loading...

مرجع آموزشی دکوراسیون داخلی

بازدید : 156
سه شنبه 26 بهمن 1400 زمان : 17:24

خیلی وقت ها متوجه می شویم که خرید کفپوش سالن بدنسازی تا آخرین لحظه باقی مانده است. کفپوش تناسب اندام یک تخصص است، مانند تعیین وزن آزاد، مناطق کاردیو یا عملکردی. اگرچه هیجان انگیزترین بخش ایجاد سالن بدنسازی شما در نظر گرفته نمی شود، اما باید بخشی از برنامه ریزی اولیه باشد.

برنامه ریزی کنید که چگونه از فضا استفاده می کنید
هنگامی که در ابتدا یک چیدمان برای باشگاه خود مثل کفپوش سالن بدنسازی ایجاد می کنید، فضایی را که در اختیار دارید یا می خواهید برای هر منطقه استفاده کنید را در نظر بگیرید. با انتخاب تجهیزات شروع نکنید، با مناطق یا مناطقی که می خواهید در سالن بدنسازی خود قرار دهید و درصد فضایی که می خواهید به هر منطقه اختصاص دهید شروع کنید. سپس در مورد انواع تجهیزاتی که می خواهید در هر منطقه قرار دهید فکر کنید تا راه حل مناسب کفپوش را شناسایی کنید.

طبقه موجود خود را بررسی کنید
مهم است که از کفپوش فعلی در فضا آگاه باشید. شما باید لایه رویی و همچنین ساخت کفپوش را بررسی کنید. آیا کف بتنی، یک طبقه برجسته یا چوبی است؟ تعیین کنید که آیا کف نیاز به آمادگی قبل از تخمگذار دارد یا خیر.

زیرانداز
زیرانداز یک مانع عایق است که بین کفپوش سازه ای و کفپوش سالن بدنسازی که می خواهید نصب کنید نصب شده است.

نوع زیرانداز کاملاً به سطح و شدت استفاده در منطقه یا منطقه ورزشگاه بستگی دارد. اگر تجهیزات یا کف در معرض خطر آسیب قرار گیرد، در مناطق خاصی نیاز به زیرانداز خواهد بود. نواحی با وزنه آزاد احتمالاً به سطح بالایی از جذب ضربه نیاز دارند و بنابراین نیاز به لایه زیرین ضخیم‌تری دارند. در هر منطقه ای که خطر ضربه به کف یا تجهیزات وجود دارد، یک زیرانداز جذب ضربه نیز باید گذاشته شود.

چرخه زندگی کفپوش و تجهیزات بدنسازی
تجهیزات تناسب اندام اغلب دارای چرخه عمر سه، پنج یا هفت ساله در نظر گرفته می شوند. این بستگی به استفاده، نام تجاری و مشخصات دارد. توصیه می کنیم هزینه چرخه عمر کفپوش را در مرحله چیدمان در نظر بگیرید. این بدان معناست که شما مجبور نیستید کفپوش را از قبل از تجهیزات موجود در باشگاه تعویض کنید، که می تواند باعث ناراحتی زیادی شود.

کفپوش سالن بدنسازی Balwearie
چه نوع کفپوشی؟
سوال بعدی که باید از خود بپرسید این است که چگونه کفپوش قرار است نصب شود؟

دو نوع اصلی کفپوش سالن بدنسازی وجود دارد:

کاشی کف لاستیکی
برای کفپوش های متوسط تا ضخیم تر (هر چیزی بیش از 10 میلی متر)، کاشی های لاستیکی مربعی ساده گزینه ارجح هستند. بسیار مهم است که کاشی ها به صورت حرفه ای چیده شوند، زیرا اغلب باید به زمین چسبانده شوند. دلیل این امر این است که آنها به هم متصل نیستند. لبه ها باید به دقت بسته شوند تا از عدم وجود شکاف یا نقص اطمینان حاصل شود.

کاشی های لاستیکی بسیار سنگین کف سالن بدنسازی را نیز می توان با استفاده از صفحات اتصال محکم کرد. با این حال، برای اطمینان از یکنواختی، آنها همچنان باید به صورت حرفه ای چیده شوند.

کاشی کفپوش Premium 20 میلی متری Origin یک نمونه مناسب از کاشی های کف لاستیکی است. برای فضاهای استودیویی، مناطق تمرین کاربردی و مناطق کششی عالی است. این نه تنها دارای یک رویه مقاوم در برابر سایش است، بلکه باعث کاهش نیرو و ضربه در هنگام برخورد تجهیزات و شما به زمین می شود. اگر چه، توجه داشته باشید که این کاشی برای هیچ منطقه سقوط با ضربه زیاد مانند منطقه وزنه آزاد، منطقه قدرت و تهویه یا بلند کردن المپیک مناسب نیست. کاشی Origin 40mm High Impact برای این سبک های آموزشی بسیار مناسب تر است و به محافظت از کف و تجهیزات تا حد بسیار بیشتری کمک می کند.

مزیت کفپوش لاستیکی این است که در مقایسه با سایر محلول های کفپوش جامد نیاز به نگهداری کمی دارد. که یک امتیاز برای اپراتورها است.

رول کفپوش
رول‌های کف لاستیکی اغلب گزینه ارزان‌تری نسبت به کاشی‌ها هستند، اما نیاز به چسباندن دارند که می‌تواند بسته به اندازه فضا قیمت را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و برای جا انداختن آن می‌تواند کار فشرده‌ای باشد.

رول های کفپوش سالن بدنسازی گاهی اوقات ترجیح داده می شوند زیرا ظاهر صاف تری به سطح کف می دهند زیرا اتصالات کمتری وجود دارد. اتصالات کمتر همچنین به این معنی است که شانس کمتری برای ایجاد شکاف یا شل شدن در اثر استفاده بعدی وجود دارد. این به یک طبقه فرعی تقریباً عالی نیاز دارد تا از آن پرداخت براق اطمینان حاصل شود.

رول کف 10 میلی متری Origin Premium یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال روکش صاف هستند. این نه تنها بادوام و انعطاف پذیر است، بلکه به دلیل مواد مورد استفاده، نسبت به سایر گزینه ها سازگارتر با محیط زیست است. ایده آل برای هر باشگاه ورزشی، منطقه ایروبیک، منطقه عمومی یا ورودی ساختمان.

کفپوش مسیر چمن
رنگ کف سالن بدنسازی و طرح های سفارشی
برخی از نوآورترین سازندگان صنعت، علاوه بر ارائه طیف گسترده ای از گزینه های رنگ، شروع به ارائه گزینه های کاملا سفارشی کرده اند. اینها می تواند شامل کمک های آموزشی مانند جعبه ها، نردبان های چابکی و مناطق کاربردی باشد. طرح‌های بزرگ‌تر مانند مسیرهای داخلی که برای LIFT Gyms نصب کرده‌ایم، می‌توانند گزینه‌ای عالی باشند. حتی شرکت‌هایی وجود داشته‌اند که محدوده‌هایی از کفپوش‌ها را توسعه داده‌اند که پانل‌های نورپردازی را برای ایجاد گزینه‌های تمرینی جدید ابتکاری ایجاد می‌کنند.

مطمئن شوید که رنگ کفپوش خود را در هر منطقه به دقت در نظر بگیرید. نوع فعالیتی که انجام خواهد شد و اینکه چگونه با بقیه هماهنگی دارد را در نظر داشته باشید

از دکور، و همچنین تمیز کردن این منطقه ممکن است نیاز داشته باشد.

با توجه به اینکه سازندگان از تکنیک‌های متفاوتی برای رنگرزی کف‌پوش لاستیکی استفاده می‌کنند، تغییر رنگ برخی از لاستیک‌های بی‌کیفیت‌تر پس از استفاده نسبتاً کم، غیرمعمول نیست.

کفپوش پیست چمن سالن های ورزشی LIFT

ادغام، لبه و گوشه
جنبه دیگری که باید به آن توجه کرد نحوه ادغام کفپوش با بقیه کف اطراف آن است. حرکت بین مناطق باید به دقت در هنگام انجام برنامه ریزی برای کاهش خطرات سفر بررسی شود. اگر گوشه ها و لبه ها جایی نیستند که کف به دیوار می رسد، باید به خرید کاشی های گوشه و لبه اضافی توجه کنید.

بودجه
مثل همیشه، گزینه های پرمیوم و بودجه در دسترس هستند. مهم است که کیفیت و هزینه را با یکدیگر مقایسه کنید. کفپوش ممکن است در نگاه اول گران به نظر برسد. با این حال، وقتی ارزش کف زیرین و تجهیزاتی که برای محافظت از آن وجود دارد را در نظر بگیرید، متوجه خواهید شد که این یک هزینه ضروری است.

همچنین مهم است که نه تنها هزینه اولیه کفپوش، بلکه استفاده از هر منطقه و طول عمر کفپوش را در نظر بگیرید. برخی از کفپوش‌ها ممکن است گران‌تر باشند، اما می‌توانند دو برابر بیشتر دوام بیاورند، بنابراین در طول عمر خود به عنوان گزینه‌ای ارزان‌تر عمل می‌کنند.

مهمترین نکته برای هر کسی که به فکر خرید کفپوش سالن بدنسازی است این است که از فضا برای چه استفاده می شود؟ برای تلاش و کمک، انواع کفپوش های موجود در سالن بدنسازی را به سه دسته تقسیم کرده ایم:

کفپوش سالن بدنسازی

1. کفپوش تناسب اندام
کفپوش تناسب اندام یا کفپوش کاربردی باید همه کاره و با کارایی بالا باشد. این اغلب می تواند یک دکل کاربردی را در داخل فضا ترکیب کند. کفپوش مورد نیاز برای این کار به طور ایده آل از کف زیر محافظت می کند و مقداری جذب ضربه را برای تجهیزات و کاربر فراهم می کند. اغلب، این منطقه دارای نشانه هایی است که طراحی شده و در کفپوش بریده شده است. نمونه هایی از این نردبان ها و دایره های حرکتی هستند. همیشه برخی از افراد را وادار می‌کنید که با اضافه کردن وزنه‌های سنگین‌تر از این منطقه به عنوان یک ناحیه وزن آزاد استفاده کنند. لطفاً توجه داشته باشید که اگر این اتفاق بیفتد تأثیر مضری روی کفپوش خواهد داشت.

در مناطقی که وزن‌های سنگین کمی استفاده می‌شود، کاشی‌هایی بین 6 تا 10 میلی‌متر را توصیه می‌کنیم. این برای محافظت از کف و تجهیزات در برابر ضربه های تصادفی است.

یکی از ویژگی های مهم این نوع کفپوش این است که باید در برابر رطوبت مقاوم باشد. زمانی که کاشی های کفپوش گرانولی ورزشی کف لاستیکی به اندازه کافی در برابر آب مقاوم نباشند، می تواند منجر به محیطی ناخوشایند و غیربهداشتی شود. همچنین باید سطح مناسبی از چنگ زدن وجود داشته باشد تا بتوان حرکات پویا را با خیال راحت انجام داد.

تنظیم عملکردی کفپوش تناسب اندام چمن مسیر وزن آزاد
2. کفپوش وزنه های آزاد
کفپوش با وزن آزاد خاص برای هر ناحیه ای که احتمال رها شدن وزنه های سنگین در آن وجود دارد ضروری است. کفپوش با وزن آزاد ضخیم ترین کفپوشی است که ما برای مصارف خانگی یا تجاری توصیه می کنیم و حداقل 20 میلی متر ضخامت خواهد داشت.

کفپوش با وزن آزاد در سالن‌های ورزشی به اندازه 500 در 500 سانتی‌متر مربع و کاشی‌های سیاه متراکم است. این کاشی در سه گزینه ضخامت: 10، 20 یا 40 میلی متر عرضه می شود. در حالی که ضخامت 10 میلی متری به طور واقعی فقط از کف زیرین محافظت می کند و نه از دمبل یا صفحه وزن، 20 و 40 میلی متر از کف و محصولات تا حدی محافظت می کند.

جذب ضربه در این کفپوش می تواند محدود باشد، بنابراین هنگامی که وزنه ای به زمین برخورد می کند، ضربه به طور کامل جذب نمی شود. شوک به وزن باز می گردد و به مرور زمان عمر وزنه را کوتاه می کند. ما قویاً محلول کفپوشی را توصیه می کنیم که ضخامت بیشتری داشته باشد یا طرحی برای افزایش جذب ضربه داشته باشد.

کفپوش Free Weight سنگین ترین وظیفه در بین انواع کفپوش های موجود است. بیشترین ضربه و حجم سایش را تحمل خواهد کرد. اگر در یک محیط مسکونی هستید، ارتعاش و برخورد وزنه ها با زمین بسیار آزاردهنده خواهد بود. کفپوش با وزن آزاد خوب لرزش ها را به حداقل می رساند و صدای ضربه را کاهش می دهد. حتما یک سر برای مشاهده انواع کفپوش اداری به https://www.rajanews.com/news/353510/بهترین-کفپوش-اداری-و-خصوصیات-آن بزنید

کفپوش سالن بدنسازی با دمبل

3. چمن پیست اسپرینت
یکی از گزینه‌های کف‌پوش با رشد سریع، چمن‌های اسپرینت مسیر یا Astro Grass است. این نوع کفپوش به کاربران این امکان را می دهد که کارهای پرولر و سورتمه را در داخل خانه انجام دهند.

این مسیرها از یک پلاستیک سایش سخت ایجاد می‌شوند که برای تقلید از مقاومت چمن در شبکه‌ای کاشته شده است. این نوع کفپوش بسیار نازک است (بیش از 10 میلی متر) و هیچ ضربه ای را جذب نمی کند. با این حال، این مسیرها در رنگ‌های زیادی موجود هستند و با علامت‌گذاری کف کاملاً قابل تنظیم هستند. که آنها را از نظر بصری چشمگیر و همچنین بسیار متنوع می کند.

راه حل های کفپوش سالن بدنسازی خانگی
نوع تجهیزاتی که در سالن بدنسازی خانه خود نصب کرده اید، تعیین کننده اصلی در مورد کفپوش پیشنهادی خواهد بود. ما نصب کفپوش لاستیکی را توصیه می کنیم، خواه این کاشی کف 20 میلی متری، کاشی کف 40 میلی متری یا حتی یک رول 10 میلی متری باشد. کفپوش لاستیکی در حین تمرین چسبندگی بیشتری به شما می دهد، به شما امکان می دهد حرکات پویا انجام دهید و از تجهیزات خود محافظت می کند.

کفپوش لاستیکی یک گزینه عالی برای سالن های بدنسازی خانگی است زیرا به کاهش صدا/ارتعاش هر گونه وزنه ای که بر روی زمین می افتد کمک می کند، بادوام است و تاثیر آن بر وسایل شما را کاهش می دهد.

originfitness

بازدید : 139
دوشنبه 18 بهمن 1400 زمان : 13:30

پوشش زمین بازی یکی از اولین چیزهایی نیست که مردم هنگام فکر کردن به طراحی زمین بازی به آن توجه می کنند. با این حال، مواد سطح زیر زمین بازی می تواند تفاوت زیادی در ایمنی هنگام سقوط کودکان ایجاد کند.

با استانداردهای ایمنی بیشتر، تعمیر و نگهداری منظم و محدودیت در سازه های زمین بازی، امروزه زمین های بازی ایمن تر از همیشه هستند. ما به بررسی بهترین مواد برای قیمت انواع کفپوش فضای باز می پردازیم که به کاهش ضربه ناشی از سقوط کمک می کند.

بهترین مواد سطحی کدامند؟
با مواد مناسب در زیر زمین بازی، طراحان زمین بازی، مدارس و شوراها می توانند برای کاهش خطر آسیب در هنگام سقوط کودکان از سازه زمین بازی با یکدیگر همکاری کنند. هیچ ماده ای (در حال حاضر) وجود ندارد که کاملاً ضد آسیب باشد، با این حال، استفاده از مواد مناسب می تواند آن را به تجربه بهتری برای همه تبدیل کند.

طبق استانداردهای ایمنی AS/NZ 4422 برای سطح زمین بازی، زمین های بازی در استرالیا و نیوزلند باید با استانداردهای ایمنی برای پوشش سطوح زمین بازی مطابقت داشته باشند و باید انرژی ناشی از سقوط کودک را جذب کنند.

مواد پوشش زمین
موادی که اغلب برای پوشاندن سطوح زمین بازی استفاده می‌شوند عبارتند از: ریزش نرم پوست، شن و ماسه جاذب ضربه، لاستیک مرطوب و کاشی‌ها و سنگفرش‌های لاستیکی.

سقوط نرم پوست
ریزش نرم پوست به طور سنتی رایج ترین ماده تکمیل کننده برای کف زمین بازی بوده است، زیرا نصب آن آسان است، به راحتی در دسترس است، به راحتی پخش می شود و گزینه ارزان تری است.

پوست درخت به نگهداری منظم و شارژ منظم نیاز دارد زیرا به راحتی جابجا می شود. تضعیف ضربه ناشی از سقوط نرم پوست اگر خیلی کم عمق، خیس، یخ زده یا همراه با کثیفی باشد، می تواند تضعیف شود. پیمایش نرم پوست درخت نیز برای کاربران ویلچر دشوار است، بنابراین تکمیل این ناحیه با سطح دیگری می تواند ایده خوبی باشد.

سقوط نرم پوست اگر به طور منظم حفظ شود، وظیفه خود را در محافظت از سقوط انجام می دهد. این شامل شن کش کردن سطح، نگه داشتن آن در حداقل عمق و بالا بردن آن در صورت لزوم است. برای مشاهده کفپوش زمین بازی کودکان به https://gamantj.com/childrens-playground-flooring/ مراجعه کنید


شن و ماسه جاذب ضربه
مانند پاییز نرم پوست، استفاده از شن و ماسه در زمین های بازی مدت ها مورد بحث بوده است. در نگاه اول به نظر می رسد که انتخابی جذاب با هزینه اولیه کم، نصب آسان و در دسترس است، با این حال، لیستی از معایب دارد. شن و ماسه همچنین می تواند اجسام خطرناک را به راحتی پنهان کند، به راحتی جابجا شود، برای دسترسی به صندلی چرخدار مناسب نیست و هنگامی که با خاک ترکیب شود، ممکن است فشرده شود و سختی بتن مانند ایجاد کند - چیزی که قطعا افتادن روی آن ایمن نیست.

پوشش های شنی زمین نیز برای حیوانات جذاب است و ممکن است مقداری مدفوع حیوانات پنهان را پیدا کنید. ماسه همچنین می تواند برای سطوح پودر شده در زمین بازی بسیار ساینده باشد و باعث سایش زودرس شود. پوشش زمین شنی اگر به طور منظم نگهداری شود همچنان به خوبی کار خواهد کرد. این شامل جمع کردن شن و ماسه و بالا نگه داشتن منظم آن است.


لاستیک ریختن مرطوب (همچنین به عنوان لاستیک نرم سقوط شناخته می شود)
در بسیاری از زمین های بازی می توان لاستیک های نرم را پیدا کرد. این ماده در طول سال ها محبوبیت بیشتری پیدا کرده است زیرا بادوام است، نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارد، سطحی قابل نفوذ آب دارد و برای دسترسی به صندلی چرخدار عالی است.

با این حال، مانند همه مواد، سقوط نرم عاری از برخی معایب نیست. نصب نرم سقوط ممکن است گران باشد، در تابستان گرم شود، زمانی که خیس است لغزنده باشد و کاهش ضربه روی سطح لاستیکی می تواند متفاوت باشد. هنگامی که به سطوح نرم زمین بازی خود نگاه می کنید، مطمئن شوید که از یک سطح لاستیکی با کیفیت بالا و خصوصیات کفپوش اداری برای ایمن نگه داشتن کودکان استفاده می کنید.


کاشی های لاستیکی
کاشی های لاستیکی از نظر ماهیت شبیه به لاستیک های نرم هستند و به بچه ها اجازه می دهند به راحتی در زمین بازی بازی کنند، بدوند و ورزش کنند. مانند لاستیک های نرم که سقوط می کنند، بادوام، نفوذپذیر در آب، نگهداری کم و سازگار با ویلچر هستند.

کاشی‌های لاستیکی و سنگ‌فرش‌ها باید «به هم وصل شوند» و این بدان معناست که اگر به‌درستی نصب نشوند و با بزرگ‌تر شدن و تغییر شکل، می‌توانند خطر سفر را ایجاد کنند.


آن پرش را متوقف کنید
همانطور که قبلا ذکر شد، زمین های بازی که با استانداردهای ایمنی AS/NZ مطابقت دارند، باید انرژی سقوط کودک را در مدت زمان طولانی و در ارتفاعات مختلف جذب کنند. یکی از چیزهایی که می توانید از آن مطمئن باشید این است که اگر سطح زمین بازی منطبق بر آن باشد، راه طولانی را در کاهش احتمال آسیب جدی به کاربر زمین بازی طی کرده اید.

منبع : playgroundcentre.com

بازدید : 110
دوشنبه 5 مهر 1400 زمان : 14:59

اگر خانه یا آپارتمان شما دارای بالکن است که نیاز به کف دارد ، می توانید به راحتی آن را با مواد کفپوش شگفت انگیزی که مناسب ظاهر بالکن شما است تزئین کنید. برای داشتن بالکن در فضای باز ، می توانید تقریباً از هر نوع کفپوش که برای شما جذاب است استفاده کنید. به عنوان یک فضای باز ، بالکن شما ممکن است هنگام انتخاب دکوراسیون مناسب شما را به چالش بکشد. انتخاب دکوراسیون و لوازم جانبی چمن مصنوعی مناسب برای بالکن بسیار مهم است ، زیرا بالکن ها نشان دهنده شخصیت خانه شما هستند. هنگامی که به دنبال ایده های مختلف کفپوش هستید ، باید جدیدترین دکورهای کفپوش را در نظر بگیرید که باعث می شود بالکن شما هوشمند و قابل ارائه شود. مصالح کف سازی در اشکال مختلف مانند چوب ، کاشی ، فرش و بتن موجود است. هر جنس کف دارای مزایا و معایب خاص خود است که بر توانایی بالکن شما تأثیر می گذارد.

چوب
چوب یکی از پرکاربردترین مواد کفپوش در بسیاری از خانه ها است. این عمدتا به عنوان یک حیاط ، عرشه یا روی سطوح کف بالکن استفاده می شود.
-کف چوبی بسیار مقاوم بوده و به راحتی در رنگها و طرحهای مختلف موجود می باشد. هنگامی که چوب به خوبی با مواد شیمیایی که از هجوم حشرات و پوسیدگی آنها جلوگیری می شود ، خوب درمان شود ، می تواند تمام عمر شما را دوام بیاورد. نصب کفپوش های چوبی بر روی بالکن بسیار آسان است ، در بسیاری از فروشگاه های کفپوش به راحتی موجود است و قیمت آنها بسیار مقرون به صرفه است.
-اگر می خواهید ظاهری گرم و طبیعی برای کف بالکن خانه خود داشته باشید ، نصب کاشی های چوبی عرشه را در نظر بگیرید. انواع کاشی های چوبی عرشه وجود دارد که بسیار جذاب هستند و به خوبی با مبلمان بالکن شما هماهنگ شده اند.
برخی از کاشی های چوبی دارای تخته های ساده هستند و برخی دیگر دارای طرح های تزئینی بیشتری هستند. شما می توانید کاشی های مختلف را با هم مخلوط کرده و کف بالکن تزئینی ایجاد کنید که نشان دهنده سبک زندگی شما باشد.

بتن
بالکن های کوچک خانه را می توان با یک سیلیک بتنی تزئین کرد که با هماهنگی رنگ خانه مطابقت دارد. اگرچه بیشتر مردم استفاده از کفپوش های بتنی برای بالکن ها را دوست ندارند ، اما بتن می تواند یک ایده کفپوش جایگزین برای افرادی باشد که نمی خواهند هزینه زیادی برای خرید مصالح کفپوش هزینه کنند.
بالکن های کوچک می توانند به راحتی از اسلب بتنی پشتیبانی کنند ، اما برای محکم نگه داشتن کف بالکن به تقویت نیاز است.
-کف بتنی تحت تأثیر آب و هوا قرار نمی گیرد و به جای چوب گزینه بهتری برای استفاده است. سطح بتنی را می توان با رنگ تزئین کرد تا ظاهر زیبایی به کف بدهد.
-اگر از داشتن کف بتنی خسته شده اید ، می توانید کاشی یا دیگر مصالح کف را برای بازسازی بالکن خود اضافه کنید.

کاشی سرامیک
کاشی کاری کف بالکن و کیفیت پوشیدن سخت آن را به کف اضافه می کند.
-با الگوی کاشی مناسب و مبلمان بالکن خوب ، بالکن کاشی کاری شده می تواند مکانی عالی برای استراحت و لذت بردن از اوقات فراغت باشد.
کاشی و سرامیک یک گزینه مقرون به صرفه برای کفپوش بالکن یا کف عرشه است. کاشی ها در رنگ ها ، طرح ها ، اشکال و رنگ های متنوعی وجود دارند که باعث می شوند با توجه به سلیقه خود بهترین کاشی ها را انتخاب کنید.
-تمیز کردن همه کاشی و سرامیک ها آسان است و در صورت نگهداری با آنها می توان سالها دوام آورد.

کاشی کامپوزیت
اگر دوست دارید کف اتاق سبز برای بالکن خانه خود داشته باشید ، کاشی های کامپوزیت می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. آنها کاشی های تزئینی بسیار خوبی هستند که در رنگ های مختلف یافت می شوند.
-کاشی های کامپوزیتی از الیاف چوب بازیافتی و پلاستیک ساخته شده اند. مواد ساختاری سخت آنها برای حشرات قابل احترام نیست و در معرض رطوبت قرار نمی گیرد.
-همانند کاشی های عرشه سنگی و کاشی های چوبی ، برخی از کاشی های کامپوزیتی نیازی به ابزار برای نصب ندارند و این باعث می شود نصب آنها آسان شود.

کاشی های سنگی
-برای ظاهر روستایی در بالکن خانه خود ، می توانید از کف کاشی های سنگی استفاده کنید تا بالکن شما هوشمند و نمایان شود. کاشی های سنگی به هم پیوسته به راحتی در دسترس هستند و هنگام نصب آنها روی بالکن می توانید آنها را به هم وصل کنید.
-کاشی های سنگی در رنگ ها و مصالح زیادی مانند تخته سنگ ، گرانیت و پرسلن موجود است.
-برای داشتن کف کاشی سنگی با دوام صاف ، سطح بالکن باید کاملاً صاف باشد تا از ترک خوردن کاشی ها جلوگیری شود.

با استفاده از انواع مختلف مواد خرید کفپوش رولی ، می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید که برای شما جذاب است و از آن برای جلوه بیشتر بالکن خود استفاده کنید. مصالح کفپوش بالکن به اشکال مختلف موجود است و وقتی به خوبی انتخاب شوند ، می توانند تصویر کف بالکن را به ظاهر زیباتر تغییر دهند.

قوانین ، قوانین ، قوانین

حتی اگر صاحب آپارتمان خود هستید ، به احتمال زیاد صاحب بالکن نیستید. این شرکت آپارتمانی ، به نام "اقشار" در بریتیش کلمبیا است ، که صاحب بالکن است ، در حالی که شما حق استفاده انحصاری از آن را دارید. هر هیئت مدیره یا شورای قشری قوانین خاص خود را دارد که بر روی آنچه در بالکن شما مجاز است و چه مواردی ممنوع است. این قوانین را بررسی کنید تا بدانید چه انتظاری دارید. (طبق تجربیات ما در کفپوش در فضای باز KANDY ، 99 درصد مواقع که کفپوش های شناور و به هم پیوسته در فضای باز مجاز است ، هنگامی که جزئیات مشخص شد ، مجاز است.)

بودجه خود را تنظیم کنید

طیف وسیعی از گزینه ها و طیف وسیعی از برچسب های قیمت برای کفپوش فضای باز وجود دارد. به این فکر کنید که ایجاد فضایی از ابتدا برای شما چه ارزشی خواهد داشت که هر زمان که از درون به بیرون نگاه می کنید آرامش و غرور را برای شما به ارمغان می آورد و می خواهید بیشتر از همیشه وقت خود را صرف لذت بردن کنید. قبلا داشته باشد این ضرب المثل قدیمی که می گوید "شما هر چه پرداخت می کنید" درست است ، اما حتی با بودجه محدود می توانید گزینه هایی را برای بهبود چشمگیر ظاهر و احساس بالکن آپارتمان یا حیاط پشت بام خود پیدا کنید.

محصولات داخلی/خارجی

بسیاری از محصولات داخلی/خارجی ، مانند فرش یا چمن های ساخته شده ، می توانند بسیار مقرون به صرفه باشند و تا زمانی که شروع به پوشیدن نکنند ، ظاهر زیبایی خواهند داشت. جنبه منفی این نوع کفپوش ها برای بالکن های آپارتمانی این است که آب را نگه می دارند ، به این معنی که بتن برای مدت طولانی تری مرطوب می ماند. این می تواند در واقع خراب شدن سطح بالکن را تسریع کند و در بسیاری از موارد توسط بسیاری از شوراها یا تابلوهای آپارتمان ممنوع است. از آنجا که آنها بیشتر خیس می شوند ، شما همچنین با کاهش قابلیت استفاده بعد از یک رویداد آب و هوایی روبرو خواهید شد ، مگر اینکه قلم های خود را کنار درب رها کنید.

کاشی های کف شناور

تولیدکنندگان و خرده فروشان به تقاضای شهرنشینانی مانند شما پاسخ می دهند و گزینه های بسیار بیشتری در بازار نسبت به چند سال پیش وجود دارد. برای اطمینان از اینکه شما برای گردش سریع هوا برای خشک شدن سریعتر سطح بالایی و پایه بالکن ، فضای باز گذاشته اید ، کاشی های کفپوش در فضای باز باید "نمای باز" داشته باشند و اجازه می دهد هوا در داخل و اطراف کل کاشی گردش کند تا کاشی و کف بالکن حفظ شود. خشک. این امر همچنین باعث می شود آب و زباله های کوچک به داخل بریزند و در زیر آن شسته شوند و در بیشتر مواقع کف را تمیز و خشک نگه دارند. بررسی کنید که سازنده محصول در مورد تثبیت کننده های UV نیز چه می گوید. در حالی که ما یخ و برف و باران را به عنوان عناصری می دانیم که می توانند باعث خراب شدن کفپوش های بیرونی ما شوند ، خورشید در واقع می تواند یک دیواره بزرگتر را ایجاد کند مگر اینکه مقداری محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش داشته باشیم.

کامپوزیت ، چوب یا گرانیت؟

اگر بودجه شما حکم می کند که برای خرید کفپوش در فضای باز به یک فروشگاه بزرگ بروید ، احتمالاً مجبور نخواهید بود این انتخاب را انجام دهید. اکثر این خرده فروشان با اندازه بزرگ فقط یک نوع کاشی کف در فضای باز ارائه می دهند و آن اغلب چوب مرکب یا با کیفیت پایین است.

اگر فضای بیشتری در بودجه خود دارید و محصول برتر را ترجیح می دهید ، می توانید با ایده های طراحی بازی کنید و به ظاهر و حسی که می خواهید ایجاد کنید اجازه دهید شما را به نوع متریال مناسب برای بالکن آپارتمانی شما سوق دهد. شما می توانید چوب های سخت عجیب و غریب با کیفیت عالی را پیدا کنید ، که معمولاً بسیار بسیار بیشتر دوام می آورند و در دراز مدت (بله ، با کمی TLC) بهتر از سایر گزینه ها به نظر می رسند. گرانیت در برخی از تامین کنندگان نیز موجود است و کیفیت و انتخاب رنگ کامپوزیت های با کیفیت بالا آنها را به انتخابی محبوب برای بسیاری تبدیل کرده است.

نکته اصلی که باید بدانید این است که صرف نظر از بودجه ، سلیقه یا قوانین مربوط به آپارتمان شما ، باید بتوانید گزینه مناسبی برای کفپوش های بیرونی پیدا کنید که فضای بیرونی شما را به طور چشم نواز جلوه دهد.

منابع : kandyoutdoorflooring و floorings.com

بازدید : 113
پنجشنبه 28 مرداد 1400 زمان : 13:23

این راهنمای تخصصی به شما کمک می کند تا بین انواع مختلف کفپوش چوبی ، از جمله لمینت ، چوب مهندسی شده و چوب جامد تصمیم بگیرید.

کفپوش لمینت چیست؟ کفپوش لمینت یک تخته فایبر فشرده است که با یک تصویر عکاسی از چوب با روکش محافظ پوشانده شده است. هزینه کفپوش رولی یا کفپوش pvc لمینت چقدر است؟ قیمت ها از 3 پوند در هر متر مربع شروع می شود ، اما توجه داشته باشید که ارزان ترین انواع آن نرم هستند و واقع بینانه به نظر نمی رسند. لبه های خمیده ، مجموعه متنوع تری از تصاویر و ویژگی های برجسته ، مانند گره ها ، ظاهر و بافت طبیعی تری را به ارمغان می آورند ، اما هزینه بیشتری دارند. مارک هایی مانند QuickStep (حدود 13 تا 32 پوند در هر متر مربع) و Pergo (حدود 18 تا 49 پوند در هر متر مربع) گزینه های برتر بیشتری را ارائه می دهند. کفپوش لمینت را در کجا قرار دهیم؟ مناطق پر تردد که نیاز به نظافت مکرر دارند مانند اتاق نشیمن ، اتاق مطالعه و اتاق بازی.

برخی از محصولات شامل یک هسته ضد آب هستند که به گفته سازندگان برای حمام و آشپزخانه مناسب است. اگر به فکر برخورد با این اتاق ها هستید ، راهنمای ما برای برنامه ریزی آشپزخانه و برنامه ریزی حمام را ببینید. اگر قصد دارید در این اتاق ها کفپوش لمینت بگذارید ، قبل از خرید ضمانت نامه را به دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید آن را باطل نمی کنید. مزایای کفپوش لمینت طرح های ارزان و سخت برای نصب ساده است طیف وسیعی از تقلید از مواد طبیعی موجود مزایای استفاده از کفپوش لمینت حتی بهترین لمینت ها نیز دقیقاً شبیه به چیز واقعی نخواهند شد. به راحتی توسط رطوبت متورم می شود. هنگامی که سطح آسیب می بیند ، تعمیر آن سخت می شود ، ورقه ورقه ضعیف می تواند خریداران خانه را به تعویق اندازد کفپوش چوبی مهندسی شده چیست؟ هر کفپوش چوبی مهندسی شده شامل سه یا چهار لایه چوب است که به هم چسبیده و تخته ای به ضخامت 14 میلی متر ایجاد می کنند.

دارای کفپوش چوبی واقعی با ضخامت حدود 4 میلی متر در بالای صفحه ، به این معنی که می توان آن را با سنباده پشتی درمان کرد و در صورت ساییدگی ، فرسودگی یا آسیب دیدگی سطح اولیه را بازیابی کرد. گاهی اوقات با نصب "کلیک و قفل" در دسترس است که نیازی به چسب ندارد. نسخه های زبان و شیار باید در جای خود چسبانده شوند. هزینه کفپوش چوبی مهندسی شده چقدر است؟ قیمت ها از حدود 19 پوند در هر متر مربع تا بیش از 166 پوند برای چوب های گران قیمت متغیر است. کفپوش چوبی مهندسی شده را در کجا قرار دهیم؟ اتاق نشیمن ، اتاق غذاخوری ، اتاق خواب ، آشپزخانه. در حالی که نسبت به چوب جامد در برابر تاب خوردن مقاوم تر است ، اما بهتر است در مکان هایی که در معرض رطوبت زیادی قرار می گیرد ، مانند حمام ، اجتناب شود. همچنین بهتر است از پله ها اجتناب شود ، جایی که زمان بر بودن و خوابیدن سخت است.

دستیابی به یک پایان خوب در گوشه و کنار نیز ممکن است مشکل باشد - به عنوان مثال ، در اطراف پایه های سینک. مزایای کفپوش چوبی مهندسی شده به دلیل ساختاری که دارد ، پایدارتر از یک تکه چوب جامد است و کمتر مستعد تغییرات ناشی از دما یا رطوبت اتاق است. جذابیت آن نسبت به کفپوش لمینت ارزان تر از تخته های چوبی جامد است از کفپوش چوبی مهندسی شده نصب تخته های زبانی و شیاری سخت تر از قفل های قفل شده است. گران تر از لامینیت کفپوش چوبی جامد چیست؟ هر تخته چوب جامد از یک تکه چوب ساخته شده است که معمولاً ضخامت آن 18 تا 20 میلی متر است. معمولاً با استفاده از زبان و شیار نصب می شود.

همه انواع چوب دارای نمره سختی هستند ، که نشان می دهد چگونه می توان به راحتی در اثر سایش روزمره آسیب دیده ، دچار خراش یا ساییدگی شد. کفپوش چوبی جامد را می توان برای بازگرداندن سطح به عقب سمباده زد - تعداد دفعاتی که می توانید این کار را انجام دهید با عمق قرار گرفتن زبان از بالای تخته تعیین می شود. هزینه کفپوش چوبی جامد چقدر است؟ بسته به هزینه چوب خام ، قیمت ها از 15 پوند در متر مربع برای ارزان ترین گزینه ها تا 82 پوند در متر مربع برای برخی از چوب های سخت گرمسیری متفاوت است.

کجا کفپوش چوبی جامد بگذاریم؟ در هر مکانی با رطوبت نسبتاً ثابت. به ویژه در راهروها و مناطق نشیمن که می توانید آن را در معرض دید قرار دهید. مزایای کفپوش چوبی جامد ظاهری کلاسیک دارد برای خریداران/مستاجران جذاب است اگر تصمیم به فروش و یا خرید خانه خود دارید معایب کفپوش چوبی جامد کفپوش چوبی جامد در شرایط مرطوب متورم می شود و در خشک شدن کوچک می شود نصب آن سخت است زیرا باید باشد چسبیده یا میخکوب شده چسباندن تخته های جداگانه به یکدیگر دشوار است زیرا بعد از تولید تغییر شکل می دهند کفپوش چوبی جدید قیمت بیشتری نسبت به سایر گزینه های کفپوش چوبی دارد و کفپوش های چوبی جامد می توانند صدا را تقویت کنند ، بنابراین اگر تخته دارید فرش گزینه خوبی است. طبقه بالا کفپوش چوبی بازیافت شده چیست؟

کفپوش چوبی بازسازی شده چوبی است که در ملک قدیمی دیگر استفاده شده و برای استفاده مجدد ذخیره شده است. اگر در یک ملک قدیمی زندگی می کنید ، ممکن است خوش شانس باشید و در زیر فرش چند دهه قدیمی ، کفپوش های اصلی کاملاً حفظ شده را کشف کنید. در غیر این صورت ، می توانید تخته های پرنعمت خود را تهیه کنید. هزینه کفپوش چوبی بازیابی شده چقدر است؟ بسته به محل خرید ، قیمت ها متفاوت است. ممکن است شخصی را به صورت رایگان یا ارزان در سایت هایی مانند Gumtree و eBay بیابید ، اما در تابلوهای حیاط نجات

برای شروع از حدود 25 پوند در هر متر مربع. بسته به شرایط ، سن ، چوب و عرض تخته ، این میزان می تواند تا 100 پوند در متر مربع افزایش یابد. کجا کفپوش چوبی بازیابی شده را بگذاریم؟ کفپوش چوبی بازیابی شده را می توان در هر مکانی نصب کرد ، اما بهتر است در حمام هایی که رطوبت ممکن است باعث تورم و ترک خوردگی چوب شود ، اجتناب شود. اگر چوب های بازیافتی را در حمام می ریزید ، نشت ها را سریع پاک کرده و اتاق را به خوبی تهویه کنید. مزایای کفپوش چوبی بازیابی شده استفاده مجدد از چوب موجود یکی از گزینه های کفپوش سازگار با محیط زیست است چوب قدیمی از نظر زیبایی خوشایند است و ارزش کلی را اضافه می کند چوب بازیابی شده را می توان رنگ آمیزی ، سفید شویی یا رنگ آمیزی کرد. هزینه چهار یا پنج برابر بیشتر از کفپوش های جدید کرم چوبی. مراقب حفره های نامتقارن و چوبی باشید که در هنگام لمس خرد می شود ممکن است خطرات پنهانی مانند میخ های بیرون زده را خریداری کنید ، مگر اینکه آن را از شرکتی خریداری کرده باشید که کفپوش های چوبی محکم می توانند صدا را تقویت کنند ، بنابراین اگر تخته هایی در طبقه بالا دارید ، فرش گزینه خوبی است. کفپوش پارکت چیست؟ کفپوش پارکت که به راحتی قابل تشخیص است از بلوک های چوبی کوتاه یا نوارهایی تشکیل شده است که به شکل هندسی چیده شده اند. معمولاً بافت ماهی خرچنگ یا سبد. هزینه کفپوش پارکت چقدر است؟ قیمت پارکت از 25 پوند در هر متر مربع شروع می شود و به صدها می رسد. کفپوش پارکت را در کجا قرار دهیم؟ کفپوش پارکت در کل ملک مناسب است اما بهتر است از آن در مناطق مرطوب مانند حمام خودداری کنید.

مزایای کفپوش پارکت را می توان برای ایجاد الگوهای جالب استفاده کرد بادوام و می تواند سطح بالایی از ترافیک را کنترل کند معایب کفپوش پارکت گران قیمت و نصب آن می تواند در زیر نور مستقیم خورشید محو شود و در اثر رطوبت آسیب ببیند کفپوش بامبو چیست؟ بامبو از لحاظ فنی یک چمن است نه یک چوب ، الگوی دانه منحصر به فرد خود را ایجاد می کند و می توان آن را روی تخته های کف بسیار سخت پوشانده که بسیار شبیه به چوب سخت طبیعی است. بامبو در یک چهارم زمان درختان چوب سخت به بلوغ می رسد ، این بدان معناست که برداشت آن پایدارتر است. هزینه کفپوش بامبو چقدر است؟ قیمت ها متفاوت است ، اما از حدود 20 پوند در هر متر مربع شروع می شود. کجا کفپوش بامبو بگذاریم؟ بامبو در اکثر اتاق ها خوب کار می کند. اگرچه مقاوم تر از چوب سخت در برابر آب است ، اما ضد آب نیست ، بنابراین بهتر است در حمام از آن اجتناب شود.

مزایای کفپوش بامبو این یک منبع پایدار است. بامبو به سرعت رشد می کند و هر پنج سال یکبار دوباره پر می شود بامبو بافته شده سخت تر از کفپوش بلوط است و آن را بسیار بادوام می کند و برای حساسیت بسیار مناسب است زیرا بامبو برای کنه های گرد و غبار نامطلوب است و گرد و غبار و گرده را دفع می کند. کپک زدن آسان برای تمیز کردن معایب کف بامبو کفپوش برای تاب خوردن بامبو تیره تر از طریق فرآیند کربنیزاسیون طی شده است که باعث ضعیف شدن مواد ، نرم شدن و مستعد آسیب بیشتر مستعد خراش کاشی های چوبی می شوند؟ با ترکیب زیبایی چوب طبیعی با دوام کاشی ، کاشی با جلوه چوبی مقرون به صرفه و کاربردی است.

قیمت کاشی های چوبی چقدر است؟ از 12 پوند در هر متر مربع تا بیش از 150 پوند در هر متر مربع. کاشی های چوبی را در کجا قرار دهیم؟ کاشی های چوبی ضد آب هستند و در مقایسه با کفپوش های چوبی و لمینت در برابر سایش بسیار مقاوم هستند ، بنابراین در حمام ، آشپزخانه و مناطق پر رفت و آمد مانند راهروها ایده آل هستند. برخی از شرکت ها کاشی های داخلی و خارجی را تطبیق می دهند تا بتوانید کفپوش خود را روی حیاط و ایوان ها ادامه دهید. مزایای کاشی های چوبی مناسب برای هر اتاق ، حتی حمام. هنگام خیس شدن پوسیده یا تار نمی شوند نگهداری آسان - پاک کردن تمیز و مقاوم در برابر لکه طیف وسیعی از رنگها و سبکها از بین کاشیهای چوبی می تواند سرد باشد بدون گرمایش از کف صدا را جذب نکنید ، بنابراین پر سر و صدا راه رفتن بر روی کاشی نیاز به دوغاب ، که می تواند یک تله برای خاک و زباله کفپوش چوب پنبه چیست آن چیست؟

چوب پنبه سازگار با محیط زیست و پایدار ، در واقع پوست درخت بلوط چوب پنبه است. پوست به طور طبیعی به طور دوره ای تقسیم می شود-تقریباً هر 9-15 سال-و می تواند بدون آسیب به درختان با خیال راحت برداشت شود. پوست دوباره رشد می کند و چرخه سالها و سالها ادامه می یابد. برای کفپوش مناسب خانه ، چوب پنبه خرد شده ، فشرده شده و به صورت ورقه هایی با رزین متصل می شود. هزینه کفپوش چوب پنبه چقدر است؟ قیمت ها متفاوت است ، اما از حدود 20 پوند در هر متر مربع برای کاشی چوب پنبه شروع می شود. کجا کفپوش چوب پنبه ای بگذاریم؟ چوب پنبه دارای سطح نرم است که می تواند به عنوان یک کوسن کوچک عمل کند ، بنابراین می تواند انتخاب خوبی برای اتاق خواب یا اتاق بازی کودکان باشد. از استفاده از آن در اتاق خواب نیز نترسید - چوب پنبه گرما را حفظ می کند بنابراین در زیر پا احساس راحتی می کنید. این یک انتخاب خوب برای کسانی است که آلرژی دارند ، زیرا گرد و غبار و کنه ها را جذب نمی کند. کاشی های کف چوب پنبه با یک لاک نامرئی که در برابر آب محافظت می کند به پایان رسیده است

لکه ها و آسیب ها با این حال ، اگر مهر و موم کامل نباشد و اتاق سیلاب کند ، چوب پنبه احتمالاً تاب می خورد و تغییر رنگ می دهد. رطوبت زیاد نیز می تواند باعث پیچیده شدن چوب پنبه شود ، بنابراین بهتر است در حمام اجتناب کنید. مزایای کفپوش چوب پنبه چوب پنبه عایق خوبی است ، بنابراین صدا را جذب می کند و به طور طبیعی در تمام طول سال گرم می ماند گرد و غبار و کنه ها را جذب نمی کند ، و برای کسانی که آلرژی دارند مناسب است و جاذب شوک و بادوام است ، بنابراین می تواند پای زیادی را تحمل کند. ترافیک چوب پنبه طبیعی ، سریع تجدید پذیر نیز در پایان چرخه عمر خود تجزیه پذیر است ، بنابراین گزینه ای سازگار با محیط زیست است که به طور طبیعی در برابر کپک و کپک مقاوم است. خطر ایجاد مشکل در خط را به خطر می اندازد. باید تمیز ، خشک و یکنواخت باشد چون نسبتاً نرم است ، چوب پنبه می تواند خراشیده شده و مستعد آسیب به مبلمان باشد.

منبع

بازدید : 101
سه شنبه 19 مرداد 1400 زمان : 12:25

کف آشپزخانه وظیفه بزرگی دارد: آنها باید در مقابل بسیاری از تردد های پا ایستادگی کنند ، از نشت و لکه ها جلوگیری کنند. کف آشپزخانه شما ، علاوه بر کاربردی و بادوام ، یک طراحی اصلی نیز محسوب می شود. کف انتخابی شما بر سایر عناصر طراحی شما تأثیر می گذارد و با تنوع مواد ، رنگ ها و بافت های موجود امروزه ، انتخاب های شما تقریباً بی پایان است.

هنگام اطلاع از قیمت کفپوش آشپزخانه به نکاتی توجه کنید:

شیوه زندگی. در خانه ، شما ستاره نمایش آشپزی خود هستید - و به احتمال زیاد ، سس می ریزد ، ظروف نقره ای ریخته می شود و همسر ، بچه ها و حیوانات خانگی اغلب در آنجا حضور دارند. مهم است که کفهایی را انتخاب کنید که در برابر این نوع ساییدگی مقاوم باشند. و اگر بچه های کوچکی دارید یا قصد دارید سالها در آنجا بمانید ، کفهای بدون لغزش برای ایمنی مهم هستند.

حس سبک شما طبقه هایی را انتخاب کنید که مکمل آشپزخانه شما باشد ، چه روستایی باشد و چه سبک محلی یا مدرن. اندازه آشپزخانه و رنگ ها ، بافت ها و الگوهای موجود را در نظر بگیرید. آیا سطح بزرگ زیر پا باید به عنوان یک پس زمینه خنثی یا یک نقطه کانونی روشن عمل کند؟

راحتی. اگر ساعت ها روی پای خود می گذارید تا برش دهید ، برش بزنید و هم بزنید ، کفپوش را با کمی نرمی و انعطاف پذیری در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، کف کفپوش می تواند برای مدت طولانی ناراحت کننده باشد. چوب برای کاهش خستگی پا بهتر است. و کفهای انعطاف پذیر ، با خاصیت کشسانی ، راحت ترین برای پا هستند. هرچه را که انتخاب می کنید ، یک تشک یا فرش نرم می تواند راحتی را نیز ایجاد کند.

سهولت نظافت بین نشت مواد غذایی و آلودگی های ردیابی شده ، کف آشپزخانه می تواند بسیار کثیف شود. برای به حداقل رساندن زمان صرف شده برای تعمیر و نگهداری ، موادی را انتخاب کنید که به راحتی تمیز شود ، در برابر آب مقاوم باشد و مستعد رنگ آمیزی نباشد.

هزینه. اگر قصد بازسازی دارید ، احتمالاً بودجه شما بین میزهای آشپزخانه ، کابینت ، وسایل روشنایی و موارد دیگر تقسیم می شود. کفپوش در کجای طرح قرار می گیرد؟ هنگامی که بودجه کفپوش خود را تعیین کردید ، آشپزخانه را اندازه بگیرید تا از مساحت مربع ایده بگیرید. به یاد داشته باشید که ممکن است هزینه های اضافی شامل زیرسازی ، تحویل ، نصب و حذف و دفع طبقه قبلی شما اعمال شود.

خوشبختانه وقتی تصمیم گرفتید که بهترین و مناسب ترین کفپوش را برای نیازهای شما انجام می دهد ، انتخاب های زیادی دارید. در اینجا برخی از بهترین ایده های کفپوش آشپزخانه وجود دارد:

وینیل
آشپزخانه جادار دارای کفپوش وینیل لوکس است
رابرت پترسون ، عکاسی سفید روستایی

کفپوش لوکس وینیل چوبی از جنس چوب سخت 100٪ ضد آب بوده و دارای روکش چوب پنبه ای است که به طور طبیعی در برابر کپک و کپک ایجاد کننده بو مقاوم است. این کفپوش نرم تر ، گرمتر و آرام تر ساخته شده است ، که آن را برای این فضای بزرگ تجمع در خانه مناسب می کند.

کفپوش وینیل یا مقاوم انواع سبک ها و رنگ ها را در کفپوش یا ورق برای کسانی که مقرون به صرفه هستند ارائه می دهد.

کفپوش وینیل ورقه ای ضد آب و ضد لک است ، به علاوه این یک ضربه محکم و ناگهانی برای تمیز کردن نشتی و ترشحات است. این مدل دارای طیف وسیعی از رنگ ها و سبک ها است ، از جین ساده تا وینیل برجسته که کار خوبی را با تقلید از کفپوش و سرامیک انجام می دهد. ورق های استاندارد 12 فوت عرض دارند بنابراین درزها حداقل هستند.

ورق وینیل کفپوش انعطاف پذیر است ، به این معنی که در زیر پا کمی نرم به نظر می رسد. این کار خستگی را از بین می برد و ساعت ها آماده سازی غذا را آسان می کند. همچنین ، کفپوش انعطاف پذیر کاسه ها و لیوان های افتاده را می بخشد. اگر به دنبال کفپوش آشپزخانه ارزان هستید ، برخی از انواع ورق وینیل کاملاً ارزان هستند.

کفپوش چینی
آشپزخانه معاصر سفید با کف کفپوش چینی
Nar Bustamante ، PhotographerLink 2014 کلیه حقوق محفوظ است

تضاد بین کفپوش های چینی با روکش چوبی و کابینت های بدون قاب سفید ، ظاهری تمیز در این آشپزخانه معاصر ایجاد می کند. زرق و برق کف آشپزخانه به این فضا حس شیک و صیقلی می دهد.

برای دوام و ظاهر خوب ، کفپوش کفپوش آشپزخانه چینی قهرمان است. این یک نسخه ارتقا یافته از کفپوش و سرامیک معمولی است زیرا فرآیند تولید آن را سخت تر و متخلخل تر می کند - انتخاب خوبی برای آشپزخانه هایی که احتمال ریزش در آنها وجود دارد.

کفپوش پرسلان به صورت لعاب دار یا بدون لعاب عرضه می شود. کفپوش های لعاب دار دارای روکش شیشه ای هستند که می توانند در هر رنگی ساخته شوند. کفپوش های چینی بدون لعاب دارای رنگ خاکستری طبیعی خاک رس هایی هستند که برای ساخت آنها استفاده می شود. برخی از کفپوش های کفپوش آشپزخانه چینی دارای استاندارد ضد لغزش توسط قانون آمریکایی های دارای معلولیت (ADA) هستند.

چوب سخت
آشپزخانه ای به سبک مزرعه با بارستول های بزرگ جزیره ای و چرمی
کریستینا وج

این آشپزخانه دوست داشتنی با الهام از خانه مزرعه ای با استعداد مدرن ، کفپوش چوبی سخت تیره را احاطه کرده است. کابینت های براق و سفید فضای زیادی برای ذخیره سازی فراهم می کنند و صفحات روکش مرمری با پشت کفپوش کفپوش مترو جفت می شوند. دو چراغ آویز تزیین شده برنجی نور ملایمی را در بالای جزیره بزرگ آشپزخانه با صندلی های چرمی روی صندلی ایجاد می کند

کفپوش چوبی سخت گرما و زیبایی را با هم ترکیب کرده و در زیر پا راحت است. اگر طرح کف باز دارید و می خواهید یک نوع کفپوش فراتر از آشپزخانه شما داشته باشد ، انتخاب خوبی است.

چوب سخت دوام را با نگهداری کم ترکیب می کند. بهترین کفپوش چوبی اتاق کودک سخت به طور کامل در برابر رطوبت مقاوم است.

گاهی اوقات پاشش می کند ، اما نشت باید فوراً پاک شود.

کفپوش چوبی سخت به صورت چوب جامد یا تخته های چوبی مهندسی شده تولید می شود. تخته های چوبی مهندسی شده دارای روکش بالایی از چوب واقعی با لایه ای از تخته سه لا هستند که باعث می شود تخته ها ثابت بمانند و کفپوش کمتر مستعد رطوبت و دما باشد - این یک ایده خوب برای کفپوش آشپزخانه است.

چوب پنبه
آشپزخانه با کابینت قهوه ای ، جزیره سفید و پشت سفید
یک چراغ آویز روستایی با کابینت گردویی با روکش تمیز و لوازم استیل ضد زنگ مخلوط می شود. برای ترکیبی از سبک های معاصر پشت کفپوش سفید و کفپوش چوب پنبه خاکستری لایه های خنثی را اضافه می کند.

چوب پنبه ضد آب و انعطاف پذیر است ، که آن را به یک انتخاب راحت و مقاوم در برابر رطوبت برای کف آشپزخانه تبدیل می کند. چوب پنبه در 12 "x 12" کفپوش و 1 "x 3" تخته ، هر کدام دارای الگوهای دانه ای جذاب است. چوب پنبه دارای سطح بافتی است که مقاومت لغزش را نیز نشان می دهد.

گزینه های کف آشپزخانه 02:38
با جدیدترین گزینه های کف پوش آشنا شوید ، از چوب سخت کلاسیک گرفته تا وینیل مقرون به صرفه.
چوب پنبه از پوست درختی ساخته می شود که دوباره رشد می کند ، بنابراین یک ماده پایدار است. این محصول از قبل آماده شده است ، اما برای جلوگیری از خراش و لکه باید هر 3 تا 4 سال یکبار مجدداً پلمپ شود.

مشمع کف اتاق
Armstrong_Linoleum-flooring-2-kitchen_s4x3
طراحی کف آشپزخانه مشمع کف اتاق توسط آرمسترانگ.

مشمع کف اتاق یکی دیگر از گزینه های کفپوش آشپزخانه سبز است. از پودر چوب پنبه تجدیدپذیر و تجزیه پذیر و روغن دانه کتان ساخته شده است و هیچ VOC مضر ندارد. این یک کفپوش انعطاف پذیر است که در الگوها و رنگ های مختلف وجود دارد و به خوبی در برابر رفت و آمد ایستاده است.

مقاوم در برابر رطوبت است اما کمی مستعد رنگ آمیزی است ، بنابراین مطمئن شوید که محصول خریداری شده دارای یک پوشش محافظ برای محافظت در برابر خط و خش و نشت است.

سنگ آهک
آشپزخانه مدرن با کابینت های قهوه ای شیک
بنیتا گلدبلات

کابینت گردویی گرما را به کفپوش نرم آهکی در این آشپزخانه معاصر می افزاید ، در حالی که نور طبیعی با پنجره های شفاف بالا به حداکثر می رسد. برجسته ترین فضا یک جزیره سفارشی است که برای قرار دادن نیمکت برای میز صبحانه طراحی شده است.

سنگ آهک یک سنگ طبیعی است که نمای قدیمی جهان را ارائه می دهد. این یک ماده متخلخل است که باید هنگام نصب و سپس دو بار در سال آب بندی شود.

منبع

بازدید : 92
سه شنبه 12 مرداد 1400 زمان : 14:50

با تشکر از پیشرفت های تکنولوژیکی ، دنیای خرید کفپوش ارزان قیمت گسترش یافته است و گزینه های زیادی را در اختیار صاحبان خانه و DIYers قرار می دهد. برای آشنایی بیشتر با گزینه های کفپوش مقرون به صرفه ، این راهنما را بخوانید.

نویسنده: اندی هوبر
این داستان را به اشتراک بگذارید
این را در فیس بوک به اشتراک بگذارید (در پنجره جدید باز می شود)
این را در توییتر به اشتراک بگذارید (در پنجره جدید باز می شود)
اشتراک گذاری
همه گزینه های اشتراک گذاری
کفپوش
استاک
این که آیا شما به دنبال کف آشپزخانه هستید یا چیزی برای قرار دادن در گاراژ ، در اینجا آنچه باید در مورد مصالح متداول استفاده کنید ، از جمله قیمت متوسط هر فوت مربع ، میزان نصب آنها برای کار و مدت زمان طولانی ، باید بدانید. انتظار دارند آنها دوام بیاورند

8 گزینه کفپوش مقرون به صرفه
1. وینیل
کفپوش وینیل در ورق ها ، کاشی ها و تخته ها تولید می شود و عمدتا از PVC ساخته می شود و در نتیجه کفپوش مقاوم و ضد آب است که می تواند در هر نقطه از خانه شما نصب شود. نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارد ، فقط جاروبرقی یا جارو زدن منظم و تمیز کردن گاه به گاه ، و یکی از ارزان ترین گزینه های کفپوش در بازار است. اگر به درستی نصب شده باشد ، می توانید انتظار داشته باشید که تا 25 سال دوام بیاورد.

2. ورق وینیل
این گزینه کوتاه در طول طراحی ، بافت و کیفیت پیشرفت های چشمگیری داشته است. ورق وینیل به طور معمول در عرض های 6 و 12 اینچ عرضه می شود و کار با آن را سنگین و دست و پا گیر می کند و نصب آن به عهده حرفه ای ها است.

هزینه: هزینه متوسط 1.25 دلار در فوت مربع (بدون نصب) ، با قیمت مارک های لوکس بیش از 5 دلار در فوت مربع.

3. پلانک وینیل
کفپوش وینیل پلانک
iStock
اگر به دنبال یک جایگزین واقعی از چوب سخت یا سنگ هستید ، طراحی دکوراسیون داخلی با کفپوش وینیل تخته ارزان ترین انتخاب برای رقابت با کفپوش گران قیمت است. و بر خلاف ورق وینیل ، تخته ها در اندازه های کوچک هستند و کل مراحل نصب را آسان تر می کنند. تخته های وینیل را می توان با یک لایه بردار یا چسبنده یا سیستم کلیک و قفل چسباند یا نصب کرد. نصب و راه اندازی به طور کلی آسان است ، حتی برای کسانی که ممکن است در پروژه های بهسازی خانه تازه کار باشند.هزینه: قیمت ها متفاوت است و بستگی به این دارد که شما یک تخته وینیل مهندسی (EVP) ، تخته وینیل لوکس (LVP) ، تخته وینیل ضد آب (WVP) ، یا تخته وینیل هسته ای سخت (SVP) را انتخاب کنید ، که یک نسخه کامپوزیت سنگی است - ایده آل. برای مناطق پر رفت و آمد قیمت ، به طور متوسط ، بدون نصب ، از 1.39 دلار برای هر فوت مربع شروع می شود و بسته به ضخامت ، کیفیت و ضمانت های سازنده از آنجا افزایش می یابد.

4. لمینت
لامینت از ترکیبی از مواد تشکیل شده است و به لطف تصویر عکاسی که بر روی سطح آن نقش بسته است ، ظاهر چوب سخت یا سنگ را تقلید می کند. در حالی که ورقه ورقه از نظر هزینه با ورق های وینیل قابل مقایسه است ، اما به اندازه وینیل دوام ندارد ، نباید در معرض حرارت قرار گیرد ، ضد آب نیست و فقط 10 سال دوام دارد. از نصب لمینت در مناطق پر رطوبت یا مستعد آب مانند زیرزمین ، آشپزخانه یا حمام خودداری کنید.

لمینت به عنوان یک کف شناور نصب شده است ، به این معنی که قطعات به جای چسباندن مستقیم به زیر زمین ، روی هم کلیک کرده و قفل می شوند. آماده سازی مناسب منطقه زمان بر است ، اما هنگامی که قطعات را به هم وصل می کنید ، نصب آن نسبتاً سریع است.

هزینه: متوسط هزینه کفپوش لمینت به ازای هر فوت مربع 2.50 دلار (بدون نصب) ، اما بسته به مصالح و ضمانت های ارائه شده توسط سازنده افزایش می یابد.

5. چوب پنبه
کفپوش چوب پنبه
iStock
چوب پنبه یک جایگزین نرم و سازگار با محیط زیست برای کفپوش کامپوزیت است و نصب آن راحت تر از چوب سخت است.


هزینه: این منبع تجدیدپذیر که از درخت بلوط چوب پنبه تهیه می شود ، برای ساخت کاشی ، تخته و ورق مورد استفاده قرار می گیرد و حدود 2 دلار در فوت مربع شروع می شود - هزینه بر اساس ضخامت ، کیفیت و سطح نهایی افزایش می یابد.

در حالی که یکی از موارد مثبت در مورد چوب پنبه این است که نسبت به سایر گزینه های کف متوسط نرم تر است ، اما نرمی آن نیز می تواند افت آن باشد زیرا می تواند به راحتی خراشیده و خراشیده شود. همچنین در اتاقهایی مانند حمام ، که رطوبت بالا (چیزی بیش از 60)) باعث ترک خوردگی و شکستن مواد می شود ، خوب نیست.

6. فرش
از دیوار به دیوار گرفته تا پوست و چوب ، فرش یکی دیگر از گزینه های ارزان قیمت برای صاحبان خانه است. با توجه به طیف گسترده ای از مواد و سطوح کیفیت ، انتخاب ها بسیار زیاد است و صرف نظر از بهترین کفپوش برای آشپزخانه ، می توانید انتظار داشته باشید که 10 سال دوام بیاورد - اگر مرتباً جاروبرقی بکشید و بلافاصله لکه ها را درمان کنید.

و در حالی که راه رفتن نرم است و در کاهش صدا بسیار عالی است ، فرش فرسودگی بسیار سریعتر از سایر انواع کفپوش ها نشان می دهد. نباید از آن در حمام یا مکانهای دیگر که وجود رطوبت منجر به ایجاد کپک می شود استفاده شود.

فرش دیوار به دیوار: در حالی که خرید فرش دیوار به دیوار می تواند یک گزینه کفپوش ارزان باشد (این مبلغ کمتر از 1 دلار برای هر فوت مربع یافت می شود) ، نصب دیوار به دیوار برای افراد ضعیف نیست. این معمولاً یک کار چند نفره و چند ابزار است که نیاز به دقت دارد-در غیر این صورت ، چین و چروک ، برجستگی و درزهای ضعیف نتیجه را خراب می کند. از آنجا که هنگام نصب دیوار به دیوار خطای کمی وجود دارد ، استخدام یک متخصص را در نظر بگیرید.

کاشی فرش پوست و چوب: راه ساده تری برای نصب فرش توسط usi است

منبع : https://www.thisoldhouse.com/flooring/22163965/8-cheap-flooring-options

بازدید : 100
شنبه 2 مرداد 1400 زمان : 19:05

انتخاب کفپوش مناسب برای کف خانه در هنگام ساخت و یا بازسازی منزل یکی از مهم ترین کارها به حساب می آید. زیرا علاوه بر اهمیت در بالا بردن زیبایی بصری خانه، باید اعضا خانه هنگام راه رفتن روی آن حس خوبی داشته باشند.

سرامیک:

یکی از رایج‌ترین انواع کفپوش در ایران سرامیک است. سرامیک هم انواع متفاوتی دارد و با توجه به کیفیت و درجه سختی آن قیمت‌گذاری می‌شود. سرامیک‌ها با انواع لعاب‌دار و بدون لعاب دسته‌بندی می‌شوند. سرامیک لعاب‌دار نیز دو نوع است؛ سرامیک با لعاب مات یا لعاب براق. این‌که انتخاب کدامیک بهتر است تا حد زیادی به سلیقه افراد بستگی دارد اما انواع براق سرامیک به راحتی می‌توانند آثار لکه یا تماس‌های سطحی را بازتاب دهند.

ایراد کفپوش‌های سرامیکی مقاومت پایین آنها در مقابل ضربه است به طوریکه با افتادن جسم سخت لعاب سطح میپرید و جلوه خوبی نداشت که البته این مشکل در سرامیک های پرسلان و خاک سفید تقریبا وجود ندارد . کفپوش سرامیکی می‌تواند با ضربه‌های سنگین یا حتی رفت و آمد مکرر بشکند یا ترک بردارد که با پیشرفت تکنولوژی الان سرامیکهایی داریم که مختص کف پارکینگ و پیاده رو هست و برای مصارف کف کارخانجات صنعتی و عبور کامیون هم مقاومت دارد.

ایراد دیگر، درزهای بین شبکه سرامیکی است. این درزها با گذشت زمان جرم می‌گیرد و تمیزکردن این اجرام به سادگی ممکن نیست که خریداران میتوانند برای رفع این نگرانی از سرامیک های بدون درز و بند کشی استفاده نمایند. لیز بودن سطوح سرامیک هم یکی دیگر از عیوب آن است که میتوان با استفاده از سرامیکهای مات انتخاب خود را تغییر داد.

البته سرامیک های براق موجود جهت تردد خانگی با رعایت اصول ایمنی تولید شده اند ، اما بعضی از مصرف کنندگان جهت کف مکانهایی تظیر نمایشگاه اتومبیل و فروشگاه ها ترجیح میدهند از نوع سرامیک سوپر پولیش یا سوپر براق استفاده کنند تا لعاب آن مثل شیشه باشد و مشتری عکس خود را در سرامیک ببیند. نوع جدید سرامیک هم سرامیک های طرح پارکت هستند که واقعا پس از اجرا نمیتوان تشخیص داد که سرامیک کار شده یا پارکت .

چون علاوه بر اینکه ابعاد و طرحهای متنوعی دارد ، سطح آن نیز مثل چوب زبر است و تمام مزایای پارکت را دارد. البته نسوز بودن ، قیمت مناسب تر ، عمر طولانی ، مقاومت در برابر رطوبت و حرارت از مزیت های سرامیک طرح پارکت میباشد. نگه داشتن فرش و قالیچه‌ها روی سرامیک دشوار است اما اگر بجای پشتی از مبل و صندلی استفاده شود فرش روی سرامیک حرکت نمیکند و نیازی هم به استفاده از ترمز فرش نمیباشد.

قیمت هر متر سرامیک در بازار ایران بین ٢٠ تا ١٠٠‌هزار تومان است

سنگ:

شاید بتوان گفت سنگ لوکس‌ترین و گرانقیمت‌ترین نوع کفپوش ورزشی به شمار می‌آید. کفپوش‌های سنگی بیشتر در خانه‌های مجلل و پنت‌هاوس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و با توجه به کیفیت و مرغوبیت شان قیمت‌گذاری می‌شوند. هرچه یکپارچگی سنگ بیشتر حفظ شده باشد قیمت آن گران‌تر است.

علاوه بر این میزان سختی سنگ و رگه‌ها و نقوش آن در قیمت‌گذاری‌اش سهم بسزایی دارد. سنگ مرمر گران‌ترین و گرانیت که نوعی سنگ مصنوعی است ارزان‌ترین انواع سنگ به‌شمار می‌آیند. بعد از نصب سنگ در کف ساختمان، معمولا آن را با روشی خاص صیقل می‌دهند تا خلل و فرج آن به حداقل برسد.

مهمترین ایراد کفپوش سنگی این است که اثر لکه و چربی روی آن به دشواری پاک می‌شود. علاوه بر این سنگ‌ها احساس سردبودن فضای خانه را القا می‌کنند اما این موضوع تنها به برداشت‌های بصری از سنگ محدود نمی‌شود. سنگ عایق خوبی نیست و نمی‌تواند به راحتی گرما را در خود حفظ کند.

اگر در یک منطقه سردسیر زندگی می‌کنید یا به مبل و صندلی‌نشینی خیلی عادت ندارید بهتر است از انتخاب این گزینه منصرف شوید. غیراز این سطوح صاف و صیقلی، سنگ‌ها می‌تواند باعث لیز خوردن اعضای خانواده و به‌ویژه سالمندان یا کودکان شود. کشیده شدن وسایل خانه روی سطوح سنگی سر و صدای مزاحم تولید می‌کند. این موضوع زمانی اهمیت پیدا می‌کند که یک همسایه بداخلاق در طبقه زیرین یا واحد کناری شما زندگی کند.

قیمت هر متر سنگ کفپوش در بازار ایران بین ٣٠ تا ۵٠٠‌هزار تومان است.

چوب یا پارکت :

کفپوش‌های چوبی انواع مختلفی دارد و با وجود قیمت بالا محبوب‌ترین نوع کفپوش در بازار ایران به‌شمار می‌آید. آنها می‌توانند تماما از چوب‌های جنگلی ساخته شده باشند یا ترکیبی از خرده‌های چوب، تخته سه لا یا ام دی اف باشد که با روکش نازکی از چوب پوشانده شده باشند. نوع اول پارکت و نوع دوم در اصطلاح لمینت نامیده می‌شوند.

کفپوش‌های چوبی حس بصری گرما را تداعی می‌کنند و علاوه بر این عایق مناسب دما به شمار می‌آیند. نصب برخی از انواع آن با استفاده از چسب و سیمان انجام می‌شود و نصب برخی از انواع جدیدتر آن بسیار ساده است و بدون نیاز به هیچ چسب و بسطی تنها با قفل‌کردن و گره‌کردن قطعات درهم انجام می‌شود.

مزیت این نوع پارکت آن است که بعد از اسباب‌کشی می‌توانید کفپوش‌تان را با خودتان ببرید و در جای دیگری نصب کنید. یکی از معایب بزرگ کفپوش‌های چوبی آتش‌زا بودن آن است. این کفپوش به راحتی می‌سوزد و برای تعویض قطعات سوخته باید متحمل هزینه شوید.

کفپوش‌های چوبی بعد از کهنه شدن، صدای جیرجیر تولید می‌کنند و نیاز به نگهداری با موادی مانند پولیش و واکس‌های مخصوص دارد. علاوه بر این کفپوش‌های چوبی مهد کودک در مقابل رطوبت بسیار حساس هستند و برای مناطق مرطوب گزینه خوبی نیستند

البته تنوع بسیار زیاد پارکت های چوبی و مصنوعی ، و وجود برندهای اصلی و تقلبی ، انتخاب را بسیار دشار کرده و واقعا نمیوان خوب و بد را از هم تشخیص داد. البته در صورتیکه زیر پارکت ناصاف باشد. با راه رفتن روی آن صدای ناهنجاری شنیده میشود و فاصله بین پارکت و سطح زیزین نیز محلی برای لانه گزینی حشرات موزی میباشد..

قیمت هر متر کفپوش چوبی با توجه به کیفیت آن حدودا بین ١٣ تا ١۵٠‌هزار تومان قیمت دارد.

لمینیت چیست؟

لمینیت (laminate) که اصطلاحا به آن لمینت و یا پارکت لمینیت نیز می گویند، از جنس HDF، الیاف چوب فشرده (Hard Density Fiberboard) می باشد و مانند پارکت مستقیما از خود چوب درختان ساخته نمی شود.

موکت:
موکت تقریبا طرفداران خود را از دست داده است اما هنوز هم افراد زیادی هستند که ترجیح می‌دهند کفپوش خانه‌شان از الیاف پارچه‌ای باشد. این کفپوش بیشتر مناسب کسانی است که به بیماری روماتیسم مبتلا هستند.

بعضی نیز ترجیح می‌دهند بخشی از کفپوش خانه خود را با موکت بپوشانند. مثلا اتاق خواب بچه‌ها یا سالن سینمای خانوادگی و… درحال حاضر موکت‌ها از نظر بافت و طراحی تنوع زیادی پیدا کرده‌اند تا بتوانند در بازار کفپوش‌ها به حیات‌شان ادامه دهند.

بزرگترین ایراد موکت‌ها ضعف‌شان در مقابل رطوبت و حرارت است. جذب گرد و غبار به‌ویژه در موکت‌های دارای پرز بلند نیز یکی دیگر از ضعف‌های بزرگ این کفپوش قدیمی به شمار می‌آید.

قیمت درحال حاضر هر متر موکت در بازار ایران حدودا بین ١٨ تا ۵٠‌هزار تومان قیمت دارد

پلاستیک:

کفپوش‌های پلاستیکی که با اصطلاحاتی مانند پی.وی.سی یا وینیل خطاب می‌شوند نوعی پلیمر لاستیکی نرم هستند که به‌عنوان کفپوش مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کفپوش‌ها بیشتر از فضای داخلی خانه‌ها در باشگاه‌های ورزشی، مهدکودک و ادارات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

آنها ضدآب هستند و قابلیت شست‌وشو دارند. نرم و راحت به‌نظر می‌رسند و حس بصری یک فضای راحت و آرام را به بیننده منتقل می‌کنند. همچنین عایق خوبی به‌شمار می‌آیند. در تابستان‌ها خنک و در زمستان‌ها گرم هستند. این کفپوش‌ها بسیار ارزان‌تر از سایر کفپوش‌ها عرضه می‌شود.

بزرگترین ایراد کفپوش‌های پلاستیکی این است که به سرعت زیبایی اولیه خود را از دست می‌دهند و کهنه می‌شوندو ابعاد آن نیز به مرور آب رفته و کوچک میشود و فاصله درزها که زمان نصب اصلا پیدا نبود به مرور زیاد میشودو استحکام سطحی آن از بین می‌رود. خش بر می‌دارند و آتش‌زا هستند .

قیمت هر متر از کفپوش‌های پلاستیکی در بازار ایران حدودا بین متری ٨ تا ٣٠‌هزار تومان قیمت دارند.

منبع : خبر فوری

بازدید : 81
يکشنبه 20 تير 1400 زمان : 16:26

مزایای کیفیت سیستم های پوشش کف کلاس
دانش آموزان ممکن است کفپوشهای تمیز و غیر لغزنده ای را که در کلاس های درس آنها تعبیه شده است ، متوجه نشوند و همچنین این واقعیت که کف یکپارچه و رزین پایه لوله کشی حمام آنها نمی تواند به کنترل رشد عوامل بیماری زا کمک کند.

خواه دانش آموزان متوجه شوند یا نشوند ، خصوصیات پنهان سیستم کفپوش حیاط مدرسه با عملکرد بالا برای سالها دوام ، تمیزی و زیبایی شناسی جسورانه و زیبا بسیار مهم است.
فضاهایی متناسب با نیازهای عادات مطالعه دانش آموزان و کارمندان ، که در آنها سیستم کف پوش مناسب می تواند کمک قابل توجهی کند. کف مدرسه با رنگ روشن و ایمن می تواند به ایجاد فضای یادگیری مثبت برای کودکان خردسال کمک کند. پوشش های کف رزین با سایه های ملایم می توانند باعث افزایش تمرکز در دانش آموزان مسن نیز شوند. یک محیط تمیز و منظم تفاوت مهمی در مدرسه شما ایجاد می کند - شما حتی می توانید آرم مدرسه یا تیم خود را برای ایجاد روحیه مدرسه اضافه کنید.
علم کف سازی سیستم های کف سازی برای مدارس با کیفیت
آزمایشگاه های شیمیایی ، اتاق های مکانیکی ، انبارهای ظریف الکترونیک و امکانات تحقیقات پزشکی تنها چند مورد از مکان هایی است که به ویژگی های عملکردی خاص در پوشش کف نیاز است. حتی مناطق خدمات غذایی و میادین ورزشی چالش هایی را به وجود می آورند که فقط کف های رزینی با طراحی خوب می توانند برطرف شوند.

با تشکر از آزمایشگاه تحقیق و توسعه جامع و تیم توسعه کلاس جهانی ، خط پوشش بتن سازمانی ما یکی از جامع ترین موارد در بازار است.خرید کفپوش ورزشی مناسب برای فضاهای گسترده آزمایشگاهی و میدانی نشان می دهد که Florock یک راه حل مناسب با عملکرد بالا برای نیازهای سیستم کفپوش موسسه آموزشی شما است.

گزینه های ترمیم سیستم طبقه طبقه
با گذشت زمان ، کفپوش مدرسه می تواند خراب شود ، برش خوردگی ، مناطق ناهموار ، پوسته پوسته شدن و سایر مشکلات را نشان دهد. کف کلاس های آسیب دیده خطری برای دانش آموزان ، معلمان و بازدیدکنندگان از مرکز ایجاد می کند. ایمنی همیشه نگران کننده است و کمک به جلوگیری از لغزش ، مسافرت و سقوط یک اولویت اصلی است. علاوه بر این ، در معرض سایش روزانه ، ریختن مایعات ، مواد شیمیایی آزمایشگاهی و محصولات تمیز کننده خورنده ، مناطق کوچک کف آسیب دیده می توانند به سرعت گسترش یابند.

به لطف انتخاب گسترده محصولات Florock می توان کف مدارس را ترمیم ، نوسازی و ایمن تر و تمیزتر کرد. از ساده ترین سبک ها گرفته تا سبک های مدرن و جسورانه ، طبقه های مدرسه ای که از قبل آماده شده اند را می توان با یکی از گزینه های جدید موجود جایگزین کرد. حتی زیرلایه های بتونی که خرابی قابل توجهی را نشان می دهند معمولاً می توانند از نظر اقتصادی ترمیم شوند تا به نتیجه ای بهتر برسند. مقرون به صرفه و با دوام فوق العاده ، سیستم های کفپوش مدرسه ما می توانند ظاهر ، تمیزی و ایمنی کلی امکانات شما را مدرن کنند. پیشنهاد میکنیم مطلب ایده های خرید کفپوش برای خانه را نیز مطالعه کنید که در انتخاب کفپوش به شما کمک کند.

سیستم های کفپوش مدرسه بدون لغزش
کفپوش مدرسه در مرکز شما باید مقاوم در برابر لغزش و همچنین نگهداری آن آسان باشد. کف بدون درز این امکان را می دهد که بدون نگرانی از خطوط بهداشتی دوغاب که در کف کاشی آشکار است ، به سرعت و با کارآیی هر منطقه را بشویید و یا با ماشین بشویید. علاوه بر این ، فلوروک مزایای ویژه ای از جمله توانایی تقویت یا شیب دادن کف به داخل آشپزخانه ، حمام یا درب های کمد به شما ارائه می دهد. تمام قسمتهای کفپوش آشپزخانه را می توان متناسب با استفاده برنامه ریزی شده از فضا سفارشی کرد. دوام ، طول عمر و کیفیت مقاوم در برابر لغزش سیستم های کفپوش مدرسه ما به ایجاد یک محیط سالم و بهداشتی کمک می کند. برای کفهای بازدارنده لغزش در ورودی کف مدارس ، سالنهای اجتماعات یا اتاقهای اجتماعات ؛ شما ممکن است گزینه های جدید "لکه کاذب" فلزی را برای ظاهری جذاب و مدرن با دوام استثنایی و ارزش چرخه عمر برتر در نظر بگیرید.

منبع : florock.net

بازدید : 176
چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400 زمان : 13:09

کف‌پوش رولی یکی از انواع کف‌پوش‌های ارزان در عین حال با کیفیت است. اگر از کف‌پوش سنگ یا پارکت به دلیل قیمت بالای آنها نمی توانید استفاده کنید، کف‌پوش رولی‌ می‌تواند یک گزینه ارزان قیمت برای شما باشد. در این مقاله به بررسی مواردی چون نصب کفپوش رولی، معرفی، مزایا و معایب آن و قیمت‌های انواع برند‌ها‌ می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

کف‌پوش رولی چیست؟
کف‌پوش رولی پوششی است که از آن به جای سرامیک، پارکت یا کاشی استفاده‌ می‌شود. از کف‌پوش رولی برای مناطقی مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی و رختشویخانه استفاده‌ می‌شود. کف‌پوش رولی معمولا در عرض 3 متر و 60 سانتی‌متری عرضه‌ می‌شود ولی‌ می‌توان عرض آن را به دلخواه سفارش داد.

کف‌پوش رولی در طرح‌های مختلفی مانند سنگ، سرامیک، پارکت و کاشی موجود است. برخی از کف‌پوش‌ها طرح و رنگ بسیار واقعی دارند و تشخیص آن از سرامیک و پارکت بسیار دشوار است.

کف‌پوش رولی را در چه مکانی‌ می‌توان اجرا کرد؟
کف‌پوش رولی در همه طبقات، از طبقات بالا گرفته تا زیر زمین قابلیت نصب دارد. این نوع کف‌پوش برای نصب در مکان‌های پرتردد و شلوغ مانند آشپزخانه طراحی شده است. این کف‌پوش برای همه نقاط خانه قابل استفاده است ولی از آن نمی توان در پله‌ها استفاده کرد.

علاوه بر این از کف‌پوش‌های رولی برای پوشش کف مکان‌های دیگر مانند مهدکودک‌ها، بیمارستان‌ها، سالن‌های سینما، تئاتر و سالن‌های ورزشی هم استفاده‌ می‌شود. کف‌پوش‌های رولی برای مکان‌های نام برده تخصصی شده اند، به طور مثال کف‌پوش‌های مناسب مهدکودک، شکل و طرح بچگانه دارند و با فوم داخلی نصب شده در آنها نرم‌تر شده اند، کف‌پوش‌های بیمارستانی را آنتی‌باکتریال‌ می‌سازند تا از گسترش بیماری‌ها جلوگیری کنند و یا کف‌پوش سالن‌های سینما را در برابر صدا عایق‌ می‌کنند.

دوام کف‌پوش رولی چقدر است؟
کف‌پوش رولی دوام خیلی خوبی دارد به طوری که شرکت‌های عرضه کننده آن تا 25 سال خدمات پس فروش ارائه‌ می‌کنند و برای مصارف خانگی این مدت مادام العمر است.

راحتی کف‌پوش رولی چطور است؟
کف‌پوش رولی برای ایستادن طولانی مدت مناسب است و نسبت به سنگ و سرامیک گرم‌تر هستند. اگر به دنبال راحتی بیشتر هستید، انواع فوم دار کفپوشی رولی نرمی بیشتری دارند.

پیشنهاد می کنیم مطلب 5گام ساده برای نگهداری از کفپوش رولی را بخوانید

پیشنهاد ویژه: انواع کفپوش، همه چیز درباره مدل ها، اجرا و قیمت کفپوش

نصب کفپوش رولی

نصب کف‌پوش رولی چگونه است؟
برای نصب کف‌پوش رولی تمهیدات و تجهیزات مختلفی نیاز است که در ادامه به آن‌ می‌پردازیم و مراحل آن را به ترتیب بیان‌ می‌کنیم.

تجهیزات لازم برای نصب کف‌پوش
ماله
متر فلزی
دیلم
تراز
چاقوی یا کاتر برای برش
چسب
کف‌پوش رولی
روش کار نصب کف‌پوش رولی
برداشت وسایل
تمام وسایل خانه نظیر مبلمان باید برداشته شود و اگر از کف‌پوش رولی برای سرویس بهداشتی استفاده‌ می‌کنید، توالت فرنگی نیز باید برداشته شود.
درها را از لولا جدا کنید.
قرنیزها هم باید کنده شوند.
کف را جارو کرده و با دستمال مرطوب تمیز کنید.
تعمیر کف
کف‌پوش رولی قابل نصب بر روی سیمان، کف‌پوش رولی قدیمی و دیگر کف‌پوش‌ها مانند پارکت و سرامیک است.

پیش از نصب کف‌پوش، باید اقداماتی برای زیر کف‌پوش انجام شود. برآمدگی‌ها، فرورفتگی‌ها و کف‌پوش‌های کنده شده و پوسیده قبلی باید تعمیر شوند و کف باید تراز باشد.

اندازه گیری
کفی که قرار است کف‌پوش روی آن اجرا شود باید اندازه گیری شود و الگوی گوشه‌ها هم تهیه شود.

نقشه ای از کفی که قرار است کف‌پوش شود با مقیاس تهیه شود تا به وسیله آن مقدار کف‌پوش تخمین زده شود.

نصب
رول‌ها را در جایی مانند پارکینگ (شسته و خشک شده) به اندازه دلخواه ببرید.
چسب را به وسیله ماله به کفی که قرار است کف‌پوش روی آن چسبانده شود، خوب آغشته کنید.
رول را به آرامی روی محلی که چسب کاری شده است بگذارید.
با یک قالب چوبی (ترجیحا حوله پیچ شده) روی کف‌پوش را صاف کنید تا حباب یا جایی بدون چسب باقی نماند.
اطراف چهارچوب‌ در‌ها و گوشه‌های دیوار را با دقت بچسبانید تا کار تمیز از آب در بیاید.
برای برش زدن کف‌پوش از چاقو یا کاتر تیز و تمیز استفاده کنید.
مزایای کف‌پوش رولی چیست؟
قیمت پایین نسبت به سایر کف‌پوش‌ها
راحتی در هنگام ایستادن نسبت سایر کف‌پوش‌ها
نصب آسان و سریع
مقاومت زیاد در برابر اصطکاک
مقاوم در برابر آب
بیشتر بخوانید:بررسی تاثیر رنگ کفپوش ها و پوشش ها در زیبایی فضای خانه

معایب کف‌پوش رولی چیست؟
انتشار برخی گاز‌های سمی وقتی در برابر آفتاب و گرما قرار گیرد
به کف‌پوش زیرین آسیب‌ می‌رساند به‌شکلی که دیگر قابل استفاده نیست
عدم مقاومت در برابر مواد شیمیایی
ترمیم و بازسازی سخت
دوست دار محیط زیست نیست
رنج قیمت کفپوش رولی چقدر است؟
با توجه به کاربری کف‌پوش برای مکان‌های مختلف، قیمت کف‌پوش متفاوت خواهد بود. به طور مثال کف‌پوش خانگی ساده مطمئنا ارزان‌تر از کف‌پوش سالن تئاتر یا بیمارستان است که امکاناتی مانند عایق صدا و آنتی‌باکتریال بودن دارند. رنج قیمت کف‌پوش‌های مناسب خانه و آپارتمان از 65،000 تومان تا 75،000 تومان برای هر متر مربع متغیر است. قیمت کف‌پوش‌های ورزشی و بیمارستانی هم از 73،000 تا 115،000 تومان برای هر متر موجود است.

کدام برند کف‌پوش رولی خوب است؟
خوشبختانه برند‌های معروف و با کیفیت جهانی توسط نمایندگی‌ها در کشور عرضه‌ می‌شوند که ساخت کشور‌های آلمان، روسیه، کره جنوبی و ایران هستند. برند‌های مختلف انواع کف‌پوش رولی خانگی، صنعتی، ورزشی و بیمارستانی را ارائه‌ می‌دهند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

برند‌های پسفیک، راک فلور، ال جی، کمپارس، وینیفلکس، تیوان، آرتا، کیو دی ام، استراتیفیه، آدورا، کمیتکس و سرفلور همگی از شرکت‌های تولید کننده کف‌پوش رولی هستند در بین آنها شرکت کمپارس تنها به تولید کف‌پوش ورزشی اقدام‌ می‌کند و بقیه شرکت‌ها انواع مختلف کف‌پوش‌های خانگی، صنعتی و بیمار

ستانی را تولید و عرضه‌ می‌کنند.

سخن پایانی

کف‌پوش رولی نوع کف‌پوش ارزان و با کیفیت است که در برابر رطوبت، ضربه واصطکاک مقاوم است. این نوع کف‌پوش برای مصارف مختلف نظیر صنعتی، خانگی، ورزشی و بیمارستانی وجود دارد. کف‌پوش رولی نصب راحتی دارد و رنج قیمت آن هم متنوع است. این کف‌پوش دارای طرح های متنوع است که برخی از آن‌ها بسیار شبیه سنگ و پارکت هستند.

منبع

بازدید : 119
سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 زمان : 15:31

در مرحله طراحی یا بازسازی ، برای زیست پذیرتر ، قابل استفاده و راحت تر کردن فضاها ، توصیه می شود طبقه ها را بر اساس کاربرد و زمینه محیطی که قرار است در آن مداخله کنید ، انتخاب کنید.
امروزه طیف گسترده ای از طبقات وجود دارد ، با این حال هر مکان دارای ویژگی های مختلفی است و بنابراین ، برای انتخاب بهترین کفپوش مهد کودک همیشه ترجیح داده می شود که انواع مختلف عوامل مختلف را به دقت بررسی و تحلیل کرد.
انتخاب کف همیشه همیشه به آسانی به نظر نمی رسد. انواع مختلفی از مواد با مشخصات ، قیمت و کیفیت متفاوت وجود دارد.

بیایید اکنون دو ماده مورد استفاده در بخشهای مختلف و مختلف و سالها واقعیت کاملاً ثابت در ساخت و ساز برای ساخت کف و دیوارها را کشف و کالبدشکافی کنیم: PVC و لاستیک.

در این مقاله نکات مهم در انتخاب کفپوش pvc بیشتر توضیحات لازم را خواهیم داد.

PVC و لاستیک: مواد انعطاف پذیر
کف لاستیکی برای ورزشگاه ویژگی های عملکرد و کاربرد
مواد انعطاف پذیر با انعطاف پذیری بهتری نسبت به اصطلاح "مواد سخت" مشخص می شوند. این مواد ، اگر تحت فشار روی سطح قرار بگیرند ، خاصیتی دارند که در واقع انعطاف پذیری نامیده می شود ، به دلیل رانش های کوتاه مدت انعطاف پذیر تغییر شکل می دهند و در صورت خالی شدن تنش ، بی درنگ پیکربندی اولیه را خلاصه می کنند.

مواد تازه در معرض دارای ویژگی های خاص:
• ویژگی های عملکرد: انعطاف پذیری ، انعطاف پذیری ، نفوذناپذیری ، مقاومت ، گرما در هنگام لمس ، عایق صوتی در برابر ضربه ، مقاومت حرارتی ، مقاومت عالی در برابر سایش ، لکه ها و آب و بنابراین تمیزکاری عالی سطح و در نهایت ، اما نه از آخرین رسانایی الکتریکی پایین.
• ویژگی های کاربرد: این مواد بسیار سبک هستند (از 1 تا 6 کیلوگرم در مترمربع) و کار با آنها آسان است ، همچنین با سهولت کاربرد و سازگاری آنها با هر هندسه و محیطی از هم متمایز هستند (به راحتی می توان آنها را مدل سازی کرد).

تخمگذار مواد انعطاف پذیر
مراحل نصب و تخمگذار با سایر مواد متفاوت است. در واقع ، برخی از خصوصیات مربوط به ماهیت این مواد باید مورد توجه قرار گیرد. اول از همه ، قابلیت تغییر پذیری باید در نظر گرفته شود: کف انعطاف پذیر ، همانطور که در بالا ذکر شد ، به طور معمول تغییر شکل می دهد ، تحت یک بار جمع شده و ثابت است ، قادر به توزیع مجدد تنش نیست اما آن را به سرعت به لایه زیرین منتقل می کند ، بنابراین باید ، دارای ویژگی های عملکرد خوب هستند.
جنبه دیگر ضخامت کاهش یافته است: ضخامت چند میلی متر باعث می شود که کف برای نصب مناسب باشد در جایی که ابعاد پروژه اجازه نصب انواع دیگر پوشش را نمی دهد. در عین حال ، ضخامت کم اجازه نمی دهد بی نظمی های موجود در بستر را پنهان کند. به همین دلیل ، آماده سازی مناسب از سطوح زیرین همیشه لازم است. "انعطاف پذیری" مشخصه این مواد به افزایش عملکرد عایق صوتی و ضربات کمک می کند به همین دلیل کاملاً به کاربردهای جایگزین مانند مکانهایی که کودکان در آنها رفت و آمد می کنند ، اتاقهای خواب ، اتاقهای بازی ، مهد کودک ها ، اتاقهای بازی و غیره کمک می کند. یعنی محیط هایی که ایمنی از اهمیت اولیه برخوردار است.
در نهایت ، مراحل نصب به چند مرحله ساده تقسیم می شود: اول از همه ، لازم است اطمینان حاصل کنید که سطح ناهمواری ، آثار گرد و غبار ، خشک و بیش از همه ضخیم نشان نمی دهد. مراحل نصب باید با چسباندن انجام شود ، که شامل استفاده از چسب های خاص است. در میان مواد چسبی که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد ، به ویژه ملات سیمان است.
پس از تجزیه و تحلیل ویژگی ها و مزایای مواد ، اکنون اجازه دهید تا به استفاده خاص آنها در بخش ساخت و ساز و به ویژه در زمینه کف و پوشش بپردازیم.

کف های پی وی سی
این نوع مواد مزایای بی شماری را به همراه دارد ، مهمترین آن مطمئناً سازگاری آن با انواع مختلف محیط است ، به ویژه در برابر آب و سایش مقاوم است ، حتی می توان آن را در آشپزخانه یا حمام یا اتاق لباسشویی قرار داد.

این یک عایق صوتی عالی است ، راه رفتن بی صدا است و برای تخمگذار در کف های گرم مناسب است. به دلیل ضخامت بسیار کم (حدود 2 میلی متر) ، این ماده برای تخمگذار در طبقه های موجود بدون هزینه و زحمت تخریب ایده آل است.

از نظر طبیعی ، کفهای پی وی سی از لحاظ زیست محیطی پیشرفته هستند زیرا یکی از معدود مصالح ساختمانی است که 100٪ قابل بازیافت است. آنها همچنین دارای سطح بسیار کمی از انتشار مواد آلی فرار هستند.

در حال حاضر ، آنها همچنین طیف رنگی را با کیفیتی بدست آورده اند که آن را به یک محصول همه کاره و مناسب تبدیل می کند تا زیر بار هزینه پایین برای خرید و نصب باشد. طیف رنگ ها و طرح های موجود بسیار گسترده است و امکان "اختراع" محیط حتی با استفاده از آن را فراهم می کند

همانطور که گفته شد ، انواع مختلفی وجود دارد ، یک کف پی وی سی می تواند در کاشی یا ورق باشد و نه تنها برای مونتاژ چسب کلاسیک ، در واقع مجهز به اتصالات خاصی است که اجازه می دهد آن را به راحتی در کف موجود قرار دهید ، این نسخه "خود تخمگذار" نامیده می شود ، امکان نصب سریع و آسان و حذف احتمالی بعدی را فراهم می کند. آخرین اما نه مهمتر ، امکان تقلید کامل از سایر مواد.

طیف گسترده ای از محصولات و کاشی های PVC ما را کشف کنید ، قیمت و کیفیت آنچه را که به مشتریان خود ارائه می دهیم با چشم خود ارزیابی کنید و دریغ نکنید برای درخواست ویژه قیمت کفپوش pvc با ما تماس بگیرید.

از کفپوش پی وی سی کجا استفاده کنید
کف PVC برای هر محیطی مناسب است. مناسب برای خانه ها ، بلکه همچنین برای مصارف فشرده یا صنعتی. این یک راه حل ایده آل به خصوص برای مکان های ورزشی و حرفه ای ، سالن های رقص و مناطق بازی ، چه در داخل و چه در فضای باز است. بعلاوه ، در کفهای پی وی سی راه حلهای مختلفی از کف ضد سقوط ، ضد ضربه و ضد ضربه وجود دارد ، به همین دلیل به طور فزاینده ای در مهد کودک ها یا اتاق های بازی استفاده می شود. انتخاب مشخصات فنی بر اساس کاربرد مورد نظر ضروری است.

کفهای لاستیکی
کفهای لاستیکی ضد ضربه مزایا و ویژگیهای کفهای لاستیکی ضد ضربه این سطوح خاص را به یک راه حل عالی برای کسانی که به دنبال محصولات چند منظوره هستند و می توانند درجه بالایی از ایمنی را تأمین کنند ، تبدیل می کند. در حقیقت باید در نظر گرفته شود که کف های لاستیکی می توانند پیاده روی بسیار راحتی را تضمین کنند و خطرات ناشی از هرگونه سقوط را حتی در صورت رطوبت یا مرطوب از بین ببرند. با ترکیب این ویژگی با توانایی خوب در مقابله با عوامل جوی ، این سطوح برای محلول های بیرونی بهینه هستند.
برخلاف آنچه ممکن است تصور شود ، در سطح زیبایی ، کف لاستیکی نه تنها سیاه یا خاکستری است بلکه دارای تمبر است ، انواع مختلف دیگری از پوشش و بیش از همه طیف گسترده ای از رنگ وجود دارد. خصوصیاتی که منجر به تصویب آنها در تعداد زیادی از محیطهای باز برای عموم شده است ، از بیمارستان ها ، مدارس ، سفره خانه ها و فرودگاه ها شروع می شود ، اما نه تنها. موفقیتی که از بخش مسکونی به همه کسانی گسترش یافته است که سهولت نظافت ، بهداشت و نگهداری از حداقل کیفیت مناسب برخوردار هستند.

از کفهای لاستیکی استفاده کنید
همانطور که گفته شد ، لاستیک مخصوص کفپوش های فضای باز به ویژه در مناطقی که برای کودکان در نظر گرفته شده است ، جایی که سرسره یا سایر وسایل بازی وجود دارد ، مناسب است. علاوه بر این ، یک کف در فضای باز لاستیکی خطر خفگی کمتری نسبت به کف های سنتی در فضای باز ساخته شده از سنگ ریزه یا تراشه های چوب که اغلب در زمین های بازی در فضای باز استفاده می شود ، دارد.
در حقیقت ، کف های لاستیکی را می توان به طور عمده در:
سالن های ورزشی
مدارس و مهد کودک ها
محل کار
کلینیک های سرپایی
فرودگاه ها و ایستگاه های راه آهن
راه پله های داخلی یا خارجی ساختمان ها
کف های ورزشی

کاربردهای جایگزین کف لاستیکی
لاستیک علاوه بر مثالهای سنتی فوق الذکر ، کاربردهای جایگزین تأثیر و اثربخشی قوی را ارائه می دهد. به عنوان مثال ، همه نمی دانند که به دلیل خاصیت ضد لغزش بسیار عالی ، برای تقویت محیط حمام ایده آل است ، به طوری که حتی در شرایط رطوبت و مرطوب نیز می توان از آن استفاده کرد. این امر همچنین با توانایی سقوط کوسن همراه است ، خطری که همیشه در محیطی مانند حمام وجود دارد و باعث شده است که تعداد زیادی از کاربران یک صفحه لاستیکی را در داخل حمام خود ترجیح دهند.

ایده آل برای مکان های عمومی
از جمله مزایای اصلی این محلول ، باید تأکید ویژه ای بر مقاومت در برابر سایش زیاد و در نتیجه توانایی دوام در طول زمان داشت. ویژگی که استفاده گسترده از لاستیک را در محیط هایی که روزانه افراد زیادی مانند بیمارستان ها ، مدارس ، مغازه ها یا فرودگاه ها حضور دارند ، توضیح می دهد.

در آخر ، می توان گفت که مواد انعطاف پذیر یک راه حل عالی برای از بین بردن موانع معماری است ، مسئله ای که همیشه حل آن دشوار بوده و به ویژه در کشور ما احساس می شود. همچنین از نظر ایمنی محیطی باید تأكید شود كه این نوع محصول فاقد مواد خطرناك مانند آزبست یا فرمالدئید است و می توان آن را به راحتی دفع كرد.

منبع : https://www.giwa.it/scelta-pavimento-pvc-o-gomma-a-confronto/

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 287
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 922
  • بازدید ماه : 3237
  • بازدید سال : 4041
  • بازدید کلی : 12188
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی