این قوانین را بررسی کنید تا بدانید چه انتظاری دارید. (طبق تجربیات ما در کفپوش در فضای باز KANDY ، 99 درصد مواقع که کفپوش های شناور و به هم پیوسته در فضای باز مجاز است ، هنگامی که جزئیات مشخص شد ، مجاز است.)

بودجه خود را تنظیم کنید

طیف وسیعی از گزینه ها و طیف وسیعی از برچسب های قیمت برای کفپوش فضای باز وجود دارد. به این فکر کنید که ایجاد فضایی از ابتدا برای شما چه ارزشی خواهد داشت که هر زمان که از درون به بیرون نگاه می کنید آرامش و غرور را برای شما به ارمغان می آورد و می خواهید بیشتر از همیشه وقت خود را صرف لذت بردن کنید. قبلا داشته باشد این ضرب المثل قدیمی که می گوید "شما هر چه پرداخت می کنید" درست است ، اما حتی با بودجه محدود می توانید گزینه هایی را برای بهبود چشمگیر ظاهر و احساس بالکن آپارتمان یا حیاط پشت بام خود پیدا کنید.

محصولات داخلی/خارجی

بسیاری از محصولات داخلی/خارجی ، مانند فرش یا چمن های ساخته شده ، می توانند بسیار مقرون به صرفه باشند و تا زمانی که شروع به پوشیدن نکنند ، ظاهر زیبایی خواهند داشت. جنبه منفی این نوع کفپوش ها برای بالکن های آپارتمانی این است که آب را نگه می دارند ، به این معنی که بتن برای مدت طولانی تری مرطوب می ماند. این می تواند در واقع خراب شدن سطح بالکن را تسریع کند و در بسیاری از موارد توسط بسیاری از شوراها یا تابلوهای آپارتمان ممنوع است. از آنجا که آنها بیشتر خیس می شوند ، شما همچنین با کاهش قابلیت استفاده بعد از یک رویداد آب و هوایی روبرو خواهید شد ، مگر اینکه قلم های خود را کنار درب رها کنید.

کاشی های کف شناور

تولیدکنندگان و خرده فروشان به تقاضای شهرنشینانی مانند شما پاسخ می دهند و گزینه های بسیار بیشتری در بازار نسبت به چند سال پیش وجود دارد. برای اطمینان از اینکه شما برای گردش سریع هوا برای خشک شدن سریعتر سطح بالایی و پایه بالکن ، فضای باز گذاشته اید ، کاشی های کفپوش در فضای باز باید "نمای باز" داشته باشند و اجازه می دهد هوا در داخل و اطراف کل کاشی گردش کند تا کاشی و کف بالکن حفظ شود. خشک. این امر همچنین باعث می شود آب و زباله های کوچک به داخل بریزند و در زیر آن شسته شوند و در بیشتر مواقع کف را تمیز و خشک نگه دارند. بررسی کنید که سازنده محصول در مورد تثبیت کننده های UV نیز چه می گوید. در حالی که ما یخ و برف و باران را به عنوان عناصری می دانیم که می توانند باعث خراب شدن کفپوش های بیرونی ما شوند ، خورشید در واقع می تواند یک دیواره بزرگتر را ایجاد کند مگر اینکه مقداری محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش داشته باشیم.

کامپوزیت ، چوب یا گرانیت؟

اگر بودجه شما حکم می کند که برای خرید کفپوش در فضای باز به یک فروشگاه بزرگ بروید ، احتمالاً مجبور نخواهید بود این انتخاب را انجام دهید. اکثر این خرده فروشان با اندازه بزرگ فقط یک نوع کاشی کف در فضای باز ارائه می دهند و آن اغلب چوب مرکب یا با کیفیت پایین است.

اگر فضای بیشتری در بودجه خود دارید و محصول برتر را ترجیح می دهید ، می توانید با ایده های طراحی بازی کنید و به ظاهر و حسی که می خواهید ایجاد کنید اجازه دهید شما را به نوع متریال مناسب برای بالکن آپارتمانی شما سوق دهد. شما می توانید چوب های سخت عجیب و غریب با کیفیت عالی را پیدا کنید ، که معمولاً بسیار بسیار بیشتر دوام می آورند و در دراز مدت (بله ، با کمی TLC) بهتر از سایر گزینه ها به نظر می رسند. گرانیت در برخی از تامین کنندگان نیز موجود است و کیفیت و انتخاب رنگ کامپوزیت های با کیفیت بالا آنها را به انتخابی محبوب برای بسیاری تبدیل کرده است.

نکته اصلی که باید بدانید این است که صرف نظر از بودجه ، سلیقه یا قوانین مربوط به آپارتمان شما ، باید بتوانید گزینه مناسبی برای کفپوش های بیرونی پیدا کنید که فضای بیرونی شما را به طور چشم نواز جلوه دهد.

منابع : kandyoutdoorflooring و floorings.com

بازدید : 92
چهارشنبه 3 شهريور 1400 زمان : 12:35

در سال 2016 ، لیگ حرفه ای فوتبال (LFP) تصمیم گرفت چمن مصنوعی لیگ 1 (L1) و لیگ 2 (L2) را از فصل 2017-2018 ممنوع کند. این تصمیم ، اگر چمن مصنوعی زمین فوتسال را به طور مثر از مدار حرفه ای حذف کند (یک مورد منحصر به فرد در اروپا) ، با این حال نباید بر انتخاب جوامع در مورد سطح بازی آنها ، برای مسابقات منطقه ای یا گروهی و سایر موارد استفاده کند.

مصنوعی در حال حاضر 70 درصد از سطوح نصب شده را نشان می دهد ، با وجود قیمت بسیار بالاتر از پوشش طبیعی یا ترکیبی: به طور متوسط 200،000 یورو برای پوشش 100٪ طبیعی ، 400،000 یورو برای هیبرید و 600،000 یورو برای مصنوعی.

قرارداد تعمیر و نگهداری
برای فرانسوا بروئله ، رئیس Hydra Parts ، "اکثر کاربران فکر می کنند که یک قدم مصنوعی نیاز به نگهداری کمتری دارد. اما اشتباه است ". علاوه بر علف های هرز ، محصولات ضد خزه که باید دو بار در سال استفاده شوند ، هر دو هفته یکبار لازم است که لایه های انعطاف پذیری را از حالت فشرده خارج کرده ، نخ ها را بلند کرده و برگها و سنگدانه ها را جاروبرقی ، ضد عفونی کرد ... یا قرارداد نگهداری از 6 با 7000 یورو در سال. اگر این کار به درستی انجام نشود ، زمین بازی باید به جای ده سال اعلام شده ، پس از پنج سال تغییر کند. و بسیار گرانتر از یک محصول طبیعی خواهد بود. " یکی دیگر از محدودیت ها ، بازیافت مواد مصنوعی در حین تعویض یا تغییر سطح (با هزینه مشتری) ، ردپای محیطی قابل توجه و سطح بازی "داغ" است.

بی حد و حصر
از نظر کیفیت و راحتی بازی ، سطوح جدیدی از الیاف نگهدارنده آب تشکیل شده است که جذب شوک خوبی را امکان پذیر می کند (Tarkett Sports، ex-Desso) ، ظاهر شده است. علاوه بر این ، مواد نیز مورد آزمایش قرار می گیرند تا از خطر سوختگی در هنگام سقوط جلوگیری شود. بستری که به عنوان لایه زیرین نصب شده است به ورزشگاه اجازه تخلیه و جذب ضربات را می دهد تا از مفاصل بازیکنان محافظت کند. با مواد مصنوعی ، زمینهای گل آلود را که در زمستان باعث زمین خوردن یا شرایط بد بازی می شود نیز خارج کنید. در واقع ، این امکان را می دهد که بدون محدودیت یا تقریباً 20 ساعت در هفته برای یک ساعت طبیعی و 40 ساعت برای یک هیبرید استفاده کنید. به مزایایی که با بودجه محدود همراه است ، که دومینیک دوری ، مدیر کار در Parcs & jardins را تأیید می کند ، "بهترین چمن مصنوعی حیاط ورزشی امروزه دیگر منع مصرف ندارد و به دلیل هزینه و کاهش نگهداری ، مخصوصاً برای باشگاه های کوچک یا شهرهای متوسط مناسب است". به به خصوص از آنجا که استفاده از مواد مصنوعی به هاکی روی زمین ، البته راگبی (U Arena) و حتی فوتبال آمریکایی گسترش یافته است ، که همه کاره بودن آنها را تقویت می کند ...

لایه تخلیه
این هیبرید به نوعی اتحاد انعطاف پذیری چمن طبیعی با استحکام و دوام مصنوعی است. راحتی بازی ، دوام ، قابلیت اجرا در زمین ، انعطاف پذیری و محدوده استفاده از شرایطی هستند که بیشتر به نظر می رسند. زمان استفاده هفتگی از یک هیبرید دو تا سه برابر بیشتر از یک چمن طبیعی (در شرایط خاص) است. با این وجود ، هر سیستمی که انتخاب شود ، به مقدار زیادی آماده سازی خاک ، تا عمق حدود پنجاه سانتی متر نیاز دارد. سطح استادیوم باید به منظور تخلیه آب با پروفایل کامل پایین بیاید ، سپس صدها متر کانال زهکشی در آن گنجانده شده است. بسته به تکنولوژی ، یک فیلم ژئوتکستایل روی این سازه قرار می گیرد که یک لایه تخلیه متشکل از تراشه هایی را که ضخامت آنها بسته به سازندگان متفاوت است ، دریافت می کند. بسته به محل و خطر سرماخوردگی (علف های دائمی چاودار زیر 7 درجه رشد نمی کند) ، یک شبکه گرمایش در بالای لایه تخلیه ، زیر لایه چمن نصب شده است. این کابل از چند صد متر کابل متصل تشکیل شده است و نوعی گرمایش از کف برای چمنزار ایجاد می کند: Saint-ientienne ، Paris ، Bordeaux ، Lyon مجهز به آن هستند.

ریشه سیستم
آماده سازی توسط دو لایه ماسه تکمیل می شود ، یکی از آنها غنی شده و با مواد آلی اصلاح می شود ، که برای هر دو بذر علف کاشته می شود (که دوباره بستگی به محل ، بسته به رطوبت ، دما و غیره) دارد. سیستم Tarkett Sports Mastergrass این فرایند را که پس از کاشت بذر چمن ، با تزریق میلیون ها الیاف ، به عمق 20 سانتی متر ، به صورت کاملاً همگن تکمیل می شود ، دنبال می کند. این عملیات با استفاده از پیوندهای مخصوص سازگار انجام می شود ، که می تواند یک زمین فوتبال را در عرض چند روز پوشش دهد. به لطف این فناوری ، سیستم ریشه علف در اطراف الیاف مصنوعی پیچیده می شود و خطر پاره شدن را کاهش می دهد. "امروز ، ما دیدگاه کافی در مورد محصولات و فناوری خود داریم و طول عمر چمن ترکیبی پانزده ساله خود را می بینیم.

سالها ”، ژولین ویگاند ، مدیر بازرگانی توضیح می دهد. "با کیفیت بازی و احساسات از همه نظر شبیه به چمن کاملا طبیعی". اما یک نقطه ضعف ، دشواری جایگزینی مناطق کوچک زمین (در مقابل دروازه ها ، ضربه ها ، مرکزها) است ، برخلاف فناوری نوار.

فیبر طبیعی
AirFibr (چمن طبیعی) ، یک فناوری صد در صد چمن مصنوعی مناسب حیاط فرانسوی ، بسیاری از استادیومهای باشگاههای L1 (لیون ، لیل ، متز و غیره) در فرانسه و خارج از کشور و همچنین باشگاههای کوچکتر را مجهز می کند. اجرا و سیستم متفاوت است ، با دو احتمال ، کاشت کامل چمنزار یا تخمگذار در جنگل. پس از آماده سازی خاک زیرین ، یک لایه از مواد روی سطح توزیع می شود که شامل یک مخلوط همگن از سه جزء است: ماسه سیلیس ریز (جلوگیری از توسعه کرم های خاکی) و توقف هرگونه تشکیل گل. میکرو الیاف مصنوعی که مقاومت لازم را برای استفاده شدید ، در هر شرایط آب و هوایی ، و توپ های چوب پنبه طبیعی و مقاوم در برابر پوسیدگی ایجاد می کند ، باعث ایجاد انعطاف پذیری و بالشتک در زمین بازی و نفوذ پذیری زیاد می شود. سپس چمن طبیعی یا کاشته می شود یا در چوب گذاشته می شود ، ریشه های آن در حین رشد در ریز الیاف موجود در کل لایه زیرین متصل می شوند. کلمنت بودین ، مدیر بازرگانی Natural Grass می گوید: "این یک دستگاه با 100٪ چمن طبیعی در سطح است". این گیاه بیشتر شبیه یک چمن طبیعی است و فناوری آن به نوعی زیر زمین است و از همه مهمتر می توان آن را در کاشت طبیعی به طور نامحدود "شارژ" کرد.

نور درمانی
زمینهای ترکیبی به اندازه زمینهای کاملاً طبیعی به تعمیر و نگهداری نیاز دارند. علاوه بر چیدن یک یا دو بار در هفته بسته به سطح باشگاه ها ، استفاده و موقعیت جغرافیایی ، افزودن کود و کود ، مراقبت در برابر بیماری ها ، خزه نیز ضروری است. چمن در زمستان به طور طبیعی رشد نمی کند ، تکنیک هایی که در ابتدا برای کشت گلخانه ای توسعه داده شده بود ، با زمین بازی ، برای طبیعت و همچنین ترکیبی: نور درمانی ، سازگار شده است. این کار با محاسبه کسری نور در کل ورزشگاه شروع می شود (سکوها مناطق وسیعی از سایه را نشان می دهند). این مطالعه ، همراه با داده های هواشناسی ، مقادیر دقیق نور درمانی و گرما را ارائه می دهد (لامپهای سدیمی ، برخلاف LED ها ، نور و گرما را تأمین می کنند). "بسته به ورزشگاه ، شما به سه تا 9 رمپ 63 کیلوواتی نیاز دارید. یا 4 تا 500000 یورو بسته به ورزشگاه و سطح بازی آن ، بدون فراموش کردن مصرف برق ، از 80 تا 100000 یورو در سال. " اما ، او معتقد است ، "سطح نگهداری با توجه به نیازها و امکانات جوامع تعیین می شود".

خیلی خاص
برای مدیریت چنین فنی ، آموزش باغبان البته ضروری است. Bourg-en-Bresse ، که خود را در سال 2015 مجهز به چمن ترکیبی کرد ، بر این امر گواهی می دهد. دامین ریبیرون ، مدیر توسعه ورزش بورگ ان برس آگلومراسیون می گوید: "یک چمن ترکیبی نسبتاً شکننده است ، رسوبات لجن یا هوموس معمولاً با اشباع آب رایج است." به خصوص پس از دو فصل ، مورد استفاده باشگاه های فوتبال و راگبی (سی بازی در هر فصل) ، چمن باید کاملاً اسکالپ شده و یک لایه 5 سانتی متری برداشته می شد! این کار (25000 یورو) باعث دو ماه وقفه بازی شد. شهر تصمیم گرفته است که تعمیر و نگهداری را بیش از حد خاص با یک نماینده تمام وقت برون سپاری کند. هزینه ای که در انتخاب زمین نیز باید در نظر گرفته شود.

مدت زمان ، فرسودگی ، هزینه: مزایای هر یک
در مثال فوتبال ، با تعمیر و نگهداری یکسان ، زمین چمن طبیعی به طور متوسط اجازه استفاده از 250 ساعت را می دهد ، در حالی که برای هیبرید 750 ساعت و برای مصنوعی 1500 ساعت استفاده می شود. در ده سال آینده ، سرمایه گذاری تقریباً دوبرابر در مقایسه با نمونه طبیعی و 1.6 برابر برای مصنوعی خواهد بود. از طرف دیگر ، اگر تعمیر و نگهداری برای زمین طبیعی و ترکیبی یکسان باشد ، برای مصنوعی نیمی از اهمیت برخوردار است. بنابراین ، با کاهش هزینه هر ساعت بازی ، چمن مصنوعی حدود نیمی از هزینه یک هیبرید و چهار برابر کمتر از یک چمن کاملا طبیعی هزینه خواهد داشت. 200،000 یورو برای یک سطح فوتبال طبیعی ، 300 تا 400،000 یورو برای یک هیبرید (بدون احتساب کارهای خاکی و غیره) و 500 تا 600،000 یورو برای یک مصنوعی. AirFibr همچنین کاهش مصرف آب را تا 20 درصد بسته به موقعیت مکانی مشخص می کند. یک راه حل ممکن است مخلوط کردن سیستم ها با جایگزینی فقط مناطق بازی که بیشتر در معرض فرسودگی هستند (اهداف ، مرکز ، لمس) با خال های ترکیبی باشد. این امر در مورد Moûtiers (Savoie) اتفاق می افتد ، جایی که این مجموعه توسط شرکت Coseec در تابستان 2016 انجام شد. "موفقیت ، حتی اگر به مراقبت و مراقبت زیادی احتیاج داشته باشد. تأسیس" ، توضیح داد.

منبع

بازدید : 92
شنبه 23 مرداد 1400 زمان : 13:32

امروزه چمن مصنوعی درست مانند چیز واقعی است و محصولاتی که از چمن طبیعی قابل تشخیص نیستند ظاهر شده اند.
شما می توانید آن را در هر مکانی که دوست دارید بدون نگرانی در مورد آفتاب نصب کنید و نیازی به مراقبت های دشواری مانند آبیاری و چمن زنی نیست ، بنابراین تعجبی ندارد که چمن مصنوعی رواج بیشتری پیدا کرده است.

چمن مصنوعی به نظر می رسد ، اما از طرف دیگر ، بدون معایب آن نیست. در این مقاله نقاط ضعف و معایب چمن مصنوعی را که قبل از ساخت چمن مصنوعی باید بدانید معرفی می کنیم.

من نمی توانم برداشت مصنوعی را پاک کنم
چمن مصنوعی ورزشی چشم انداز علف های سرسبز را صرف نظر از آفتاب و فصل ، نوید می دهد ، اما بسیاری از مردم عدم فصلی بودن را به عنوان یک اشکال ذکر می کنند. بسته به فصل ، احساس ناسازگاری وجود دارد و نمی توان تصور مصنوعات مصنوعی را از بین برد. به خصوص در باغ پاییز / زمستان ، مطمئناً عجیب است که چمنزار همیشه آبی است ، حتی اگر درختان دیگر سقوط کرده و قرمز شده باشند.

با طرح کاشت مانند کاشت درختان همیشه سبز ، لازم است راه هایی برای ترکیب چمن مصنوعی با چشم انداز باغ ابداع شود.

حتی اگر تعمیر و نگهداری وجود نداشته باشد ، برخی از افراد نظافت را با مشکل مواجه می کنند


نظافت یکی از مشکل ترین کارها در باغ است. حتی برگها و گلبرگهای افتاده که در باغی پر از اشیاء طبیعی مانند چمن طبیعی به آنها اهمیت نمی دهید ، روی چمن مصنوعی متمایز می شوند. علاوه بر این ، گرد و غبار و برگهای افتاده در مرز بین چمن مصنوعی و آجر جمع می شوند ، بنابراین حتی اگر به سادگی جارو کشیدن باشد ، ممکن است برای برخی از افراد دردسرساز باشد.

هزینه اولیه بالاتر از چمن طبیعی است
با توجه به محبوبیت اخیر چمن مصنوعی ، مغازه های مختلف تمرکز خود را بر روی فروش چمن مصنوعی آغاز کرده اند. چمن های مصنوعی ارزان قیمت زیادی وجود دارد ، اما هزینه اولیه قابل مقایسه با چمن طبیعی نیست.

در مورد چمن طبیعی ، هزینه هر متر مربع برای یک نوع حصیر ارزان قیمت حدود 1000 ین است. از طرف دیگر ، در مورد چمن مصنوعی ویلا واقعی ، که شبیه چمن طبیعی است ، غیر معمول نیست که هزینه هر متر مربع از 5000 ین فراتر رود.

علاوه بر این ، اگر شرایط پایه در محلی که قرار است چمن مصنوعی گذاشته شود ضعیف باشد ، تسطیح مانند صاف کردن زمین و غلطاندن آن ضروری است. در این صورت ، درخواست پیمانکار ضروری است ، بنابراین هزینه بیشتری خواهد داشت.

به این ترتیب ، هزینه اولیه بالا در ابتدا یک مانع بزرگ برای ترکیب چمن مصنوعی است.
با این حال ، چمن طبیعی با هزینه های جاری همراه است مگر اینکه باغ چمن را ترک کنید. هزینه آبیاری آب در فصل بارندگی ، علف کش ها و کودهای شگفت آور احمقانه نیست.
از سوی دیگر ، هزینه چمن مصنوعی پس از آن تقریباً صفر ین است. شما کدام را انتخاب می کنید؟

ایجاد مقدمات به زمان نیاز دارد
همانطور که چمن طبیعی خاک را انتخاب می کند ، مکانهایی وجود دارد که برای تخمگذار چمن مصنوعی مناسب نیستند. جایی است که صاف نمی شود.
اگر چمن مصنوعی را در چنین مکانی قرار دهید ، چمن مصنوعی که باید به زیبایی چیده شده بود ، فقط به دلیل تردد مردم ناهموار می شود و باغ به مکانی تبدیل می شود که حتی در پا گذاشتن نیز تردید دارید.

حتی متخصصان می بالند که سخت ترین کار در نصب چمن مصنوعی در واقع ایجاد زمینه برای ایجاد چمن مصنوعی است. گفته می شود چمن مصنوعی یکی از مزایای ساختن حتی اگر پایه خاک باشد ، است ، اما حتی بهتر از آن ، برخی از شرکت ها حتی توصیه می کنند که بتن زده شود.

گذشته از استفاده چمن مصنوعی تا حدی در یک منطقه کوچک ، اگر می خواهید خرید چمن مصنوعی و انواع آن را در یک منطقه وسیع پخش کنید ، بهتر است از یک متخصص حرفه ای کمک بگیرید تا برای صرفه جویی در هزینه ساخت ، چمن مصنوعی را با DIY نصب کنید. اغلب در هزینه صرفه جویی می شود.

فراموش نکنید که پیری رخ خواهد داد
چمن طبیعی زنده گیاهی بسیار قوی است. تا زمانی که به مراقبت های لازم ادامه می دهید ، به احتمال زیاد به طور نامحدود زیبا خواهید ماند.
چمن مصنوعی ساخته شده از الیاف شیمیایی مانند پلی اتیلن در نهایت به دلیل خرابی در طول زمان نیاز به تعویض دارد.
این فقط هزینه خرید و نصب چمن مصنوعی جدید نیست. همچنین حذف و دور انداختن چمن مصنوعی قدیمی هزینه دارد.
همچنین ، اگر یک فضای بیرونی باغ بزرگ روی چمن مصنوعی نصب شود ، ممکن است ذخیره آن در طول دوره ساخت و ساز دشوار باشد.
علاوه بر این ، چمن مصنوعی به سرعت در مکان هایی که افراد اغلب می آیند و می روند ، مانند ورودی و آشپزخانه ، می پوشد.
با استفاده از پرکننده ها می توان سایش را کاهش داد ، اما هزینه بیشتری دارد.

نقطه شگفت آور کور؟ اواسط تابستان می تواند گرم شود


بسیاری از خانواده ها چمن مصنوعی در باغ یا بالکن خود با هدف اجازه دادن به کودکان کوچک برای بازی ایمن دارند.
با این حال ، یکی از نقاط ضعف چمن مصنوعی این است که کل چمن مصنوعی وقتی درجه حرارت بالا است داغ می شود.
اماکن ورزشی که بیشترین استفاده را از چمن مصنوعی دارند نیز در حال بررسی این موضوع هستند و والدین ورزشی ژاپن (https://www.sports-parents-japan.com) نیز موارد زیر را بیان کردند.

"در مورد دمای سطح چمن مصنوعی عمومی ، یک مطالعه گزارش داد که در تابستان وقتی دما 35 درجه بود ، چمن طبیعی بیش از 40 درجه بود ، در حالی که چمن مصنوعی بیش از 60 درجه بود."

چمن مصنوعی ساخته شده از الیاف شیمیایی ، یعنی مواد پایه نفتی ، ناگزیر نور خورشید را جذب کرده و گرما دارد.
اگرچه چمن مصنوعی برای کودکان معرفی شده است ، اما به محیطی تبدیل می شود که کودکان کوچک با کف نرم در بازی تردید دارند و درک اینکه چرا چمن مصنوعی گذاشته شده است ، دشوار است.
همچنین چیزی که می خواهید در باغ لذت ببرید کباب پز و آتش بازی است. لطفا توجه داشته باشید که باغ چمن مصنوعی در اثر گرما و شعله های آتش ذوب می شود. اگر ذغال کباب بیفتد یا جرقه هایی مانند آتش بازی از بین برود ، در بدترین حالت ممکن است بسوزد.

معایب معمولی به یکباره برطرف می شود. چمن مصنوعی واقعی را با کیفیت انتخاب کنید
در حال حاضر ، چمن مصنوعی از چمن ارزان قیمت تا چمن گران قیمت متغیر است و درک تفاوت آن اغلب در نگاه اول دشوار است. با این حال ، به احتمال زیاد از هزینه راضی تر خواهید بود.

به عنوان مثال ، در مورد چمن مصنوعی مناسب تراس با کیفیت و با دوام ، حتی اگر قسمت دردناکی وجود داشته باشد ، اغلب بریدن و تعویض آن قسمت کافی است. ظاهر مصنوعی نیز طراحی شده است تا با افزودن سایه های سبز و افزودن سایه چمن پژمرده ، آن را به چمن طبیعی نزدیک کند.

علاوه بر این ، نقطه ای که درجه حرارت سطح بطور قابل توجهی بسته به درجه حرارت ، که بزرگترین نقطه ضعف چمن مصنوعی است ، تغییر می کند ، همچنین دارای کیفیت بالا با اثر محافظ حرارتی در حدود -10 درجه سانتی گراد در مقایسه با چمن مصنوعی معمولی حتی در چمن مصنوعی نیز توسعه یافته است ، و برخی از چمن های مصنوعی واقعی برای جلوگیری از خطر سوزش به عنوان مقاوم در برابر آتش تایید شده اند و تقاضا در حال حاضر در تاسیسات تجاری و داخل خانه های معمولی افزایش یافته است.

حتی اگر هزینه اولیه زیاد باشد ، با توجه به اینکه برای یک دوره طولانی چندین ساله یا 10 ساله مورد استفاده قرار می گیرد ، در نهایت لازم است چمن مصنوعی واقعی با کیفیت بالا را انتخاب کرده و آن را با دستان حرفه ای بسازید. آیا احساس می کنید که نتیجه آیا مقرون به صرفه ترین است؟

بیایید پس از درک معایب ، چمن مصنوعی کامل را انتخاب کنیم
چمن مصنوعی ، که هرگز پژمرده نمی شود ، مهم نیست چقدر آفتابی باشد یا چقدر بدون مراقبت باقی بماند ، واقعاً مورد استقبال کسانی است که روزهای شلوغی را سپری می کنند. با این حال ، معایب صفر نیست همانطور که در اینجا معرفی شده است.

اگر هنوز در فکر استفاده از چمن مصنوعی در باغ خود هستید ، توصیه ما به شما این است که به نظرات متخصصانی که دارای تجربه زیادی هستند و می توانند توصیه کنند ، مراجعه کنید. با انتخاب مناسب ترین نوع چمن مصنوعی برای تحقق باغ ایده آل خود ، از نتایج راضی خواهید بود. برای ایجاد یک باغ رضایت بخش ، از چمن مصنوعی به خوبی استفاده کنید.

بازدید : 217
پنجشنبه 14 مرداد 1400 زمان : 13:16

فرش چمن مصنوعی یکی از محصولات محوطه سازی است که در مقایسه با چمن طبیعی ماندگاری بیشتری دارد و هنگام پا گذاشتن دچار پارگی و فرسودگی نمی شود. منبع: هنگام انتخاب فرش چمن مصنوعی چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟
فرش چمن مصنوعی یکی از محصولات محوطه سازی است که در مقایسه با چمن طبیعی ماندگاری بیشتری دارد و هنگام پا گذاشتن دچار پارگی و فرسودگی نمی شود. به دلیل استفاده در بسیاری از مناطق ، یکی از محصولات مورد علاقه اخیر است. علاوه بر استفاده در تزئین باغ بسیاری از ساختمانها ، در مکانهایی مانند پارکها و باغها نیز ترجیح داده می شود. چمن مصنوعی یکی از موادی است که جمع آوری و استفاده طولانی مدت از آن آسان است.

از آنجا که چمن مصنوعی زمین ورزشی نیازی به آبیاری و مراقبت اضافی ندارد ، یکی از متداول ترین مصالح منظر در دوران اخیر است. فرش چمن مصنوعی با توجه به کف ترجیح داده می شود تا با انواع و ویژگی های مختلف نصب شود. چمن مصنوعی چیست؟ چمن مصنوعی دارای ویژگی غنی از نظر سطح استفاده است. انواع چمن مصنوعی محصولاتی هستند که با توجه به مناطق مورد استفاده تولید می شوند. چمن مصنوعی با ویژگی های مختلف محصول برای زمینه فرش تولید می شود.

از آنجا که مونتاژ چمن در زمین فرش بسیار مهم است ، لازم است از یک نوع چمن با کیفیت استفاده شود که ویژگی زمین را حذف کند. نوع چمن مناسب برای این فضا برای یک زمین هموار هنگام بازی در زمین مورد نیاز است. برای فرش های چوبی تزئینی ، فرش چمن در این جهت ترجیح داده می شود. زیرا فرش چمن برای اهداف ورزشی و فرش چمن برای محوطه سازی باید متفاوت باشد. مواد مناسب برای مجموعه فرش چمن برای تزئین انتخاب می شود.

قیمت این نوع فرش چمن ممکن است متفاوت باشد. بسته به محل نصب فرش چمن ، می توان قبل از انتخاب ، اطلاعاتی در مورد قیمت m2 چمن مصنوعی به دست آورد. قیمت فرش چمن مصنوعی اخیراً فرش های چمن مصنوعی را در بسیاری از مناطق ترجیح داده اند و قیمت آنها با توجه به کیفیت و میزان مورد استفاده تعیین می شود. به طور کلی ، قیمت با محاسبه مساحت مورد استفاده و m2 تعیین می شود. قبل از خرید مواد فرش چمن ، می توانید یک تحقیق کلی در مورد قیمت انجام دهید. برای این منظور ، بسته به اندازه گیری های برآورد شده ، می توان لیست قیمت را از شرکت مورد نظر تهیه کرد. قیمت فرش چمن مصنوعی نیز با توجه به کیفیت آنها متفاوت است. قطعاً در قیمت فروش و مزیت های چمن مصنوعی دیواری مورد استفاده در زمینه فرش و قیمت فرش چمن برای محوطه سازی تفاوت وجود خواهد داشت. زیرا محصولات مختلفی برای این دو ویژگی طراحی شده است. به عنوان مثال ، قیمت هر متر مربع چمن مصنوعی را می توان با کسب اطلاعات دقیق از شرکت مربوطه محاسبه کرد. نصب فرش چمن مصنوعی چگونه ساخته می شود؟ چمن مصنوعی از نظر ظاهر دارای ظاهر بسیار زیبایی است. با این حال ، اگرچه از نظر محتوای بصری خوب است ، اما مهمترین عامل مونتاژ صحیح فرش چمن است. فرش های چمن که به صورت مورد نیاز طراحی و مونتاژ نشده اند ممکن است در ظاهر دچار مشکل شوند. فرایند اندازه گیری یکی از مهمترین جزئیات در مونتاژ فرش چمن است.

نصب ناقص یا بیش از حد فرش مشکلات جدی را آشکار می کند. در این مرحله ، نکته مهم بدست آوردن اطلاعات در مورد عرض فرش چمن در شرکت و اندازه گیری است. عرض و طول فرش ممکن است برای مکان و مکانی که فرش در آنجا ساخته می شود کوتاه باشد. برای این کار ممکن است یک فرش اضافی مورد نیاز باشد. در این مرحله نباید چنین جزئیاتی را نادیده گرفت. همچنین امکان دریافت اطلاعات دقیق از شرکت در مورد محاسبه قیمت وجود دارد. قیمت فرش چمن مصنوعی ارزان را می توان بدون تصمیم گیری در مورد هزینه فرش چمن مورد بررسی قرار داد. مراقبت از فرش چمن مصنوعی چگونه باید باشد؟

مراقبت از فرش چمن مصنوعی برای استفاده طولانی مدت از محصول بسیار مهم است. با این حال ، قبل از ایجاد آموزش برای نصب چمن مصنوعی ، ضروری است که محصولات لازم که در زیر آن قرار گرفته اند به درستی اعمال شوند. چمن مصنوعی محصولات محوطه سازی هستند که با کمک برس ها تمیز می شوند. با این حال ، جایی که از چمن استفاده می شود ، اندازه و سختی بر این اساس انتخاب می شود ، بنابراین شرایط تمیز کردن نیز متفاوت است. اگر چیدمانی برای منطقه خاصی در چمن باغ چمن مصنوعی انجام شده است ، می توان آن را با برس کشیدن با دست تمیز کرد. با این حال ، اگر در زمینه فرش و منطقه بزرگتر نصب شده باشد ، باید با دستگاه تمیز کننده نگهداری شود. همچنین مهم است که موادی مانند زباله یا رسوب در هنگام قرار دادن چمن مصنوعی بر روی زمین باقی نماند. چمن مصنوعی باید در فواصل منظم در گرمای شدید تابستان آبیاری شود. این برای استفاده طولانی تر از چمن مهم است. صرف نظر از کیفیت بالای چمن مصنوعی ، درجه حرارت شدید مشکلاتی مانند ذوب یا فرسودگی ایجاد می کند. هنگام صحبت در مورد قیمت ارزان فرش چمن مصنوعی ، اولین چیزی که به ذهن می رسد کیفیت محصول است. با این حال ، قیمت چمن مصنوعی ممکن است در دوره های خاصی تخفیف یابد.

این زمان ها را می توان هم از نظر کیفیت بالا و هم از نظر قیمت مقرون به صرفه دنبال کرد. در عین حال ، با به دست آوردن اطلاعاتی در مورد کمپین های شرکت که از آنها پشتیبانی محصول دریافت می شود ، می توانید محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت خریداری کنید.

در حال کار است. از آنجا که قیمت فرش چمن مصنوعی ارزان با توجه به کیفیت و محتوای محصول متفاوت است ، باید مشخص شود که محصول مورد نظر در کجا مورد استفاده قرار می گیرد. چشم انداز چمن مورد استفاده در سایت و چشم انداز چمن مصنوعی که در مسیر پیاده روی ساخته می شود ممکن است متفاوت باشد. باز هم ، دریافت اطلاعات از افراد مجاز در مورد درخواست قیمت برای این مناطق و مواردی از این دست ، ایده آل خواهد بود. ترجیح دادن قیمت چمن مصنوعی برای مناطقی مانند زمین های فوتبال ، زمین های فوتبال ، باغ های مدرسه ، باغ های بیمارستان ، باغ های شرکت نیز مستقیماً با ملاقات با این شرکت متناسب است. در هر شرکتی امکان انتخاب چمن مصنوعی با قیمت مناسب از نظر کیفیت و فضای داخلی وجود دارد. منبع: هنگام انتخاب فرش چمن مصنوعی چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟

منبع

بازدید : 95
دوشنبه 4 مرداد 1400 زمان : 15:26

وقتی می خواهیم چمن مصنوعی ورزشی را انتخاب کنیم ، باید شرایط زیر را در نظر بگیریم.

استفاده: اول از همه ، باید در نظر بگیریم که از چمن مصنوعی ورزشی برای چه فعالیتی استفاده خواهیم کرد ، زیرا ویژگی های آن به نوع استفاده از آن بستگی دارد.

کیفیت: و همچنین هر روسازی یا سطح ، دوام به تمام جنبه های آن بستگی دارد. هنگامی که چمن مصنوعی با کیفیت بالا نصب می شود ، ضروری است که یک توپ رول عالی تضمین شود ، و سلامتی بازیکنانی که فعالیت را در این سطح ورزشی انجام می دهند ، ایمن است.

مشخصات چمن مصنوعی که روی کیفیت سطح تأثیر می گذارد: کیفیت نخ ، پایه ، ارتفاع شمع ، مقدار ماده ای که برای پر کردن استفاده می شود ، ضخامت رشته ها و سایر موارد باید مطابق باشد با مقررات کیفیت ، یک چمن با کیفیت بالا داشته باشید.

Arpasa ما از نخ های با کیفیت بالا برای تضمین ظاهر و دوام طبیعی برای مدت زمان طولانی تر استفاده می کنیم.

نصب چمن مصنوعی کاری بسیار ساده است ، اما وقتی صحبت از امکانات ورزشی می شود ، مهم است که متخصصانی را که می توانند نتایج بهتر شما را تضمین کنند ، در نظر بگیرید.

نگهداری از چمن مصنوعی: یکی از مزایای بزرگ چمن مصنوعی برای فوتبال این است که به مقدار زیادی نگهداری احتیاج ندارد. به همین ترتیب ، شما همیشه باید مراقبت های اساسی خاصی را انجام دهید که باعث ماندگاری بیشتر چمن مصنوعی شما شود. وقتی چمن مصنوعی را به درستی حفظ کنیم ، عمر مفید بیشتری به آن خواهیم داد.

تضمین: همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، همیشه داشتن افراد حرفه ای مهم است. شما باید همیشه از شرایط و ضمانتی که محصول به ما ارائه می دهد آگاهی داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را با نیازهای ما انتخاب کنید.

انواع چمن مصنوعی ورزشی
فوتبال
چمن مصنوعی اختصاص داده شده برای زمین های فوتبال را می توان از 40 میلی متر ، 50 میلی متر و 60 میلی متر تهیه کرد.
آنها محصولاتی هستند که برای زمینه های با کارایی بالا طراحی شده اند.
طول عمر ، الیاف و نرمی آن مشخص می شود.
این تحت پارامترهای FIFA تولید شده است ، عناصر مختلف نسل جدید را ترکیب می کند که زمینه های راحتی و شرایط عالی را ارائه می دهند.
این نوعی نصب است که برای هر دسته از فوتبال ، مناطق خصوصی و مراکز ورزشی توصیه می شود.
گلف
در Arpasa ما تجربه نصب و یک تنوع خوب از چمن مصنوعی برای زمین های گلف را داریم. این امر ما را بر آن داشته است تا محصولی کاملاً مناسب برای زمینه های حرفه ای داشته باشیم ، بنابراین بهترین تاسیسات چمن طبیعی را ایجاد کنیم.
برخی از مناطق این مزرعه دارای ویژگی های کاملاً متفاوت چمن هستند.
این نوع نصب برای آماتورها و حرفه ای ها و مناطق بازی خصوصی بسیار توصیه می شود.
چند اسپورت
یکی از بهترین گزینه ها دادگاه های چند اسپرت برای فضاهای محدود است. اینها می توانند در یک مرکز ورزشی ، جامعه صاحبان ، مدارس و موارد دیگر کاملاً کار کنند.
می توان ترکیبی از انواع مختلف مدل ها را برای یافتن سطح کاملاً منحصر به فرد ایجاد کرد.
این نوع نصب برای جوامع محله ، مراکز ورزشی و موارد دیگر بسیار توصیه می شود.
اگر به دنبال نصب چمن مصنوعی ورزشی هستید ، دریغ نکنید ، با Arpasa تماس بگیرید و ما تمام مشاوره های لازم را به شما ارائه می دهیم. اگر می خواهید جزئیات بیشتر و نکات مفید در مورد چمن مصنوعی و طبیعی را بدانید می توانید از سایت ما دیدن کنید
استفاده از چمن مصنوعی در زمین های فوتبال ترکیبی عالی بوده است که برای چندین سال اجرا شده است. اگرچه برخی از فوتبالیست ها و افراد در این محیط تمایلی به این نوع چمن ها ندارند ، اما تعداد استادیوم هایی که چمن مصنوعی در آنها اجرا می شود در حال افزایش است.

مزایایی که چمن مصنوعی برای فوتبال ارائه می دهد
مزیت اصلی چمن مصنوعی برای فوتبال سودآوری آن است. حفظ یک زمین فوتبال چمن مصنوعی هزینه کمتری نسبت به داشتن چمن طبیعی دارد.

چمن مصنوعی دوام زیادی دارد ، نباید هرس کرد. همچنین نباید سایر وظایف اجباری را که باید برای چمن های طبیعی اعمال شود ، اعمال کرد. روشن شده است که همه تیم های فوتبال حرفه ای نمی توانند چمن طبیعی بی عیب و نقص را در تمام طول سال حفظ کنند.

مقاومت و احترام بیشتر برای محیط زیست
وقتی از چمن مصنوعی صحبت می کنیم باید به دوام آن اشاره کنیم. این نوع چمن مخصوص فوتبال مقاومت زیادی در برابر تغییرات دما دارد. در اثر باران یا گرمای شدید آسیب نمی بیند ، برعکس ، سریعتر خشک می شود. این بدان معنی است که در زمین چمن مصنوعی مخصوص زمین فوتسال می توانید تحت هر نوع شرایط آب و هوایی بازی کنید.

با استفاده از چمن مصنوعی به نفع محیط زیست نیز هستید. این نوع ج

Esped نیازی به آبیاری ندارد و نگهداری از آن حداقل است. این به صرفه جویی در انرژی بیشتر تبدیل می شود.

ایمنی و کیفیت در بازی
به ذکر یکی دیگر از مزایای بزرگ ارائه شده توسط چمن مصنوعی در زمین های فوتبال ، می توانیم اشاره کنیم که یک سطح یکنواخت است. در تور هیچ نوع نقصی پیدا نخواهید کرد. با تشکر از این ، توپ را مستقیم و روان اجرا خواهید کرد.

از طرف دیگر ، مسئله آسیب دیدگی وجود دارد. مطالعات نشان داده است که اجرای چمن مصنوعی بدن بازیکنان فوتبال را به خطر نمی اندازد. با گذشت سالها ، فناوری چمن مصنوعی به کمال رسیده است ، و به این ترتیب شباهت بیشتری به چمن طبیعی دارد.

منبع : https://arpasa.es/

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 269
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 287
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 270
  • بازدید ماه : 3507
  • بازدید سال : 4311
  • بازدید کلی : 12458
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی