loading...

مرجع آموزشی دکوراسیون داخلی

بازدید : 104
دوشنبه 27 ارديبهشت 1400 زمان : 15:19

فقط در آلمان حدود 25000 باشگاه فوتبال با حدود 7 میلیون عضو وجود دارد. آنها تخمین می زنند 1.6 میلیون مسابقه فوتبال در تقریباً 50،000 زمین فوتبال انجام دهند. در آلمان ، این بازی عمدتا در چمنهای رشد یافته طبیعی انجام می شود. با این حال ، نسبت زمین های چمن مصنوعی به طور مداوم در حال افزایش است - در باشگاه های ورزشی و همچنین مدارس ، دانشگاه ها و زمین های بازی شهرداری.
مزایای یک چمن مصنوعی زمین فوتبال مصنوعیدلایل منطقی برای افزایش محبوبیت آن ، به ویژه مقاومت در زمین های چمن مصنوعی وجود دارد. آنها تقریباً در هر شرایط آب و هوایی آماده استفاده هستند و نیازی به دوره ریکاوری در بین مسابقات ندارند. این دارایی است که به ویژه در شهرهایی که فضای محدودی دارند ، در حالی که اغلب فقط یک زمین بین چندین تیم تقسیم می شود ، نتیجه می دهد. قدرت همچنین به اطمینان از طول عمر بالا کمک می کند. در حقیقت ، متوسط عمر یک چمن مصنوعی تقریباً 2000 ساعت بازی در سال است ، در حالی که چمن طبیعی پس از تنها 400 تا 800 ساعت بازی ، ویژگی های مطلوب بازی خود را از دست می دهد.
زمین های چمن مصنوعی نیز از ماندگاری کمی برخوردار هستند. اگرچه سطح باید مرتباً تمیز شود ، اما نیازی به زمان برش ، تهویه یا کوددهی چمن نیست. علاوه بر این ، نیازی به آبیاری نیست ، که ثابت شده است یک مزیت بزرگ است ، به ویژه در تابستان گرم 2018. تمیز کردن شدید چمن مصنوعی فقط هر چند سال یک بار مورد نیاز است. امروزه زمین های چمن مصنوعی مدرن به یک جاذبه واقعی باشگاه در تمام سطوح بازی تبدیل شده اند! آنها اعضای باشگاه و بازیکنان را به وجد می آورند و دلیل اصلی افزایش تعداد اعضای باشگاه فوتبال است. زمین های چمن مصنوعی همچنین به اطمینان از تداوم تمرین در هوای مرطوب کمک می کنند.
تصمیم گیری انتخاب گراس مصنوعی درست برای زمین فوتبال خودامروزه ، سیستم های علف مصنوعی بی شماری در بازار وجود دارد. بنابراین ، سوال اساسی باید این باشد که کدام چمن مصنوعی برای باشگاه شما مناسب است؟ برای پاسخ به این سوال ، درک ترکیب چمن مصنوعی و انواع چمن مصنوعی موجود بسیار مهم است. نسل سوم یا 3G سیستم چمن مصنوعی مدرن اساساً از سه جز main اصلی تشکیل شده است:
ساخته شده از یک لایه الاستیک ، جمع و جور یا لایه پایه با ویژگی های عملکرد ورزشی ،یک سطح چمن مصنوعی وپر کردن ، به عنوان مثال از گرانول های پلاستیکی الاستیک و شن کوارتز.سطح چمن مصنوعی الیافی است که روی پارچه پشتی بسته می شود ، شبیه به تولید فرش. بیایید با لایه الاستیک شروع کنیم.
لایه های پایه الاستیک برای اسباب بازی های فوتبال مصنوعی TURFدر Polytan ، لایه اتصال یافته درجا الاستیک بین 30 تا 35 میلی متر ضخامت دارد و معمولاً از گرانول های لاستیکی بازیافتی و اتصال دهنده های پلی اورتان تشکیل شده است. این لایه پایه جمع و جور به طور مداوم از کشش خوبی برخوردار است و طول عمر آن بیش از 30 سال است. این بهترین ویژگی های طولانی مدت از نظر جذب ضربه و تغییر شکل و در نتیجه سلامتی و ایمنی بازیکنان را تضمین می کند. روش ساخت درجا (پردازش در محل و کار جاده) اطمینان از تسطیح ناهمواری های سطح زیرین ، و در نتیجه ایجاد یک سطح کاملاً مسطح و قابل نفوذ در آب است. اگر سطح بازی پس از 10 تا 15 سال فرسوده شود ، چمن مصنوعی نسل بعدی را می توان به راحتی روی لایه الاستیک موجود در محل نصب کرد - معمولاً چندین مرتبه پشت سر هم.
علاوه بر سیستم های چمن مصنوعی با لایه های الاستیک ، سازه های چمن مصنوعی بدون لایه های الاستیک نیز در بازارهای بین المللی موجود است. در بسیاری از کشورهای اروپایی - مانند هلند - این نوع زمین چمن مصنوعی گسترده است. لایه الاستیک از دست رفته توسط الیاف چمن بلندتر و مقدار بیشتری از پر شدن ساخته شده از گرانول های تایر بازیافت شده جبران می شود. با این حال ، پر کردن بیشتر به معنی هزینه بالاتر مواد و افزایش تعمیر و نگهداری است ، زیرا باید مرتباً شل شود و در مقادیر بیشتری دوباره پر شود. بنابراین ، سیستم های چمن مصنوعی با یک لایه الاستیک در طولانی مدت بسیار ارزان تر هستند و به لطف ویژگی های بسیار عالی کاهش نیرو ، خطر آسیب دیدن ورزشکاران را کاهش می دهند.
الیاف نرم و نرم برای محصولات نرم افزاریلایه دوم و بالایی سیستم چمن مصنوعی ، الیاف چمن را تشکیل می دهد که در هر دو نوع صاف و بافتی موجود است. این الیاف چمن به صورت پارچه ای روی پارچه حامل قرار می گیرند. نخ از پشت با استفاده از تکنیکی مشابه ماشین خیاطی به صورت مکانیکی سوزن می شود. در یک فرآیند پوشش اضافی ، این الیاف چمن - که به آن تافت نیز گفته می شود - به طور دائمی با پارچه حامل پیوند می خورند به طوری که در تمام طول عمر خود محکم لنگر می مانند.
انتخاب چمن مصنوعی مناسب برای زمین فوتبال خودالیاف چمن همراه با لایه پایه ویژگی های بازی چمن مصنوعی حیاط را تعیین می کنند. الیاف صاف و بافتی یا چین دار موجود است و اکنون Polytan همچنین Belag LigaTurf Cross را ارائه می دهد ، سیستمی که الیاف صاف و بافتی را با هم ترکیب می کند. رشته های صاف چمن اولین انتخاب است

برای بازی فوتبال ، هم به طور انحصاری و هم در کنار سایر ورزش ها مانند راگبی یا فوتبال آمریکا. الیاف صاف نه تنها به راحتی نرم هستند ، بلکه به یک تجربه بازی اجازه می دهند که منعکس کننده چمن های طبیعی باشد ، با ویژگی های غلتک زدن بهینه و برگشت فنر. در فوتبال حرفه ای ، تقریباً به طور انحصاری از سیستم های الیاف چمن نرم استفاده می شود.
الیاف خام بافتی برای استفاده شدیدرشته های چمن بافت که در ابتدا برای زمین های هاکی استفاده می شد ، دوام بیشتری نسبت به الیاف صاف دارند. علاوه بر این ، الیاف چمن مصنوعی با بافت در سال های اخیر دستخوش تحولات چشمگیری شده اند و از همه مهمتر نرم تر شده اند. بافت به معنای این است که پر کردن ها ، شن و ماسه و گرانول لاستیک ، به عنوان مثال ، بهتر در چمن مصنوعی ثابت می شوند ، بنابراین به طور قابل توجهی از دست دادن پر کردن می کاهد. این بدان معنی است که پر کردن گرانول لاستیک با کشش کمتر مورد نیاز است ، که باعث صرفه جویی در منابع می شود و از محیط زیست محافظت می کند. بنابراین ، می توان سیستم های چمن فوتبال چمن مصنوعی را با شدت کم و نیاز کمی به نگهداری استفاده کرد.
تأثیرات مصنوعی گراس را وارد کنیدسومین عامل موثر در کیفیت سیستم چمن مصنوعی ، پر کردن است که در انواع مختلفی موجود است. بسته به سیستم ، گرانول پر کننده الاستیک از مواد مختلفی شامل گرانول های پلاستیکی الاستیک و ماسه کوارتز تشکیل شده است. شن و ماسه چمن سنگین می کند و الیاف چمن پوشاننده را در منطقه ریشه با پشتیبانی لازم فراهم می کند. گرانول از بازیکنان در برابر آسیب محافظت می کند و چندین ویژگی عملکردی لازم برای ورزش را فراهم می کند. گرانول های پر کننده سبز به طور خاص و همزمان با کاهش گرمای بیش از حد در روزهای گرم ، به یک زمین فوتبال ظاهری تازه و طبیعی می بخشند. پر کردن پایه ای برای احساس بازی است که از نظر چسبندگی ، کشش و تغییر سرعت و سرعت سریع گرانول های پر کننده به طور خاص رفتار نورد توپ را مختل می کنند و از محافظت خوبی در برابر صدمات احتمالی برخوردار هستند.
تنها مواردی که از پر کردن استفاده نمی شود چمن مصنوعی برای زمین های هاکی است. در اینجا ، تیغه ها به طور قابل توجهی کوتاه تر هستند تا جهت دوش توپ را مخدوش نکنند. به منظور حفظ این خصوصیات چمن مورد نظر ، سیستم های چمن حرفه ای هاکی قبل از هر بازی سیراب می شوند. گرانول های پر کننده در بازار در طیف گسترده ای از مواد ، رنگ ها و اشکال مختلف موجود است. یافتن مناسب ترین محصول برای زمین فوتبال چمن مصنوعی شما به بازی مورد نظر و ویژگی های کیفی و همچنین بودجه باشگاه بستگی دارد. به طور کلی ، ما توصیه می کنیم که از گرانول های EPDM (اتیلن پروپیلن دین لاستیک مونومر) با کیفیت بالا و کاملاً جدید ساخته شده باشد.
Potenza_01F-RONCQ-Stade-Municipal_17F-Versailles-Complexe-Sportif-P2_04Estadio-La-Florida_web-5Potenza_01F-RONCQ-Stade-Municipal_17قبلیبعدورودی مصنوعی TURF که از EPDM تازه تولید شده ساخته شده استاین انواع لاستیکی نه تنها استاندارد زمین بازی DIN EN 71-3 را برآورده می کنند ، بلکه کاملاً در برابر آب و هوا و رطوبت مقاوم در برابر ازن هستند و نسبت به نوسانات دما و قله ها حساس نیستند. علاوه بر این ، آنها به طور مداوم از ویژگی های بازی با کیفیت بالا برخوردار هستند که از بازیکنان در برابر آسیب محافظت می کند. با تشکر از فناوری EPDM ما ، محدودیت های آستانه پایین PAH ها (هیدروکربن های معطر چند حلقه ای) در یک ccordance با آیین نامه REACH جدید و ماده 50 مطابقت دارد.
EPDM ST را به عنوان استانداردی برای گربه های مصنوعی پر کنیداستاندارد برای گرانول های لاستیکی تازه تولید شده پر کردن "EPDM ST" است که به طور خاص برای سیستم های چمن مخصوص ما ساخته شده است و با استفاده از 10+ سال اثبات شده است. این گرانول های سبک ، مقاوم در برابر هوا و بدون بو با یکپارچگی به خصوص پایدار مشخص می شوند. آنها از ثبات مطلوب در طی سالیان متمادی و ویژگی های ورزشی عالی اطمینان حاصل می کنند.
NEW TO POLYTAN: فیبر BIONIC و FUSION GT مادر روزهای گرم ، گرانول های سبز کمتر از مواد بازیافتی سیاه و سفید گرم می شوند ، در حالی که در روزهای سرد هنوز الاستیک باقی می مانند. توزیع بهینه اندازه ذرات گرانولهای لاستیکی ، ظاهر یک چمن طبیعی را تضمین می کند. پر کردن فیبر Bionic گونه ای از پر کردن EPDM ST ما است. و به ویژه به لطف شکل طبیعی و ظاهر طبیعی تر چمن بسیار موفق است. یک مزیت دیگر این است که آب بیشتری می تواند به گرانول ها بچسبد بدون اینکه جذب شود. این امر تکل ها را تقریباً به آسانی چمن های طبیعی تسهیل می کند. حتی در هنگام خشک شدن ، چمن بطور قابل توجهی کسل کننده است.
محصول برتر در محدوده گرانول الاستیک و آخرین توسعه ما Polytan Fusion GT است. GT مخفف Green Technology است و به پایداری و سازگاری با محیط زیست فوق العاده محصول اشاره دارد. Fusion GT حاوی نسبی از مواد طبیعی است و گرانولهای لاستیکی EPDM با کیفیت بالا و تازه تولید شده را با اجزای سازنده مواد اولیه سریع تجدید می شود. نتیجه این محصول محصولی آینده نگر با بهبود محیط زیست استتوانایی همانند محصول BionicFibre ، Fusion infill دارای ساختار دانه ای طبیعی و آلی است. بر خلاف فرم زاویه ای ، برش صاف از پر کردن معمولی ، پر از شکل نامنظم است ، و در نتیجه کف ورزشی به خصوص نرم و فنر است.
FUSION GT با محتوای الیاف طبیعی پر می شودمحصول طبیعی مورد استفاده برای ایجاد پر کردن Fusion GT نه تنها به تعادل زیست محیطی بسیار خوبی دست می یابد بلکه بر رشد حرارتی سطح چمن مصنوعی نیز تأثیر مثبت می گذارد. دقیقاً مانند یک سطح چمن طبیعی ، به لطف محتوای فیبر طبیعی ، پر کردن جدید Polytan Fusion GT قادر است مقادیر بیشتری آب را جذب و آزاد کند. این امر به خنک کننده تبخیری طبیعی برمی گردد که باعث می شود چمن مصنوعی حتی در دمای بالا نیز خنک شود: کاهش دما تا 15 درجه سانتیگراد امکان پذیر است! رنگ قهوه ای روشن گرانول های پر کننده نیز به کاهش رشد گرما در چمن مصنوعی کمک می کند و باعث می شود کل فضا از طراوت و طبیعی تری برخوردار شود. مقاله بعدی در مورد سیستم های چمن مصنوعی توسط Polytan به شما کمک می کند تا مشخص کنید کدام ویژگی چمن فوتبال مصنوعی برای باشگاه شما مناسب تر است.
نتیجه گیری: مصنوعی فوتبال PITCH TURFاگر می خواهید زمین مخصوص فوتبال را برای بازیکنان حرفه ای یا کیکرهای بلند پروازانه با چمن مصنوعی مجهز کنید ، ما یک چمن مصنوعی 3G را با یک لایه الاستیک و الیاف صاف پیشنهاد می کنیم. این نوع نزدیک به احساس بودن روی چمن طبیعی است و ظاهر چمن نیز بسیار طبیعی است. انتخاب صحیح گرانول های پر کننده نیز مهم است ، زیرا این امر به طور قابل توجهی به کیفیت بازی کمک می کند و همچنین محافظت مطلوب در برابر آسیب ها را تضمین می کند. نوع مقاوم آن یک چمن مصنوعی با یک لایه الاستیک و الیاف بافت (چین دار) است ، یک سطح ایده آل برای زمین های فوتبال عمومی یا که به شدت مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع

فقط در آلمان حدود 25000 باشگاه فوتبال با حدود 7 میلیون عضو وجود دارد. آنها تخمین می زنند 1.6 میلیون مسابقه فوتبال در تقریباً 50،000 زمین فوتبال انجام دهند. در آلمان ، این بازی عمدتا در چمنهای رشد یافته طبیعی انجام می شود. با این حال ، نسبت زمین های چمن مصنوعی به طور مداوم در حال افزایش است - در باشگاه های ورزشی و همچنین مدارس ، دانشگاه ها و زمین های بازی شهرداری.
مزایای یک چمن مصنوعی زمین فوتبال مصنوعیدلایل منطقی برای افزایش محبوبیت آن ، به ویژه مقاومت در زمین های چمن مصنوعی وجود دارد. آنها تقریباً در هر شرایط آب و هوایی آماده استفاده هستند و نیازی به دوره ریکاوری در بین مسابقات ندارند. این دارایی است که به ویژه در شهرهایی که فضای محدودی دارند ، در حالی که اغلب فقط یک زمین بین چندین تیم تقسیم می شود ، نتیجه می دهد. قدرت همچنین به اطمینان از طول عمر بالا کمک می کند. در حقیقت ، متوسط عمر یک چمن مصنوعی تقریباً 2000 ساعت بازی در سال است ، در حالی که چمن طبیعی پس از تنها 400 تا 800 ساعت بازی ، ویژگی های مطلوب بازی خود را از دست می دهد.
زمین های چمن مصنوعی نیز از ماندگاری کمی برخوردار هستند. اگرچه سطح باید مرتباً تمیز شود ، اما نیازی به زمان برش ، تهویه یا کوددهی چمن نیست. علاوه بر این ، نیازی به آبیاری نیست ، که ثابت شده است یک مزیت بزرگ است ، به ویژه در تابستان گرم 2018. تمیز کردن شدید چمن مصنوعی فقط هر چند سال یک بار مورد نیاز است. امروزه زمین های چمن مصنوعی مدرن به یک جاذبه واقعی باشگاه در تمام سطوح بازی تبدیل شده اند! آنها اعضای باشگاه و بازیکنان را به وجد می آورند و دلیل اصلی افزایش تعداد اعضای باشگاه فوتبال است. زمین های چمن مصنوعی همچنین به اطمینان از تداوم تمرین در هوای مرطوب کمک می کنند.
تصمیم گیری انتخاب گراس مصنوعی درست برای زمین فوتبال خودامروزه ، سیستم های علف مصنوعی بی شماری در بازار وجود دارد. بنابراین ، سوال اساسی باید این باشد که کدام چمن مصنوعی برای باشگاه شما مناسب است؟ برای پاسخ به این سوال ، درک ترکیب چمن مصنوعی و انواع چمن مصنوعی موجود بسیار مهم است. نسل سوم یا 3G سیستم چمن مصنوعی مدرن اساساً از سه جز main اصلی تشکیل شده است:
ساخته شده از یک لایه الاستیک ، جمع و جور یا لایه پایه با ویژگی های عملکرد ورزشی ،یک سطح چمن مصنوعی وپر کردن ، به عنوان مثال از گرانول های پلاستیکی الاستیک و شن کوارتز.سطح چمن مصنوعی الیافی است که روی پارچه پشتی بسته می شود ، شبیه به تولید فرش. بیایید با لایه الاستیک شروع کنیم.
لایه های پایه الاستیک برای اسباب بازی های فوتبال مصنوعی TURFدر Polytan ، لایه اتصال یافته درجا الاستیک بین 30 تا 35 میلی متر ضخامت دارد و معمولاً از گرانول های لاستیکی بازیافتی و اتصال دهنده های پلی اورتان تشکیل شده است. این لایه پایه جمع و جور به طور مداوم از کشش خوبی برخوردار است و طول عمر آن بیش از 30 سال است. این بهترین ویژگی های طولانی مدت از نظر جذب ضربه و تغییر شکل و در نتیجه سلامتی و ایمنی بازیکنان را تضمین می کند. روش ساخت درجا (پردازش در محل و کار جاده) اطمینان از تسطیح ناهمواری های سطح زیرین ، و در نتیجه ایجاد یک سطح کاملاً مسطح و قابل نفوذ در آب است. اگر سطح بازی پس از 10 تا 15 سال فرسوده شود ، چمن مصنوعی نسل بعدی را می توان به راحتی روی لایه الاستیک موجود در محل نصب کرد - معمولاً چندین مرتبه پشت سر هم.
علاوه بر سیستم های چمن مصنوعی با لایه های الاستیک ، سازه های چمن مصنوعی بدون لایه های الاستیک نیز در بازارهای بین المللی موجود است. در بسیاری از کشورهای اروپایی - مانند هلند - این نوع زمین چمن مصنوعی گسترده است. لایه الاستیک از دست رفته توسط الیاف چمن بلندتر و مقدار بیشتری از پر شدن ساخته شده از گرانول های تایر بازیافت شده جبران می شود. با این حال ، پر کردن بیشتر به معنی هزینه بالاتر مواد و افزایش تعمیر و نگهداری است ، زیرا باید مرتباً شل شود و در مقادیر بیشتری دوباره پر شود. بنابراین ، سیستم های چمن مصنوعی با یک لایه الاستیک در طولانی مدت بسیار ارزان تر هستند و به لطف ویژگی های بسیار عالی کاهش نیرو ، خطر آسیب دیدن ورزشکاران را کاهش می دهند.
الیاف نرم و نرم برای محصولات نرم افزاریلایه دوم و بالایی سیستم چمن مصنوعی ، الیاف چمن را تشکیل می دهد که در هر دو نوع صاف و بافتی موجود است. این الیاف چمن به صورت پارچه ای روی پارچه حامل قرار می گیرند. نخ از پشت با استفاده از تکنیکی مشابه ماشین خیاطی به صورت مکانیکی سوزن می شود. در یک فرآیند پوشش اضافی ، این الیاف چمن - که به آن تافت نیز گفته می شود - به طور دائمی با پارچه حامل پیوند می خورند به طوری که در تمام طول عمر خود محکم لنگر می مانند.
انتخاب چمن مصنوعی مناسب برای زمین فوتبال خودالیاف چمن همراه با لایه پایه ویژگی های بازی چمن مصنوعی حیاط را تعیین می کنند. الیاف صاف و بافتی یا چین دار موجود است و اکنون Polytan همچنین Belag LigaTurf Cross را ارائه می دهد ، سیستمی که الیاف صاف و بافتی را با هم ترکیب می کند. رشته های صاف چمن اولین انتخاب است

برای بازی فوتبال ، هم به طور انحصاری و هم در کنار سایر ورزش ها مانند راگبی یا فوتبال آمریکا. الیاف صاف نه تنها به راحتی نرم هستند ، بلکه به یک تجربه بازی اجازه می دهند که منعکس کننده چمن های طبیعی باشد ، با ویژگی های غلتک زدن بهینه و برگشت فنر. در فوتبال حرفه ای ، تقریباً به طور انحصاری از سیستم های الیاف چمن نرم استفاده می شود.
الیاف خام بافتی برای استفاده شدیدرشته های چمن بافت که در ابتدا برای زمین های هاکی استفاده می شد ، دوام بیشتری نسبت به الیاف صاف دارند. علاوه بر این ، الیاف چمن مصنوعی با بافت در سال های اخیر دستخوش تحولات چشمگیری شده اند و از همه مهمتر نرم تر شده اند. بافت به معنای این است که پر کردن ها ، شن و ماسه و گرانول لاستیک ، به عنوان مثال ، بهتر در چمن مصنوعی ثابت می شوند ، بنابراین به طور قابل توجهی از دست دادن پر کردن می کاهد. این بدان معنی است که پر کردن گرانول لاستیک با کشش کمتر مورد نیاز است ، که باعث صرفه جویی در منابع می شود و از محیط زیست محافظت می کند. بنابراین ، می توان سیستم های چمن فوتبال چمن مصنوعی را با شدت کم و نیاز کمی به نگهداری استفاده کرد.
تأثیرات مصنوعی گراس را وارد کنیدسومین عامل موثر در کیفیت سیستم چمن مصنوعی ، پر کردن است که در انواع مختلفی موجود است. بسته به سیستم ، گرانول پر کننده الاستیک از مواد مختلفی شامل گرانول های پلاستیکی الاستیک و ماسه کوارتز تشکیل شده است. شن و ماسه چمن سنگین می کند و الیاف چمن پوشاننده را در منطقه ریشه با پشتیبانی لازم فراهم می کند. گرانول از بازیکنان در برابر آسیب محافظت می کند و چندین ویژگی عملکردی لازم برای ورزش را فراهم می کند. گرانول های پر کننده سبز به طور خاص و همزمان با کاهش گرمای بیش از حد در روزهای گرم ، به یک زمین فوتبال ظاهری تازه و طبیعی می بخشند. پر کردن پایه ای برای احساس بازی است که از نظر چسبندگی ، کشش و تغییر سرعت و سرعت سریع گرانول های پر کننده به طور خاص رفتار نورد توپ را مختل می کنند و از محافظت خوبی در برابر صدمات احتمالی برخوردار هستند.
تنها مواردی که از پر کردن استفاده نمی شود چمن مصنوعی برای زمین های هاکی است. در اینجا ، تیغه ها به طور قابل توجهی کوتاه تر هستند تا جهت دوش توپ را مخدوش نکنند. به منظور حفظ این خصوصیات چمن مورد نظر ، سیستم های چمن حرفه ای هاکی قبل از هر بازی سیراب می شوند. گرانول های پر کننده در بازار در طیف گسترده ای از مواد ، رنگ ها و اشکال مختلف موجود است. یافتن مناسب ترین محصول برای زمین فوتبال چمن مصنوعی شما به بازی مورد نظر و ویژگی های کیفی و همچنین بودجه باشگاه بستگی دارد. به طور کلی ، ما توصیه می کنیم که از گرانول های EPDM (اتیلن پروپیلن دین لاستیک مونومر) با کیفیت بالا و کاملاً جدید ساخته شده باشد.
Potenza_01F-RONCQ-Stade-Municipal_17F-Versailles-Complexe-Sportif-P2_04Estadio-La-Florida_web-5Potenza_01F-RONCQ-Stade-Municipal_17قبلیبعدورودی مصنوعی TURF که از EPDM تازه تولید شده ساخته شده استاین انواع لاستیکی نه تنها استاندارد زمین بازی DIN EN 71-3 را برآورده می کنند ، بلکه کاملاً در برابر آب و هوا و رطوبت مقاوم در برابر ازن هستند و نسبت به نوسانات دما و قله ها حساس نیستند. علاوه بر این ، آنها به طور مداوم از ویژگی های بازی با کیفیت بالا برخوردار هستند که از بازیکنان در برابر آسیب محافظت می کند. با تشکر از فناوری EPDM ما ، محدودیت های آستانه پایین PAH ها (هیدروکربن های معطر چند حلقه ای) در یک ccordance با آیین نامه REACH جدید و ماده 50 مطابقت دارد.
EPDM ST را به عنوان استانداردی برای گربه های مصنوعی پر کنیداستاندارد برای گرانول های لاستیکی تازه تولید شده پر کردن "EPDM ST" است که به طور خاص برای سیستم های چمن مخصوص ما ساخته شده است و با استفاده از 10+ سال اثبات شده است. این گرانول های سبک ، مقاوم در برابر هوا و بدون بو با یکپارچگی به خصوص پایدار مشخص می شوند. آنها از ثبات مطلوب در طی سالیان متمادی و ویژگی های ورزشی عالی اطمینان حاصل می کنند.
NEW TO POLYTAN: فیبر BIONIC و FUSION GT مادر روزهای گرم ، گرانول های سبز کمتر از مواد بازیافتی سیاه و سفید گرم می شوند ، در حالی که در روزهای سرد هنوز الاستیک باقی می مانند. توزیع بهینه اندازه ذرات گرانولهای لاستیکی ، ظاهر یک چمن طبیعی را تضمین می کند. پر کردن فیبر Bionic گونه ای از پر کردن EPDM ST ما است. و به ویژه به لطف شکل طبیعی و ظاهر طبیعی تر چمن بسیار موفق است. یک مزیت دیگر این است که آب بیشتری می تواند به گرانول ها بچسبد بدون اینکه جذب شود. این امر تکل ها را تقریباً به آسانی چمن های طبیعی تسهیل می کند. حتی در هنگام خشک شدن ، چمن بطور قابل توجهی کسل کننده است.
محصول برتر در محدوده گرانول الاستیک و آخرین توسعه ما Polytan Fusion GT است. GT مخفف Green Technology است و به پایداری و سازگاری با محیط زیست فوق العاده محصول اشاره دارد. Fusion GT حاوی نسبی از مواد طبیعی است و گرانولهای لاستیکی EPDM با کیفیت بالا و تازه تولید شده را با اجزای سازنده مواد اولیه سریع تجدید می شود. نتیجه این محصول محصولی آینده نگر با بهبود محیط زیست استتوانایی همانند محصول BionicFibre ، Fusion infill دارای ساختار دانه ای طبیعی و آلی است. بر خلاف فرم زاویه ای ، برش صاف از پر کردن معمولی ، پر از شکل نامنظم است ، و در نتیجه کف ورزشی به خصوص نرم و فنر است.
FUSION GT با محتوای الیاف طبیعی پر می شودمحصول طبیعی مورد استفاده برای ایجاد پر کردن Fusion GT نه تنها به تعادل زیست محیطی بسیار خوبی دست می یابد بلکه بر رشد حرارتی سطح چمن مصنوعی نیز تأثیر مثبت می گذارد. دقیقاً مانند یک سطح چمن طبیعی ، به لطف محتوای فیبر طبیعی ، پر کردن جدید Polytan Fusion GT قادر است مقادیر بیشتری آب را جذب و آزاد کند. این امر به خنک کننده تبخیری طبیعی برمی گردد که باعث می شود چمن مصنوعی حتی در دمای بالا نیز خنک شود: کاهش دما تا 15 درجه سانتیگراد امکان پذیر است! رنگ قهوه ای روشن گرانول های پر کننده نیز به کاهش رشد گرما در چمن مصنوعی کمک می کند و باعث می شود کل فضا از طراوت و طبیعی تری برخوردار شود. مقاله بعدی در مورد سیستم های چمن مصنوعی توسط Polytan به شما کمک می کند تا مشخص کنید کدام ویژگی چمن فوتبال مصنوعی برای باشگاه شما مناسب تر است.
نتیجه گیری: مصنوعی فوتبال PITCH TURFاگر می خواهید زمین مخصوص فوتبال را برای بازیکنان حرفه ای یا کیکرهای بلند پروازانه با چمن مصنوعی مجهز کنید ، ما یک چمن مصنوعی 3G را با یک لایه الاستیک و الیاف صاف پیشنهاد می کنیم. این نوع نزدیک به احساس بودن روی چمن طبیعی است و ظاهر چمن نیز بسیار طبیعی است. انتخاب صحیح گرانول های پر کننده نیز مهم است ، زیرا این امر به طور قابل توجهی به کیفیت بازی کمک می کند و همچنین محافظت مطلوب در برابر آسیب ها را تضمین می کند. نوع مقاوم آن یک چمن مصنوعی با یک لایه الاستیک و الیاف بافت (چین دار) است ، یک سطح ایده آل برای زمین های فوتبال عمومی یا که به شدت مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 241
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 287
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 242
  • بازدید ماه : 3479
  • بازدید سال : 4283
  • بازدید کلی : 12430
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی