loading...

مرجع آموزشی دکوراسیون داخلی

بازدید : 82
دوشنبه 31 مرداد 1401 زمان : 14:34

موکت به مدت طولانی به بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ مادی بسیاری از مردمان و کشورها تبدیل شده است و به طور سنتی نماد ثروت و آسایش است. علاوه بر ایجاد راحتی، تصویر و آرامش، عملکردهای "تاریخی" آن با یک مورد جدید تکمیل شده است - به بخش مهمی از طراحی اتاق تبدیل شده است. موکت نیز به عنصری جدایی ناپذیر از فضای داخلی بیشتر هتل ها تبدیل شده است، اما اگر الزامات موکت خانگی بیشتر جنبه زیبایی و طراحی داشته باشد، تعدادی از "وظایف و الزامات" بر موکت هتل افتاده است.

امنیت و فناوری

انتخاب بهترین گزینه خرید موکت هتلی آسان نیست. بار در طبقات محل بسیار زیاد است، و در عین حال، پوشش باید با وضعیت، تصویر و کلاس هتل مطابقت داشته باشد، الزامات بسیاری از پارامترهای فنی و زیبایی شناختی را برآورده کند. مانند هتل‌ها، موکت‌ها بسته به تکنولوژی تولید و ترکیب شمع به دسته‌هایی تقسیم می‌شوند و همچنین در سیستم طبقه‌بندی توسعه‌یافته برای پوشش‌های کف در روسیه در مقیاس نقطه‌ای ارزیابی می‌شوند. ایمنی در برابر آتش برای موکت یک شاخص بسیار مهم است، بنابراین تمام پوشش های مورد استفاده در هتل ها با توجه به ظرفیت اتاق و تعداد طبقات ساختمان باید با کلاس ایمنی آتش نشانی مورد نیاز مطابقت داشته باشد.

موکت ها با استفاده از فناوری های مختلفی بر اساس الیاف مختلف تولید می شوند. پایه ای که روی حلقه پوشش آینده تشکیل می شود می تواند از جوت طبیعی یا مصنوعی، لاستیک فوم، لاتکس مقاوم در برابر رطوبت یا نمد ساخته شود و نکات مهم تهیه موکت های هتلی این به شما امکان می دهد تقریباً بر روی هر سطحی، از کف بتن گرفته تا گرمایش از کف، موکت بچینید. پرز تعبیه شده در پایه موکت از الیاف پشمی یا مصنوعی (پلی آمید، پلی پروپیلن، پلی استر، نایلون) و همچنین ترکیب آنها ساخته شده است. تراکم پرز یکی از اصلی ترین ویژگی هایی است که کیفیت موکت را تعیین می کند، یعنی حداکثر مقاومت در برابر سایش آن. تعداد دوخت ها در طول و همچنین ضخامت نخ، تراکم موکت را تعیین می کند، این شاخص بر حسب گرم بر متر مربع اندازه گیری می شود.

با توجه به روش تولید، موکت های بافته و نبافته از هم متمایز می شوند. موکت بافته شده با دست یا بر روی ماشین های مخصوص ساخته می شود، پشم بیشتر به عنوان نخ استفاده می شود تا نخ های مصنوعی. موکت بافته شده بسیار بادوام است و امکانات تقریباً نامحدودی در هنگام ایجاد نقش دارد.

موکت های نبافته دو نوع هستند: سوزنی و پرزدار (سوزن کوب). با روش تولید تافتی، دستگاه نخ کشیده شده از طریق هر سوزن را وارد تار می کند و حلقه هایی با ارتفاع های مختلف را تشکیل می دهد. از داخل، پایه با عملیات حرارتی ثابت می شود. برای استحکام بیشتر، یک پایه لاستیکی فوم پشتیبانی اضافی وصل شده است.

در مورد منشا الیاف، مزایای شمع طبیعی ایمنی محیطی، عایق حرارتی خوب، جذب صدا، خاصیت ارتجاعی عالی، اشتعال پذیری کم و سهولت تمیز کردن است. اما در عین حال هزینه بالایی دارد، حساس به شب پره، کپک است و همچنین به راحتی آب را جذب و در خود نگه می دارد. انواع آنالوگ های مصنوعی ارزان تر هستند، مقاومت به سایش بالایی دارند، در برابر محو شدن مقاوم هستند، اما دارای معایب مختلفی هستند. در بین پوشش های مصنوعی، پلی استر و پلی آمید رایج ترین هستند، اما اغلب مواد مصنوعی به نسبت های مختلف با پشم مخلوط می شوند و حداکثر ترکیب کیفیت مفید مواد را به دست می آورند.
حرفه ای ها چه می گویند

از جمله الزامات اصلی برای موکت در هتل می توان به مقاومت در برابر سایش، ایمنی در برابر آتش، عایق صدا، دوام و خواص الکترواستاتیکی اشاره کرد. واحد نگهداری هتل مسئولیت وضعیت موکت و موکت و همچنین مراقبت از آنها را بر عهده دارد، این کارکنان آنها هستند که بر نظافت نظارت دارند و مسئولیت خرید به موقع موکت های نو را بر عهده دارند. برای به دست آوردن کامل ترین تصویر از موکت در هتل ها، برای درک جزئیات و ظرافت ها، به روسای خدمات خانه داری هتل های معروف مسکو تاتیانا یودینا (Marriott Moscow Royal Aurora)، ناتالیا آسیوا (Holiday Inn Moscow Suschevsky) مراجعه کردیم. ، و همچنین به ناتالیا اگورووا، معاون مجتمع هتل های توریستی Izmailovo (گاما، دلتا).

اول از همه، الزامات کیفیت موکت در استانداردهای "برند" هتل ها تجویز شده است، این استانداردها برای هتل های زنجیره ای تقریباً یکسان است و ممکن است بسته به کلاس و رتبه ستاره آنها متفاوت باشد. ترکیب استاندارد موکت برای هتل های پنج ستاره ماریوت 80-90% پشم و 10-20% نایلون است. و در مجموعه هتل Izmailovo، با وجود اینکه هتل گاما 3 * و هتل دلتا 4 * است، لازمه ترکیب موکت ها یکسان است: 80٪ پشم، 20٪ پلی آمید.

استانداردها نه تنها در مورد ترکیب پوشش اعمال می شود، به عنوان مثال، تشک های خوش آمد گویی در ورودی اصلی هتل های هالیدی این باید دارای اندازه کاملاً مشخص، با ارتفاع شمع معین و تراکم آن در هر متر مربع باشد.

ناتالیا آسیوا خاطرنشان می‌کند: «این موکت‌ها باید دو رنگ باشند: سبز با زمینه رنگی و طرحی که در استاندارد تأیید شده است».

اگر در مورد تراکم شمع و ارتفاع آن صحبت کنیم، شاخص های بهینه برای موکت های واقع در مکان هایی با ترافیک زیاد تراکم بیش از 1300 گرم در متر مربع و ارتفاع شمع کمتر از 9 میلی متر است. برای استوک اتاق، جایی که نفوذپذیری کمتر است، تراکم موکت ممکن است کمتر باشد - از 1000 تا 1300 گرم در متر مربع.

تقریباً همیشه در هتل های طبقه بالای قیمت از شمع برش یا لوپ کات استفاده می شود. این اوست که تجمل و راحتی بصری را به اتاق می بخشد، اما شمع تقسیم شده دارای معایبی است. این "اثر حضور" است، زمانی که آثاری بر روی شمع حتی از برس جاروبرقی باقی می ماند. بنابراین، در بسیاری از هتل ها، یک فرمول آزمایش شده با زمان کار می کند: "حلقه در راهروها است، مخمل در اتاق ها است." عبور و مرور در راهروها بالاتر است و روسازی در معرض بارهای زیاد و تمیز کاری سخت روزانه قرار می گیرد. لولای مقاوم در برابر سایش، کم و محکم برای راهروها مناسب است، همچنین حرکت عادی تجهیزات را روی چرخ ها (تجهیزات تمیز کردن، مبلمان، چمدان، گاری های خدمتکار و غیره) تسهیل می کند. عملاً هیچ اثر سایه‌داری روی حلقه وجود ندارد (به دلیل شکست نور در امتداد شمع، "سایه‌ای شبیه به یک نقطه مرطوب ظاهر می‌شود)، که اغلب می‌توان آن را روی یک شمع برش بلند، گاهی اوقات روی مخمل مشاهده کرد. در اتاق ها رفت و آمد کم است اما راحتی باید در بالاترین سطح باشد. در اینجا شما به یک شمع تقسیم (مخمل) با سطح راحتی بالا نیاز دارید. راه رفتن روی سطح با کفش و بدون کفش برای مهمان باید خوشایند باشد (شکل حلقه برای راه رفتن با پای برهنه روی آن به اندازه کافی سخت است).

در هتل های 3* معمولاً از موکت پرز حلقه ای استفاده می شود. بسیار کاربردی تر، تمیز کردن آسان تر و ارزان تر است. برای اینکه ظاهری طراحی‌تر و جذاب‌تر به آن بدهد، سازنده شمع حلقه را دو سطحی می‌سازد (یک حلقه بالاتر و دیگری پایین‌تر). به این ترتیب موکت حجیم می شود و این مورد توجه طراحان قرار می گیرد. برای مشاهده موکت اداری به https://gamantj.com/gaman-office-carpet/ مراجعه کنید.

در مورد وجود موکت در محوطه گروه ورودی، در اینجا نظرات کارشناسان کمی متفاوت است: تاتیانا یودینا معتقد است که موکت در منطقه پر رفت و آمد (سالن اصلی هتل، ورودی های هتل) نیازی نیست و یک کف سنگی بهتر عمل می کند. و به گفته ناتالیا آسیوا از هتل هالیدی، موکت کردن در لابی قابل قبول است، اما با این احتیاط "در قسمت ورودی اصلی با ترافیک زیاد، پوشش های مصنوعی دوام بیشتری خواهند داشت." هنگام خرید گروه ورودی، طول عمر موکت نیز در نظر گرفته می شود: پنج تا هفت سال. پس از این مدت، موکت ها ظاهر ظاهری خود را از دست می دهند و نیاز به تعویض دارند.

اگر در مورد طول عمر موکت صحبت کنیم، برای تعداد اتاق ها 10-12 سال است، در سایر مناطق هتل که بار بیشتر است، 6-8 سال است.

صرفاً نه در جایی که زباله نمی ریزند، بلکه جایی که تمیز می کنند

البته همه کارشناسان بر این عقیده هستند که عمر موکت مستقیماً به مراقبت از آن بستگی دارد. ناتالیا اگورووا می گوید که چگونه این مشکل در مجتمع های هتل ایزمایلوو حل شد: "در هتل ما، منطقه مسئولیت تمیز کردن و وضعیت موکت به سرویس اتاق و سرویس دهلیز اختصاص داده شده است (مناطق لابی، اولین. طبقات هتل و سایر اماکن عمومی). برنامه خاصی برای تمیز کردن خشک و مرطوب وجود دارد، در فصلی متفاوت است. اگر به دلایلی موکت آسیب دیده باشد (آسیب مکانیکی، آلودگی شدید، سوختگی)، تعویض کامل یا جزئی موکت انجام می شود.

هنگام انتخاب روکش برای اتاق های هتل، اولویت به موکت در همه جا داده می شود. اما ناتالیا آسیوا خاطرنشان می کند: "اگر در مورد تفاوت در مراقبت از موکت یا موکت صحبت کنیم ، عملاً تفاوتی برای خدمتکار وجود ندارد. پوشش ها روزانه جاروبرقی می شوند و به صورت دوره ای مرطوب تمیز می شوند. ما از مواد شیمیایی مدرن استفاده می کنیم که نه تنها پوشش را تمیز می کنند، بلکه ضد عفونی می کنند. خدمات ما تحت شعار "تمیز کنید نه جایی که زباله نمی ریزند، بلکه جایی که تمیز می کنند."

اهمیت مراقبت شایسته توسط تاتیانا یودینا نیز تاکید شده است: "همه چیز به مراقبت صحیح از موکت بستگی دارد، هر چه مراقبت از موکت صحیح تر باشد، ماندگاری بیشتری دارد. سالن های ضیافت و رستوران های ما پس از 12 سال استفاده موکت شده اند. رعایت توصیه‌های حرفه‌ای برای مراقبت از موکت بسیار مهم است، زیرا استفاده نادرست از مواد شوینده یا روش‌های تمیز کردن می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری به موکت گران‌قیمت وارد کند.

شایان ذکر است که مشکل آلرژی در میان مهمانان به موکت، عمدتاً به دلیل ترکیب و مراقبت مناسب از موکت، عملاً وجود ندارد. این کار با استفاده از تجهیزات حرفه ای و با روش های مختلف بسته به درجه و ماهیت آلودگی انجام می شود. تاتیانا یودینا می گوید: مواد شیمیایی حرفه ای برای شامپو کردن و تمیز کردن کف خشک موکت ها استفاده می شود. - موکت پشمی طبیعی حساسیت زا نیست، علاوه بر این، نخ پشم با ترکیبات مخصوص ضد شب پره، کثیفی و ضد حساسیت از قبل تصفیه می شود

https://5stars-mag.ru/journal_article/328.html

بازدید : 81
چهارشنبه 26 مرداد 1401 زمان : 23:22

همه ما تصویری از فرش های قدیمی را داریم که در دهه 1960 راهروهای ورودی را پوشانده بود.

امروزه، این پوشش کف با پرداخت های جدید دوباره در کانون توجه قرار گرفته است.

الگوهای گلدار با رنگ های مد روز جایگزین شده اند. در نتیجه، فرش بار دیگر جای خود را در محیط کار باز می کند.

روی یک طبقه اداری که مدرن شده و کاملاً مناسب فضای باز یا اتاق جلسه است تمرکز کنید!

خرید موکت اداری چه مزایایی دارد؟
وقتی به فرش فکر می کنید اولین چیزی که به ذهن شما خطور می کند راحتی و گرمای آن است.

با استفاده از آن، کف های سرد متعلق به گذشته است و یک محیط دنج و راحت اکنون امکان پذیر است. اما فرش فراتر از جنبه راحتی خود، استدلال های دیگری نیز دارد!

فرش های جدید - چه از الیاف طبیعی، چه از الیاف گیاهی و چه از الیاف مصنوعی - به راحتی نگهداری می شوند.

مقاوم در برابر لکه، پس از یک جاروبرقی سریع و شامپو کردن دوباره عالی به نظر می رسند.

یکی دیگر از مزایای غیرقابل انکار فرش؟ توانایی آن در عایق صدا و بهبود آکوستیک! ایده آل برای محیط حرفه ای


مدلی که توسط شریک ما Balsan ساخته شده است
این پوشش بسیار کاربردی در آپارتمان ها، در کاهش صدای پا موثر است (مثلاً برخلاف پارکت). و وقتی می دانید که سر و صدا بخشی از زندگی روزمره در یک اداره، به ویژه در یک فضای باز است، احتمالاً موکت موثرترین راه حل برای این مشکل است. پاشنه های روی زمین، صندلی های کشیده و حتی آلودگی صوتی کاهش می یابد.

بازی با رنگ‌های مختلف فرش نیز می‌تواند تابلوسازی را در یک فضا بهبود بخشد. در واقع، می توانید از این پوشش کف برای مشخص کردن مسیرهایی که باید دنبال کنید یا برای نشان دادن جدایی بین دو مکان استفاده کنید.

فرش نیز به راحتی پهن می شود، به خصوص زمانی که به صورت کاشی تحویل داده شود.

در نهایت، فرش ترکیبات آلی فرار (VOCs) منتشر نمی کند، که کیفیت هوا را در محل کسب و کار شما حفظ می کند.

همچنین طیف وسیعی از متریال، رنگ و ضخامت برای انتخاب وجود دارد تا بتوانید فرش مناسب با نیاز خود را انتخاب کنید. در نتیجه، برای ایجاد فضایی هماهنگ با سایر عناصر تزئینی در دفتر ایده آل است.

معایب آن چیست؟
عیب اصلی فرش این است که تمیز کردن آن دشوار است. لکه قهوه در بیشتر موارد قسمت آسیب دیده فرش را خراب می کند. از این رو، نیاز است که همیشه برخی از محصولات اضافی را در دسترس داشته باشید تا منطقه آسیب دیده جایگزین شود.

در کدام فضاهای اداری می توان از فرش استفاده کرد؟
کاشی های فرش در ادارات بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. در رنگ‌های مختلف موجود هستند، این مزیت را دارند که قابل تغییر هستند و بنابراین در صورت وجود، دسترسی به طبقه فنی را تسهیل می‌کنند.

خواص آکوستیک آنها را می توان با اضافه کردن زیرانداز افزایش داد!

برخی از آنها که کاشی های سربی نامیده می شوند با چسبی به نام "چسب ماهی" قرار می گیرند که به آنها اجازه می دهد مستقیماً روی کف دفتر نصب شوند. اینها به ویژه در اتاق های کار و فضاهای باز جالب هستند. آنها همچنین می توانند برای پوشش کف یک دفتر شخصی انتخاب شوند.

اما در انتخاب رنگ دقت کنید! برای جلوگیری از تاریک شدن بیش از حد اتاق، ما سایه های روشن و ملایم را ترجیح می دهیم که احساس آرامش را القا می کند.


فرش اداری بالسان - مجموعه باران
کاشی فرش نیز وجود دارد. این اغلب در هتل ها، رستوران ها و مغازه های لوکس استفاده می شود. مزیت اصلی آن؟ انتخاب گسترده ای از رنگ ها و الگوها. با این حال، نیاز به مراقبت ویژه و استفاده از محصولات خاص برای زنده نگه داشتن رنگ ها دارد!

چگونه فرش را برای دفتر خود انتخاب کنیم؟
برای انتخاب پوشش کف ابتدا باید فضا را مشخص کرد.

کف اتاق جلسات همان ویژگی های فضای باز یا راهرو را ندارد.

به عنوان مثال، قیمت موکت هتلی منطقه پذیرش را در نظر بگیرید - این منطقه ای است که تصویر و ارزش های شرکت شما را منتقل می کند. بنابراین ضروری است که فرشی را انتخاب کنید که از نظر زیبایی، شیک، مقاوم و بادوام باشد. شما همچنین می توانید الگوهایی را انتخاب کنید که نشان دهنده لوگو یا رنگ های برند شما باشد!


اجازه دهید خود را با فرش های رنگارنگ و پر زرق و برق وسوسه کنید
برای سایر مناطقی که مردم از آنجا عبور می کنند، مانند ورودی ها یا راهروها، انتخاب پوشش جامد مقاوم در برابر سایش و پارگی روزانه نیز مهم است.

اتاق‌های جلسه نیز مکان‌های بسیار خاصی هستند که باید هم از نظر زیبایی‌شناختی دلپذیر و هم آرامش‌بخش باشند. برای دستیابی به این هدف، توصیه می کنیم که کفپوش راحت با خواص آکوستیک عالی را انتخاب کنید. برای مثال، کاشی‌های فرش را با رنگ‌های خنثی و زنده انتخاب کنید که نگهداری آن‌ها آسان باشد.

نکته ما برای عالی نگه داشتن دکوراسیون شما؟ فرشی با رنگ روشن انتخاب کنید. چرا؟ زیرا رنگ‌های تیره‌تر معمولاً خرده‌ها و گرد و غبار را بیرون می‌آورند و در نور خورشید محو می‌شوند.

کف های طرح دار نیز ترجیح داده می شوند زیرا در پنهان کردن لکه های کوچک موثرتر هستند.

روندهای اصلی در میان تولیدکنندگان فرش
فرش یک دارایی تزئینی واقعی است و به طور مداوم در حال مدرن شدن است. رنگ‌ها، قالب‌ها، الگوها، ضخامت‌ها... اکنون به روش‌های بی‌نهایتی برای ایجاد فضایی گرم در فضاهای کاری موجود است. روند فعلی؟ فرش هایی با جلوه های مادی و تضاد بین مات و براق.

آنها در راهروهای ورودی و رنگ ها عالی به نظر می رسند برای رعایت نکات به اینجا مراجعه کنید و مطالب را بخونید.

فرش در سالن استراحت
ما همچنین عاشق فرش هایی هستیم که جرات گرافیکی دارند! این فرش‌ها با الهام از هنر دکو یا انتزاع به سبک موندریان، برای روشن‌تر کردن اتاق جلسه یا فضای اختصاص داده شده به کنفرانس عالی هستند.

در سبکی دیگر، برخی از فضاهای کاری دارای فضایی پاپ با کاشی هایی هستند که بین رنگ های روشن و طبیعی متناوب می شوند. نارنجی، زرد یا قرمز... این سایه ها نور را به فضاهای مشترک می آورند! بافت های سنتی آفریقایی نیز برای پوشاندن فضاهای درجه سوم مورد بازبینی قرار می گیرند. قهوه ای پوست، بژ گرانیتی یا خاکستری چخماق... این رنگ ها طبیعت را به فضای باز می آورند.

روند اصلی دیگر تمرکز بر مواد پایدار است. در واقع، حتی در دنیای فرش، تمرکز فزاینده ای بر کاهش مصرف انرژی وجود دارد.

چگونه می توانید با این کفپوش مسئولیت پذیر باشید؟ با استفاده مجدد از کاشی هایی که آسیب ندیده اند و کاشی های جدید با کیفیت بهتر را اضافه کنید. روشی موثر و کم هزینه برای دادن ظاهری تازه به فضاهای کاری و در عین حال محدود کردن اثرات زیست محیطی!

منبع: https://www.isospace.fr/en/comment-choisir-la-moquette-pour-ses-bureaux/

بازدید : 233
چهارشنبه 13 بهمن 1400 زمان : 13:40

انتخاب یک موکت داخلی آسان نیست، زیرا چندین معیار باید در نظر گرفته شود: بودجه شما، مکانی که در آن نصب می شود، جنس آن یا رنگی که به بهترین شکل ممکن می آید. و انتخاب رنگ مناسب یک کار تخصصی موکت است، به خصوص که یک انتخاب بد می تواند دکوراسیون شما را خراب کند.

برای انتخاب رنگ مناسب، باید چندین سوال از خود بپرسید:

رنگ های غالب مبلمان، دیوارها و پارچه ها کدامند؟
کف جایی که موکت گذاشته می شود چیست؟
موکت چه تاثیری باید در فضای داخلی من بدهد؟
اتاق چقدر روشن است؟
Tapis André Viau برای پاسخ دادن به این سؤالات عادت کرده است. امروز قصد داریم در مور اینکه چگونه موکت کثیف را تمیز کنیم صحبت کنیم و آن را مورد بررسی قرار دهیم.

رنگ ها چه تاثیری بر ما دارند؟
قبل از انتخاب رنگ برای پرفروش ترین موکت منطقه خود، مهم است که درک خود را از آنها درک کنید، زیرا رنگ ها فضای یک فضا را تغییر می دهند و بر همه ما تأثیر می گذارند.

بطور کلی:

رنگ های روشن فضاها را به صورت بصری روشن و بزرگ می کنند.
رنگ های تیره گرم ترند و فضا را صمیمی تر و راحت تر می کنند.
رنگ ها نیز با احساسات ما بازی می کنند. قبل از انتخاب رنگ برای دکوراسیون داخلی خود، باید هدف خود را بدانیم:

اگر بخواهیم تمرکز کنیم و کار کنیم، می توانیم رنگ های گرم و پرانرژی را انتخاب کنیم.
اگر به دنبال آرامش و آرامش هستید، مثلاً در اتاق خواب، رنگ گرمی مانند آبی را انتخاب خواهید کرد.
در نهایت، رنگ موکت شما باید با بقیه هماهنگ یا متضاد باشد:

اگر آنها را هماهنگ کنید، نتیجه هماهنگ تر و آرام تر خواهد بود.
اگر با تن های مختلف تضاد داشته باشد، فضاهای پویاتری به دست خواهید آورد.

تشک های دیوار به دیوار ما را کشف کنید
نحوه انتخاب رنگ مناسب و روش های مختلف ترکیب آنها
بیایید ببینیم بسته به اینکه رنگ‌ها چه رنگ‌هایی هستند چه احساسی به ما می‌دهند…

داغ: قرمز، صورتی، نارنجی و زرد.
سرد: سبز و آبی.
خنثی ها: خاکستری، بژ، سفید و سیاه.

چه زمانی یک موکت با رنگ گرم (قرمز، صورتی، نارنجی و زرد) را انتخاب کنیم؟
رنگ‌های گرم واضح‌ترین رنگ‌ها هستند: آنها "پر انرژی" و محرک در نظر گرفته می‌شوند. آنها با اعتماد به نفس، قدرت و اشتیاق همراه هستند.

قرمز، برای یک موکت خیره کننده
قرمز یک رنگ محرک است، اما همیشه باید در استفاده از آن متعادل باشد. مانند مشکی، قرمز نیز در صورت انتخاب رنگ نادرست می تواند تهاجمی باشد.

به همین دلیل است که وقتی می خواهید یک نقطه کانونی یا کنتراست در اتاق نشیمن، راهرو یا اتاق غذاخوری ایجاد کنید، موکت قرمز عالی است.

صورتی، برای موکت در رنگ های مد روز
در حالی که موکت های صورتی هنوز در اتاق خواب ها و حمام ها محبوب هستند، صورتی کم رنگ به طور فزاینده ای در اتاق نشیمن محبوب است. صورتی بسیار زنانه و گرم است، اما مراقب باشید سایه‌ای خیلی براق انتخاب نکنید.

اگر دکوراسیونی بیش از حد زنانه یا رمانتیک نمی خواهید، صورتی کم رنگ انتخابی عالی است. شما می توانید یک موکت صورتی با نقش های به وضوح قابل مشاهده انتخاب کنید.

نارنجی، رنگی که شادی می بخشد
نارنجی با شادی، اشتیاق، خلاقیت، جذابیت و اراده همراه است. این رنگی است که هیچ کس را بی تفاوت نمی گذارد: ما آن را دوست داریم یا از آن متنفریم.

باز هم، باید لحن را در نظر بگیرید: نارنجی مایل به قرمز بیشتر با میل، اشتیاق و لذت همراه است تا با شادی و شادی.

زرد، برای موکتی که می درخشد
زرد مانند همه رنگ های گرم با شادی و انرژی همراه است. رنگ زرد جای خود را در اتاق نشیمن دارد زیرا به اتاق انرژی می بخشد و در عین حال فضایی دلپذیر برای مهمانان شما دارد. استفاده از اجسام زرد نیز یکی از ترندهای دکوراسیون سال 2021 است.

تشک های دیوار به دیوار ما را کشف کنید
چه زمانی باید موکتی را با رنگ‌های غیرفعال (سبز، آبی یا بنفش) انتخاب کرد؟
رنگ های سرد با آرامش، راحتی، درون نگری و آرامش همراه هستند. آنها نسبت به رنگ های گرم کمتر به چشم می آیند، به تمرکز کمک می کنند و اثر آرامش بخشی دارند.

سبز، برای موکتی که آرامش و طراوت را به ارمغان می آورد
رنگ سبز امکان ایجاد فضاهای تازه و مدرن را فراهم می کند.

سبز رنگ طبیعت است و با هماهنگی و امنیت همراه است. ما معمولا در اتاق هایی که رنگ سبز وجود دارد احساس خوبی داریم.

سایه های مختلف سبز معانی کاملا متفاوتی دارند:

سبز آبی حس محافظت را ارائه می دهد،
سبز تیره با جاه طلبی، حسادت و طمع همراه است.
سبز زیتونی نماد آرامش درونی است،
سبز مایل به زرد می تواند تا حدودی ناسالم باشد.
یکی از ترندهای سال، دادن جنبه «طبیعی» به دکوراسیون داخلی آن است. اگر می‌خواهید از این نوع دکوراسیون استفاده کنید، می‌توانید چند گیاه در اتاقی که موکت خود را در آن قرار می‌دهید اضافه کنید.

محبوب ترین قالیچه ها: به سادگی بی انتها و همه کاره است. آبی اغلب با هوش، وفاداری، اعتماد، دریا و آسمان مرتبط است. آرامش، آرامش و آرامش را تداعی می کند.

موکت‌های آبی در اتاق‌هایی که رنگ‌های سفید، زرد، خاکستری یا سایر سایه‌های آبی غالب هستند، ترکیب بسیار خوبی دارند. آنها برای تزئین حمام، اتاق خواب و اتاق نشیمن عالی هستند. و از آنجایی که آنها آرامش و استرس را کاهش می دهند، موکت های آبی می توانند در ادارات و اماکن تجاری نیز مفید باشند.

در مورد اتاق نشیمن، می توانید رنگ های مختلف را با هم ترکیب کنید، برای مثال اگر دیوارها دارای رنگ های خنثی هستند، یک موکت آبی "عمیق" را انتخاب کنید.

اگر به دنبال فضایی مجلل هستید، موکت آبی نیمه شب چاره کار است. این سایه ترکیبی زیبا از مالیخولیا و آرامش است. یک جایگزین نزدیک، انتخاب رنگ بنفش تیره است که رنگ آن اغلب با کیفیت و تجمل همراه است.

چه زمانی باید موکتی را در رنگ های خنثی (خاکستری، سفید، بژ و مشکی) انتخاب کرد؟
رنگ های خنثی برای متعادل کردن فضاهایی که خیلی گرم یا خیلی سرد هستند عالی هستند. تزیین اتاق با رنگ های خنثی انتخاب خوبی است، موکت هایی با رنگ های خنثی جزو پرفروش ترین ها هستند.

خطر انتخاب یک موکت با رنگ خنثی، خسته کننده کردن دکوراسیون است. یک راه حل برای جلوگیری از این امر، خرید یک موکت با شخصیت، به عنوان مثال با تراش یا نقش های نامنظم است.

قهوه ای، برای دکوراسیون سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل
یک موکت قهوه ای ضخیم به راحتی لکه ها را پنهان می کند. این یک انتخاب همه منظوره است: به خوبی با آبی، سبز، بژ، سایر سایه های قهوه ای و حتی زرد، 2 رنگ عالی برای دکوراسیون سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل هماهنگ می شود.

سفید، برای تزئین خالص
موکت‌های سفید مترادف با خلوص، کاملاً در فضاهای رنگ روشن یا تک رنگ یا در محیط‌های جنگلی قرار می‌گیرند.

موکت سفید جلوه تمیزی به شما می دهد، اما مراقب روی دیگر سکه باشید: موکت های سفید بدیهی است که کثیف ترین هستند.

اگر این رنگ را انتخاب کردید، مقاله ما را با عنوان "نحوه نگهداری و تمیز کردن موکت" ببینید تا سال ها درخشندگی آن را حفظ کنید. یا به فروشگاه ما در چگونه موکت مناسب انتخاب کنیم مراجعه کنید تا از مشاوره ما استفاده کنید.

خاکستری، برای دکوراسیون مدرن
بر خلاف سفید، خاکستری به راحتی تمیز می شود و یک موکت خاکستری به خوبی لکه های خود را پنهان می کند. موکت های خاکستری در دکوراسیون سبک نوردیک یا مینیمالیستی بسیار خوب هستند. همچنین با دیوارهای آجری و کف‌های بتنی کاملاً ترکیب می‌شود.

به طور خلاصه، خاکستری نیز مانند سایر رنگ های خنثی به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب می شود. و اگر قصد دارید فضای داخلی خود را با موکت پله ای تزئین کنید، خاکستری می تواند بهترین متحد شما باشد.

موکت های پله ای ما را کشف کنید
مشکی، برای دکوراسیونی با گرایش مینیمالیستی
اخیرا، حمام، آشپزخانه و اتاق نشیمن با لوازم جانبی سیاه رنگ پر شده است. موکت‌های مشکی برای پنهان کردن انواع لکه‌ها عالی هستند، اگرچه گرد و غبار نیز گاهی بیشتر قابل مشاهده است.

قبل از انتخاب موکت مشکی، باید نوری را که وارد اتاق می شود در نظر بگیرید. باید نور طبیعی کافی داشته باشد، در غیر این صورت ممکن است کمی تاریک باشد. یک ترفند برای روشن کردن این رنگ، ترکیب آن با گیاهان و گل ها است.


به کمک یک کارشناس موکت نیاز دارید؟
در اینجا نکاتی برای محبوب ترین رنگ های موکت آورده شده است، اما موارد بسیار دیگری نیز وجود دارند که می توانند خانه شما را زیبا کنند. ما می توانیم با کمک به شما در انتخاب موکت مناسب با توجه به سلیقه، بودجه و معیارهای مختلف ذکر شده در این مقاله به شما کمک کنیم.

منبع : https://www.tapisandreviau.com/comment-choisir-couleur-tapis/

بازدید : 139
چهارشنبه 1 دی 1400 زمان : 15:41

اگر به دکوراسیون منزل خود فکر کنیم، گزینه های زیادی برای موکت به ذهن می رسد. با این حال، یکی از مکان هایی که بیشتر در آن قرار می گیرند، اتاق است. بنابراین موکت اتاق خواب علاوه بر انجام وظایف تزئینی، فواید دیگری نیز دارد.

ما می توانیم طیف گسترده ای از اندازه ها، شکل ها و رنگ ها را پیدا کنیم. همه با هدف تطبیق با مبلمان اتاق ما. با این راهنما به شما کمک می کنیم مدل مناسبی را انتخاب کنید تا هوای تازه به فضای شما ببخشد.
بهترین موکت های اتاق خواب: توصیه های ما
در این بخش تعدادی از بهترین موکت نرم برای اتاق خواب در https://gamantj.com/bedroom-carpeting/ موجود در بازار را به شما پیشنهاد می کنیم. همه با برجسته بودن در برخی جنبه ها مشخص می شوند. از جمله آنها می توان به اندازه و طراحی اشاره کرد. دیگر وقت را تلف نکنید و توجه کنید. مطمئنا یکی از آنها همان موکتی است که به دنبالش بودید.

شیک ترین موکت اتاق خواب
بهترین موکت پشم مصنوعی اتاق خواب
بهترین موکت اتاق خواب برای بچه ها
بهترین موکت گرد اتاق خواب
بهترین تشک اتاق خواب بدون لغزش
شیک ترین موکت اتاق خواب
موکت اتاق نشیمن بزرگ 100 × 160 سانتی متر - اتاق موکت پرز بلند اتاق خواب اتاق ناهارخوری مدرن مهد کودک خاکستری - سفید
Affiliate Link
موکت اتاق نشیمن بزرگ 100 × 160 سانتی متر - اتاق موکت پرز بلند اتاق خواب اتاق ناهارخوری مدرن مهد کودک خاکستری - سفید

نظرات کاربران را بخوانید
45.99 یورو
در آمازون خرید کنید
این ملیله برند Amazinggirl سبکی مدرن دارد. بنابراین هر گوشه ای از خانه را به مکانی دنج تبدیل می کند. این مدل در رنگ های سفید، مشکی، بژ، بنفش و خاکستری ارائه شده است. موکتی استوار، ثابت و بدون لغزش با پرزهای بلند. این تشک الیاف پلی استر با کیفیت بالا دوام بالایی را ارائه می دهد.

علاوه بر این، در مورد تمیز کردن آن می توانید از جاروبرقی یا پارچه مرطوب استفاده کنید. همچنین این مدل بسته به نیاز ما در اندازه های مختلفی عرضه می شود. کاربران بافت دلپذیر و سبکی آن را برجسته می کنند. برای هر اتاقی ایده آل است.

بهترین موکت پشم مصنوعی اتاق خواب
موکت پشم مصنوعی QUANHAO موکت پشم مصنوعی برای کودکان اتاق نشیمن اتاق نشیمن حمام کوسن (خاکستری، 60x100 سانتی متر)
Affiliate Link
موکت پشم مصنوعی QUANHAO موکت پشم مصنوعی برای کودکان اتاق نشیمن اتاق نشیمن حمام کوسن (خاکستری، 60x100 سانتی متر)

نظرات کاربران را بخوانید
12.99 یورو
در آمازون خرید کنید
موکت از پوست گوسفند مصنوعی QUANHAO نرم و راحت است. ارتفاع آن حدود 6 سانتی متر است و جنس آن از انگشتان پا در برابر سرما و سختی زمین محافظت می کند. از مواد 100% غیر سمی ساخته شده است. علاوه بر این، دارای خواص ضد حساسیت برای افراد دارای درم حساس است.

از طرفی به راحتی می توان گرد و غبار را از سطح آن پاک کرد. این مدل در رنگ های مختلف سفید، خاکستری یا صورتی عرضه می شود. کاربران توجه دارند که این موکت اتاق خواب در لمس نرم است. شما می توانید آن را در دو اندازه مختلف پیدا کنید: 70 در 90 سانتی متر و 90 در 110 سانتی متر.

بهترین موکت اتاق خواب برای بچه ها
Paco Home موکت بچه گانه پاستل مربع نقطه قلب ستاره سفید خاکستری آبی سایز 80x150 سانتی متر
Affiliate Link
Paco Home موکت بچه گانه پاستل مربع نقطه قلب ستاره سفید خاکستری آبی اندازه: 80x150 سانتی متر

نظرات کاربران را بخوانید
46.99 یورو
در آمازون خرید کنید
خاص ترین لحظات، لحظاتی هستند که با فرزندانمان می گذرانیم. از این نظر، اتاق خواب ها نیز باید فضایی داشته باشند که بتوانند در آن بازی کنند، بنشینند و تفریح کنند. از این رو این موکت اداری خرید موکت اداری https://www.isna.ir/news/99122519342/خرید-موکت-اداری-و-انواع-پرکاربرد-آن را مورد پسند قرار دهد.

این موکت از پلی پروپیلن ساخته شده است. این ماده باعث می شود محصول سبک، محکم و بادوام باشد. برخلاف الیاف طبیعی، تخریب ناپذیر و ضد آب است. علاوه بر این، برای جداسازی گرما عالی است. امتیازات مثبت آن به دلیل تمیز کردن آسان و نمایه کانتور آن با جلوه سه بعدی است.

بهترین موکت گرد اتاق خواب
موکت گرد، اتاق نشیمن راهرو اتاق خواب اتاق غذاخوری چرم مصنوعی نرم، سایز: Ø 100 سانتی متر گرد، رنگ: صورتی
Affiliate Link
موکت گرد، اتاق نشیمن راهرو اتاق خواب اتاق غذاخوری چرم مصنوعی نرم، سایز: Ø 100 سانتی متر گرد، رنگ: صورتی

نظرات کاربران را بخوانید
44.99 یورو
در آمازون خرید کنید
از همان برند مدل قبلی، این موکت گرد را پیدا می کنیم. این یک طراحی محتاطانه با رنگ های ثابت دارد که آن را با هر محیطی ادغام می کند. از پلی استر ساخته شده است. از طرفی طول مو 15 میلی متر است. همچنین وزن این تشک 1100 گرم بر متر مربع است.

ملیله ای مناسب برای اتاق است. با استفاده از آن، هنگام راه رفتن احساس شگفت انگیزی خواهید داشت. ما می توانیم آن را در رنگ های ظریف مانند سفید، صورتی، آنتراسیت، سیاه یا کرم پیدا کنیم. پس از ساعات کاری آرامش مورد نیاز را برای شما فراهم می کند. همچنین اتاق خود را زیبا کنید.

موکت نرم و لوکس پشم مصنوعی برای اتاق نشیمن بالش مبل حمام اتاق نشیمن (خاکستری، 60x90 سانتی متر)
Affiliate Link
موکت مصنوعی خز خرگوش HEQUN، موکت نرم و لوکس پشم مصنوعی برای اتاق نشیمن بالش مبل حمام اتاق خواب (خاکستری، 60x90 سانتی متر)

نظرات کاربران را بخوانید
13.99 یورو
در آمازون خرید کنید
از برند HEQUN این مدل ضد لغزش را ارائه می دهیم. موکت نرمی از پوست گوسفند است. راحتی را فراهم می کند و برای تمرین یوگا ایده آل است. قسمت رویی 100% پلی استر است. از طرف دیگر، قسمت پایین حاوی یک پارچه ضد لغزش است. این باعث ایجاد راحتی و ایمنی می شود.

همچنین این موی مصنوعی بهداشتی، بی بو و سمی است. این قیمت موکت چاپی در ایران به دلیل مقاومت و مراقبت آسان از امتیاز خوبی برخوردار است. برای خشک کن مناسب است و می توانیم آن را در دمای 30 درجه سانتی گراد بشوییم. اندازه و رنگی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید و به اتاقتان جلوه ای مدرن بدهید.

راهنمای خرید: هر آنچه که باید در مورد موکت اتاق خواب بدانید
زمانی که یک عنصر تزئینی مانند موکت را انتخاب می کنیم، باید در نظر داشته باشیم که گزینه های بسیار متنوعی وجود دارد. مهمترین چیز این است که با سبک خانه شما سازگار باشد. بنابراین ما این راهنما را آماده کرده ایم. در اینجا به شبهات مکرر کاربران پاسخ می دهیم. ما امیدواریم که به شما کمک کند!
اتاق خواب با موکت
طرح ها و سبک های بسیار متنوعی وجود دارد. (منبع: Gibson: id: 3564488 / Pixabay)
چرا از موکت اتاق خواب استفاده کنیم؟
اگرچه ممکن است سوال ساده ای به نظر برسد، اما بسیاری از افراد این محصول را فقط برای تزیین می خرند. اما فقط پارچه ای نیست که برای محافظت از آن روی زمین بگذاریم. از آنجایی که موکت اتاق خواب دارای کارکردها و مزایای بسیاری است. تعدادی از شما را نام می بریم:
آنها فضاها را تعریف می کنند و مناطق جدا می کنند.
آنها احساس گرما و راحتی را در اتاق ایجاد می کنند.
آنها دمای رنگ را تنظیم می کنند. یک موکت ساده می تواند کاملاً در یک دکوراسیون رنگارنگ با طرح های چاپی جا بیفتد.
بافت ایجاد می کنند.
آنها سبک ها را تعریف می کنند.
چه انواع موکت اتاق خواب وجود دارد؟
نکته مهم این است که موکتی را انتخاب کنید که مطابق با نیاز شما باشد. و مهمتر از همه، به اقامت شما. در مرحله بعد، انواع مختلفی را که می توانید خریداری کنید ارائه می دهیم:
مشخصات مواد
موکت نوع موکت مناسب ترین برای اتاق خواب هستند. آنها به عنوان عایق حرارتی و صوتی الیاف طبیعی، نایلون، پلی استر عمل می کنند
موکت مدولار به لطف طراحی و سبکی آن کاملاً همه کاره است که از لاستیک ساخته شده است. معمولا قسمتی غیر لغزنده دارند
موکت نوع پوشه مناسب برای پوشش کف و تقویت رنگ اتاق خواب در انواع متریال، بافت و رنگ ساخته می شود.
موکت پرز کوتاه در مکان های پر رفت و آمد استفاده می شود. تامین گرما و راحتی الیاف پلی آمید
موکت‌های پرز بلند گرما را منتقل می‌کنند و به مراقبت ویژه‌تری نیاز دارند پشم، پنبه یا مواد مصنوعی
موکت سیزال لمس خوب و احساس راحتی. آنها با محیط های مدرن سیسال (فیبر گیاهی از پیتا) مطابقت دارند
موکت اتاق خواب چه مزایایی دارد؟
حتی اگر هنوز در مورد موکت تصمیم نگرفته اید، مطمئناً چندین ایده در ذهن دارید. یکی از بهترین راه‌ها برای انتخاب درست، تحلیل مزایا و معایب مختلف است. از این رو به معرفی برخی از آنها می پردازیم.
مزایای
دنج، راحت
فضاها را محدود می کند
گرما را فراهم کند
احساس فضای بزرگ در اتاق ها
از کف در برابر پا محافظت کنید
صدا را خفه کن
معایب
گرد و غبار را می گیرند
دقت ویژه در نظافت در برخی مدل ها
در صورت تماس مداوم با خورشید، ممکن است رنگ خود را از دست بدهند
اگر رنگ آنها تیره باشد، می توانند اتاق خواب را کوتوله کنند
چگونه موکت اتاق خواب را ترکیب کنیم؟
ابتدا قبل از خرید موکت دکوری خود به دکوراسیون و مبلمان اتاق خواب خود فکر کنید. ابتدا باید سعی کنید انواع موکت طرح دار را با مبلمان، پرده و تودوزی هماهنگ کنید. اگر دکور طرح دار دارید، یک حصیر ساده انتخاب کنید تا فضا را به هم نریزید.
برعکس، اگر پارچه های ساده بر اتاق شما غالب است، طرحی با اشکال هندسی انتخاب کنید. مطمئناً کاملاً با فضای شما مطابقت دارد.

اگر نور بیشتری در اتاق می خواهید، موکتی صاف با رنگ های خنثی، روشن و ملایم انتخاب کنید. آنها وسعت و گرما را افزایش می دهند.

عوامل دیگر را در نظر بگیرید. اگر اتاق شما خیلی کوچک است، به سراغ موکت های بزرگ نروید. که باعث عدم تعادل می شود. از طرف دیگر، اگر فضای بزرگی دارید، انتخاب یک موکت بزرگ، با نقشه ها یا اشکال هندسی گزینه ایده آلی است.
موکت اتاق خواب به چه مراقبت هایی نیاز دارد؟
مطمئناً یکی از متداول ترین سؤالات هنگام خرید موکت اتاق خواب است. اگرچه در محل عبور و مرور قرار ندارد، اما واقعیت این است که نیاز به مراقبتی مشابه سایر قالی‌ها دارد. اول از همه، توجه داشته باشید که باید هفته ای یک بار آن را جاروبرقی بکشید.
علاوه بر این باید در برابر لکه گیری و شستشوی احتمالی به سرعت عمل کنید.

منبع : https://www.eldulcehogar.es/alfombras-dormitorio/

بازدید : 126
يکشنبه 16 آبان 1400 زمان : 16:32

گرد، تند، چهارگوش، نخی، بافته شده یا چاپ شده ... شما از بین مدل های متعدد موکت، از انتخاب خود غافل خواهید شد. بنابراین چه نوع موکتی را باید انتخاب کنید تا اتاق خواب خود را به یک لانه دنج واقعی تبدیل کنید؟ مکان، شکل، پالت رنگ: ما تمام نکاتی را به شما می دهیم تا دکوراسیون اتاق خود را بدون اشتباه تغییر دهید.

یک موکت تزئینی بزرگ برای اتاق خواب شما
موکت اسکاندیناوی، میز پاتختی، مستطیلی یا گرد ... سبک تزئینی قیمت موکت اتاق خواب هر چه باشد، حتماً ابعاد و چیدمان اتاق خود را در نظر بگیرید. البته به محل قرار گیری مبلمان خود توجه کنید. به عنوان مثال، ما بیش از همه فکر می کنیم که باز و بسته شدن درب اتاق خواب را آزمایش کنیم تا از هرگونه اشتباه جلوگیری کنیم. اگر می خواهید موکت خود را زیر مبلمان خود قرار دهید، چه زیر میز کنار تخت یا زیر تخت، مطمئن شوید که آن را حداقل دو فوت کشیده اید. اگر اتاق شما در حال حاضر پر است و دیگر نمی توانید دیوارها را عقب برانید، متأسفانه باید موکت دنج XXL را که در ذهن داشتید فراموش کنید (با عرض پوزش). ترفند در اینجا این است که روی دو نرده تخت کوچک در هر طرف شرط بندی کنید تا به محض بیدار شدن از خواب لذت ببرید، بدون اینکه اتاق خود را زیاد کنید.


پیله خود را با بازی با شکل ها و اندازه های موکت شخصی سازی کنید!
پالت رنگ های انتخابی برای موکت اتاق خواب
برای ایجاد یک سطح بی عیب و نقص از پالت رنگ موکت خود برای اتاق خواب، کارت سفید (یا تقریباً) دارید. البته سعی کنید به تفاوت های ظریف رنگ ها و سبک تزئینی اتاق خود احترام بگذارید. با این حال، چند نکته وجود دارد که به شما در انتخاب شما کمک می کند ... برای مثال اگر اتاق کوچکی دارید، رنگ های روشن را انتخاب کنید تا تصور فضای بزرگتری داشته باشید. رنگ‌های پاستلی نیز به شما در ایجاد پیله‌ای آرام کمک می‌کنند. اگر برعکس، دکوراسیون اتاق خواب شما رنگ های خنثی دارد، آن را با یک تکه موکت با نقش های اسیدی تکان دهید. اما مراقب باشید زیاده روی نکنید!


موکت اتاق خواب عنصری عالی برای رنگ دادن به اتاق است.
لمس اضافی با یک موکت تزئینی در اتاق خواب
انتخاب موکت در اتاق خواب بدون شک رنگ نهایی را به دکوراسیون شما می بخشد. به همین دلیل مهم است که فضایی را که می خواهید به این اتاق بیاورید، تجسم کنید. در اینجا چند ایده برای آزمایش وجود دارد. موکت اتاق خواب را با حاشیه یا حاشیه رنگی انتخاب کنید تا سبک پیله‌ای را به اتاق خود بیاورید، انتخاب موکت اتاق کودک پوست گوسفند نیز حسی دنج به روح اسکاندیناویایی اضافه می‌کنند. اگر می خواهید به اتاق خواب شخصیت و شخصیت اضافه کنید، در یک کلمه: killims. این موکت‌های گلدوزی شده به سبک بوهمیایی جلوه‌ای قومی را به اتاق می‌بخشند، اگر می‌خواهید دکوراسیون خود را با یک اکسسوری ساده تغییر دهید، ایده‌آل است. برای داشتن دکوراسیونی شیک و مدرن در اتاق خواب به موکت های گرافیکی اسیدی فکر می کنیم. ایده آل برای اضافه کردن کنتراست به اتاق شما بدون زیاده روی.


حاشیه ها یا روکش ملایم اتاق شما را بیشتر پیله می کند!
مکانی مناسب برای موکت اتاق خواب شما
اندازه موکت شما در اتاق خواب ضروری است، اما انتخاب محل آن نیز ضروری است. زیر میز کنار تخت، زیر تخت، هر طرف تخت یا زیر کمد ... چگونه انتخاب کنیم؟ اگر چیدمان کلاسیک از شما می خواهد موکت ورودی ساختمان یا همنشین تخت خود را در هر طرف قرار دهید، روند بیرون زدگی موکت بزرگ از تخت در حال ظهور است (به اندازه ای که دمپایی خود را فراموش کنید). اما مراقب باشید موکتی را انتخاب نکنید که خیلی بزرگ باشد که باعث کوچک شدن اتاق شما شود. اگر فکر می کنید موکت زیبای اتاق خواب خود را جلوی انتهای تخت قرار دهید، آن را توصیه نمی کنیم زیرا فضای اتاق شما را تقسیم می کند و انگشتان پای شما نمی توانند از آن لذت ببرند. بالا!


این موکت تا نیمه زیر تخت قرار می گیرد تا رندری بدیع و زیبایی داشته باشد.
انتخاب متریال موکت در اتاق
پنبه، پشم، مواد مصنوعی ... اگر می خواهید یک لانه کوچک دنج ایجاد کنید، در انتخاب متریال موکت خود در اتاق خواب کوتاهی نکنید. بنابراین مطمئناً انتخاب موکت اتاق خواب شما نیز به دلیل هزینه آن است، اما به مدت زمان آن فکر کنید. مواد طبیعی باکیفیت مانند موکت های پشمی سرمایه گذاری هستند اما ماندگاری بیشتری خواهند داشت. اگر نمی‌خواهید نگران نگهداری از موکت خود باشید، مواد مصنوعی بسیار مقاوم را انتخاب کنید (اگر دوست دارید هر از گاهی صبحانه را در رختخواب میل کنید یا اگر میز آرایشتان پر از آرایش دونفره است، یک مزیت است) .


یک موکت شطرنجی اصلی برای مشخص کردن محل خواب.
موکت در اتاق خواب چه اشکالی دارد؟
اگر بین موکت مربع کوچکی که توجه شما را جلب می کند یا موکت گرد برای اتاق خواب تردید دارید، ممکن است راه حلی برای شما داشته باشیم. انتخاب کنید

موکت های گرد یا حاشیه دار اگر می خواهید نرمی را به اتاق بیاورید و از فضایی گرم و آرام لذت ببرید. اگر چیزی کوچک در اتاق خواب کم است، اشکال زاویه دار را برای موکت خود انتخاب کنید که شخصیت را به اتاق می بخشد. شما آزاد هستید که با رنگ ها بازی کنید تا کل کنتراست را ایجاد کنید. و برای کوچولوها، همه چیز در قالی مجاز است: اشکال هندسی، اشکال گرد، گل ها، نقش ها... همه ابزارها خوب است که به تخیل آنها دست بدهند.

منبع

بازدید : 119
يکشنبه 25 مهر 1400 زمان : 13:17

آشپزخانه اغلب اولین اتاقی نیست که مردم برای اولین بار موکت را با آن ارتباط می دهند. در نهایت ، آشپزخانه ها باید کاربردی باشند ، اما این بدان معنا نیست که موکت ها را نمی توان در این زمینه نصب کرد! روش های زیادی وجود دارد که یک سبک می تواند هم کاربردی باشد و هم برای دکوراسیون فضای آشپزخانه شما معجزه کند.

ممکن است به آشپزخانه شلوغ خود ، پر از سرریز و مردم فکر کنید ، و فکر کنید چگونه می تواند با موفقیت یک موکت را میزبانی کند؟ با کمال تعجب ، اگر برای نیازهای خاص خود با دقت انتخاب کنید ، موکت آشپزخانه جدید می تواند یک ویژگی آسان و طولانی مدت در فضای داخلی شما باشد.

راهنمای ما را بخوانید تا به شما کمک کند موکت کاملی را انتخاب کنید که بتواند از عهده زمان برآید و از لحاظ کاربردی و سبک مناسب برای فضای داخلی خانه شما انتخاب شود.

بهترین موکت های آشپزخانه در آشپزخانه سفید با سطوح چوبی و موکت نارنجی وصله
اعتبار تصویر

نحوه انتخاب موکت آشپزخانه
بهترین الیاف برای موکت آشپزخانه شما
ما می دانیم که شما به چه فکر می کنید ، چگونه ممکن است برای موکت موادی مناسب آشپزخانه وجود داشته باشد؟ اما شگفت زده خواهید شد!

در اینجا خلاصه ای از الیاف کلیدی موکت را مشاهده می کنید. برای کمک به شما در انتخاب بهترین موکت آشپزخانه برای فضای خود - موکت هایی که به ایجاد رنگ و گرما کمک می کند.

نایلون: نایلون یک ماده مصنوعی است و برای آشپزخانه ایده آل است. بسیار محکم است و بنابراین در برابر پای زیاد و همچنین به راحتی تمیز می شود. همچنین در برابر لک شدن مقاوم است و بهترین الیاف موکت آشپزخانه را برای فضایی شلوغ ایجاد می کند!

پلی استر: پلی استر در برابر محو شدن بسیار مقاوم است و همچنین بسیار آسان و سریع خشک می شود. این ماده در برابر لکه های مبتنی بر آب مقاوم است زیرا میزان جذب آن پایین است ، اما حذف لکه های روی روغن از پلی استر بسیار دشوار است. این دست ساخته شده توسط انسان است و معمولاً با الیاف دیگری مخلوط می شود ، اما از نظر ظاهری و احساسی نزدیکترین به پشم است.

پلی پروپیلن: این یک الیاف مصنوعی است ، اما به همین دلیل مقاوم ترین در برابر لک و سایش است. بسیار سخت است و حتی می توان آن را با محلول سفید کننده تمیز کرد (اما ابتدا با خرده فروش خود مشورت کنید!).

بهترین موکت های آشپزخانه با زنی که روی یک موکت باف پهن در یک اتاق با نور روشن قدم می زند

علف دریایی: علف دریایی یک فیبر طبیعی فوق العاده است که برای موکت آشپزخانه مناسب است. برخلاف گامان یا جوت ، بسیار سایش دارد و در برابر لک مقاوم است. این نرم ترین ماده نیست ، اما برای یک موکت تزئینی کوچک یا دونده ، عالی است.

بامبو: موکت های بامبو یکی دیگر از الیاف طبیعی بادوام است که می توانید از آن استفاده کنید. پوشیدن آن بسیار سخت و بادوام است و جلای زیبایی می بخشد. این موکت ها با مسئولیت پذیری برداشت می شوند و محصول نهایی دوست داشتنی را ارائه می دهند.

سعی می کنید با موکت چه کار کنید؟
مانند هر اتاق دیگری ، باید توجه داشته باشید که اتاق شما چگونه است و چگونه می خواهید موکت شما به آن فضا اضافه شود. شما همیشه باید ابعاد آشپزخانه خود را در نظر بگیرید تا بتوانید فضای کف را به بهترین نحو بهینه کنید.

برای یک موکت آشپزخانه که کل کف را می پوشاند ، همیشه باید فضایی در اطراف حاشیه ها وجود داشته باشد. شما باید بین 6 اینچ تا دو فوت فضا را در اطراف لبه اتاق بدون سرپوش بگذارید ، در غیر این صورت می توانید یک اتاق را تنگ جلوه دهید.

دونده آشپزخانه
دونده آشپزخانه نیز باید از قوانین مشابه پیروی کند. باید دارای فضای مساوی در هر دو طرف باشد. هیچ قاعده ای در مورد اینکه دونده باید از کجا شروع یا پایان یابد وجود ندارد ، اما قرار دادن آن به صورت مرکزی به طوری که حاشیه ها برابر باشند باعث می شود دکوراسیون متعادل بماند و حس شیک و پیچیده ای به شما می بخشد. شما همیشه باید فضایی را که در اختیار دارید اندازه بگیرید تا از مناسب بودن و ظاهر مناسب آن اطمینان حاصل کنید.

زیر مبلمان
راه دیگر استفاده از موکت فروشی تهران آشپزخانه ، لنگر انداختن یک قطعه مبلمان است. بهترین موکت های آشپزخانه اغلب زیر میز قرار می گیرند که باعث می شود اتاق متحد شود و گرم شود در حالی که مقدار زیادی پا روی آن نباشد. شما باید اطمینان حاصل کنید که موکت به اندازه کافی بزرگ است تا در زیر میز قرار گیرد ، در حالی که هنوز از لبه خارج می شوید تا صندلی ها به راحتی بیرون کشیده شوند. بنابراین ، مهم است که از موکتی استفاده کنید که مکمل شکل میز مربوطه باشد. قاعده کلی این است که مطمئن شوید موکت حدود 24 اینچ در اطراف میز امتداد دارد. این باعث می شود که صندلی ها راحت جا بیفتند و به راحتی حرکت کنند ، در حالی که اتاق را متعادل می کند - اما نه بیش از حد تنگ.

یک میز ناهار خوری چوبی از بهترین موکت های آشپزخانه در گامان با حاشیه قهوه ای روی کف کاشی کاری تیره

برای راحتی
برای راحتی بیشتر می توان از موکت آشپزخانه استفاده کرد. زمان زیادی را در آشپزخانه صرف آماده سازی ، آشپزی و شستن ظرف ها می کنیم - بنابراین ، مهم است که از این تجربه با راحتی و سبک لذت ببرید!

یک موکت پر شده روشی بسیار کاربردی برای تسکین پا است. قرار دادن موکت در کنار سینک ظرفشویی یا در محلی که غذا را آماده می کنید ، اغلب می تواند به شما کمک کند وقتی که برای مدت طولانی ایستاده اید. این روش با موکت آشپزخانه بهتر است اگر در آشپزخانه خود جای پای زیادی دارید و نمی خواهید موکت بزرگتری را روی آن قرار دهید. این یک ویژگی کوچکتر است که می تواند در عین کاربردی بودن به آشپزخانه شما علاقه نشان دهد.

موکت آشپزخانه حتی می تواند در فضایی با جزیره آشپزخانه استفاده شود. اگر تصمیم دارید موکت های کوچکتری داشته باشید

برخورد آنها در دو طرف جزیره می تواند به ایجاد تعادل در اتاق و ایجاد جلوه ای زیبا با استفاده از تقارن کمک کند. شما حتی می توانید یک دونده را در کنار یک طرف جزیره انتخاب کنید. با قرار دادن آن در اطراف یک ویژگی منحصر به فرد دیگر ، مانند پنجره اصلی اتاق ، می تواند ویژگی مخالف را تکمیل کند.

خانواده شما چگونه است؟
وقتی نوبت به یافتن بهترین موکت راه پله دوبلکس می رسد ، نکات کاربردی بسیار مهم است که باید در نظر داشته باشید. شما باید توجه داشته باشید که فضا برای چه مواردی استفاده می شود ، چه کسانی از آن استفاده می کنند و آیا موکت ثابت می ماند.

آشپزخانه ها غالباً اتاقهایی هستند که جای پای زیادی دارند ، بنابراین شما نیاز به یک موکت مقاوم و محکم دارید تا مطمئن شوید که می تواند در برابر سایش شدید مقاومت کند. هنگام جستجو برای یک سبک بادوام ، همچنین باید توجه داشته باشید که نظافت در آشپزخانه چقدر آسان است ، مهم نیست که چقدر تلاش می کنید ، احتمال نشت در برخی موارد بسیار زیاد است.

به عنوان مثال ، اگر موکت خود را نزدیک سینک ظرفشویی قرار می دهید - مانند نمونه زیر - مواد مصنوعی بهتر مناسب هستند ، زیرا پشم و پنبه به خوبی به رطوبت پاسخ نمی دهند و در نتیجه این کار ممکن است منقبض یا کج شوند.

بهترین موکت های آشپزخانه موکت گامان با حاشیه های روشن در جلوی چهارپایه های میله ای چند رنگ در مقابل سطح آشپزخانه

بهتر است از موکت های پهن در آشپزخانه استفاده کنید ، زیرا با داشتن تعداد کم ، فضای کمتری برای پنهان کردن غذای افتاده و ذخیره باکتری ها وجود دارد. همچنین ، هنگام تمیز کردن ، بافت پهن راحت تر و با دوام تر از موکت شمع ضخیم تر است.

اگر هنوز نگران هستید که موکت شما خراب شود ، یکی را با طرح پرنعمت پر رنگ در سایه تیره تر انتخاب کنید. به این ترتیب ، وقتی صحبت از ریختن می شود ، می تواند بسیار بخشنده تر باشد.

برای بهترین موکت های آشپزخانه ، استفاده از یک پد ضد لغزش در زیر ضروری است تا سلامت و ایمنی خود را در نظر داشته باشید. موکت می تواند به طور بالقوه خطر لغزش یا لغزش را در آشپزخانه ، جایی که غذای داغ و جوش به طور مداوم با آن سرو می شود ، ثابت کند. همیشه از پد بدون لغزش برای نگه داشتن موکت در محل خود و جلوگیری از لیز خوردن هنگام عجله در اتاق با شام استفاده کنید!

با این حال ، اگر کف چوبی دارید ، هنگام استفاده از تکه های موکت مراقب باشید زیرا پد های لاستیکی و لاتکس می توانند رنگ کفپوش وینیل را تغییر رنگ دهند.

فضا چگونه است؟
موکت آشپزخانه همچنین می تواند با استفاده از رنگ ، جذابیت خاصی به اتاق ببخشد. این می تواند فضایی را که اغلب می تواند کاملا بالینی باشد ، روشن کرده و سطوح را پاک کرده و رنگ ها را مسدود کند.

آنها همچنین می توانند گرما را به اتاق و همچنین سبک اضافه کنند. اگر کفپوش سخت را انتخاب کرده اید ، یک موکت می تواند به عایق بندی در ماه های سرد و افزودن روکش برای پاها کمک کند.

اگر آشپزخانه باریک یا کوچکی دارید ، افزودن دونده می تواند به بزرگتر شدن اتاق کمک کند. این به طولانی شدن اتاق کمک می کند و با حاشیه اطراف دونده ، ایده فضای بیشتری را ایجاد می کند.

بهترین موکت آشپزخانه کولاژ دونده آشپزخانه در آشپزخانه چوبی و یکی در کنار جزیره

اعتبار تصویر اینجا و اینجا

شما حتی می توانید یک دونده را در یک طرف جزیره مرکزی قرار دهید که وقتی مبلمان متمرکز دارید با موکت به آشپزخانه علاقه می بخشد. آن را در کنار نوار صبحانه قرار دهید تا کمی رنگ اضافه کرده و جریان اتاق را حفظ کند.

اگر آشپزخانه و اتاق نشیمن دارید ، موکت های آشپزخانه می توانند به بهترین شکل برای تقسیم فضاها و ایجاد تمایز واضح استفاده شوند. داشتن یک موکت در فضای اصلی آشپزخانه می تواند منطقه متمایزی را ایجاد کند. اگر نمی خواهید فضای زیادی بپوشید ، قرار دادن یک موکت کوچک بین آشپزخانه و ناهارخوری یا نشیمن باعث ایجاد یک مرز تزئینی بین فضاها می شود.

استایل شما چیست؟
هنگام انتخاب بهترین موکت برای آشپزخانه خود ، مهم است که سبک طراحی داخلی خود را مشخص کنید. اگر آشپزخانه ای سبک روستایی دارید ، بهتر است موکت گلیمی یا قدیمی انتخاب کنید. اما اگر آشپزخانه تمیز و تمیزی دارید ، چیزی مدرن تر کار می کند.

یک آشپزخانه روستایی با بهترین موکت های آشپزخانه موکت سنتی زیر میز چوبی در مقابل آشپزخانه ای با رنگ تیره

اعتبار تصویر

این فضای داخلی از سبک روستیک اتاق با موکت آشپزخانه استقبال می کند و به زیبایی کار می کند. از موکت آشپزخانه خود به طور مشابه برای ایجاد فضاهای جداگانه در آشپزخانه و کمک به تکمیل استایل خود استفاده کنید.

موکت آشپزخانه یکی از ساده ترین راه ها برای خلاقیت در دکوراسیون داخلی است. آشپزخانه ها معمولاً در رنگ ها و بافت های نسبتاً ساده ای طراحی می شوند ، بنابراین انواع موکت و کاربردهای آن می تواند سطح جالبی از عمق را به آن اضافه کند. بافت ها و رنگ های مختلف را انتخاب کنید تا رنگی به آشپزخانه خود ببخشید.

اگر آشپزخانه باریک یا کوچکی دارید ، می توانید طرح هایی را طراحی کنید که به طرز هوشمندانه ای احساس یک فضا را تغییر دهد. استفاده از طرح های هندسی یا نوارها چشم را در طول آشپزخانه شما جلب می کند ، بنابراین توهم آشپزخانه طولانی تر را ایجاد می کند.

تبدیل موکت به ویژگی آشپزخانه شما راه دیگری برای ایجاد یک نقطه کانونی خیره کننده در فضای شما است. اگر آشپزخانه شما دارای سطوح کاری رنگی ساده است ، یک موکت می تواند به معرفی رنگ های برجسته در فضای داخلی شما کمک کند. اگر شما در مورد تزئین و decum تصمیم می گیرید

شما می توانید گلدان یا سطل نان را که رنگ اصلی و فرعی موکت را تکمیل می کند ، اضافه کنید.

بهترین موکت آشپزخانه از موکت های نارنجی رنگ روشن در آشپزخانه های سفید ، روشن و تمیز است

اعتبار تصویر اینجا و اینجا
اگر آشپزخانه تزئینی بیشتری دارید ، بهتر است یک موکت ساده بلوک رنگ یا حتی یک موکت الیاف طبیعی در جوت یا بامبو در رنگهای ساده تر انتخاب کنید.
اندیشه ها؟
آشپزخانه ها را می توان با معرفی ساده موکت برای گرم کردن فضا تغییر داد.

برخی افراد آشپزخانه ها را برای موکت خیلی شلوغ می دانند. اما بهترین موکت های آشپزخانه نحوه زندگی شما در فضا را در نظر می گیرند و از آن استفاده می کنند.

با انتخاب مواد مناسب و هدف موکت آشپزخانه ، می توانید در یک مرحله ساده آشپزخانه خود را از بالینی و کاربردی به گرم و جذاب به روز کنید!

بنابراین آیا تصمیم خود را نسبت به موکت متواضع آشپزخانه تغییر داده اید و تصمیم گرفته اید که برای دکوراسیون داخلی خود از این حرکت استفاده کنید؟

منبع : therugseller

بازدید : 85
سه شنبه 30 شهريور 1400 زمان : 17:23

انتخاب موکت شمع بلند: 7 نکته
وقتی در مورد یک موکت نرم و دنج در اتاق خواب یا اتاق کودکان صحبت می کنیم ، بلافاصله موکتی کرکی با یک توده بلند را تصور می کنیم ، که در آن پاها به معنای واقعی کلمه در نرمی مدفون شده اند. قدم زدن روی چنین موکت فروشی لذت بخش است! اگرچه او ، البته ، نیاز به مراقبت ویژه دارد. اما اگر نمی خواهید لذت دلپذیر خود را نادیده بگیرید و مدتهاست در آرزوی خرید موکت با چرت طولانی هستید ، از مشاوره ما در انتخاب استفاده کنید.

موکت های تخته بلند ، که دارای توده ای بین 2.5 تا 10 سانتی متر هستند ، "shaggi" یا "shaggi" - از کلمه انگلیسی "shaggy" (پشمالو) نامیده می شوند.
محتوا:

کدام موکت را انتخاب کنید: طبیعی یا مصنوعی؟
موکت های پشمالو را می توان از مواد مختلفی تهیه کرد: طبیعی (پنبه ، ابریشم ، پشم) یا مصنوعی (پلی پروپیلن ، نایلون ، اکریلیک ، پلی استر). موکت های طبیعی بر اساس پنبه هستند ، در حالی که موکت های مصنوعی بر اساس وینیل یا لاستیک ساخته شده اند. مزیت موکت های مصنوعی این است که نسبت به موکت های طبیعی ارزان تر و مراقبت آسان تری دارند. اما موکت های طبیعی دوام بیشتری دارند و ظاهری شگفت انگیز دارند!
تراکم موکت
موکت هایی با پشت متراکم انتخاب کنید تا نخ های شمع به طور محکم متصل یا بافندگی شوند. هرچه تراکم موکت بیشتر باشد ، کیفیت و عمر طولانی تری دارد. کوتاهترین موکت ها موکت هایی با پشت چسب هستند.

آزمایش کشش!
برای اینکه ماندگاری موکت شمع بلند شما بیشتر شود ، به سفتی الیاف نیز توجه کنید. این به راحتی قابل بررسی است: شما باید به آرامی روی شمع فشار دهید و آن را رها کنید. هرچه سریعتر صاف شود ، کشش شمع بیشتر می شود. شمع باید نرم باشد ، اما در عین حال شکل خود را به خوبی حفظ کند.

سنگین تر انتخاب کنید
هنگام خرید موکت ، وزن آن را بررسی کنید: هرچه موکت سنگین تر باشد ، بهتر روی زمین می افتد ، کمتر روی پارکت یا کفپوش لمینت می لغزد و پس از نورد سریعتر صاف می شود.

و بو؟
یک موکت خوب باید عاری از بوی نامطبوع باشد. حتی اگر موکت از مواد کاملاً مصنوعی ساخته شده باشد ، با ترکیبات خاصی که بوی شیمیایی از خود بر جای نمی گذارد ، درمان می شود.

کمتر بهتر است
توصیه نمی شود مبلمان سنگین را روی موکت های توده بلند بگذارید ، زیرا الیاف بلند به سرعت خرد می شوند و به عنوان مثال ، پاهای یک تخت یا کابینت می تواند آثار غیر حساسیت بر روی موکت به جا بگذارد. بنابراین ، اندازه کوچکتر را انتخاب کنید ، یعنی نه در کل سطح اتاق. کافی است با کمک چنین موکتی منطقه خاصی را در فضای داخلی انتخاب کنید (به عنوان مثال ، یک موکت کوچک را جلوی تخت در اتاق خواب یا مبل در اتاق نشیمن و غیره قرار دهید).
انتخاب رنگ
رنگ موکت هم اهمیت دارد! به عنوان مثال ، در یک اتاق با نور خوب ، موکت هایی با سایه های سرد مناسب تر هستند و برای یک اتاق تاریک ، بهتر است یک گزینه روشن تر و گرمتر را انتخاب کنید. یک موکت تک رنگ به خوبی بر مبلمان اصلی تأکید می کند ، در حالی که یک موکت روشن رنگی ، برعکس ، تمام توجه را به خود جلب می کند. در نمای داخلی ، موکتی که با رنگ کف مطابقت دارد ، خوب به نظر می رسد. با این حال ، اگر اتاق دارای کف تیره است ، بهتر است رنگ متضاد موکت را انتخاب کنید.
مراقبت از موکت شمع بلند
موکت با شمع بلند ، برخلاف موکت های معمولی ، نیاز به مراقبت ویژه دارد ، در غیر این صورت ظاهر خود را به سرعت از دست می دهد: گرد و غبار در یک توده بلند سریعتر تجمع می یابد و هرگونه خاک کاملاً جذب می شود. موکت خود را مرتباً با جاروبرقی پلاستیکی و بدون برس خشک کنید تا گرد و غبار و بقایای آن از سطح پاک شود. علاوه بر این ، می توانید به صورت دوره ای قسمت زیرین موکت را با جارو برقی تمیز کنید. به خاطر داشته باشید که موکت های طبیعی بیشتر مستعد مواد شیمیایی و آب تمیز کننده موکت خانگی هستند ، بنابراین تمیز کردن مداوم مرطوب می تواند محصول را خراب کند. اگر در حال برنامه ریزی برای تمیز کردن مرطوب یا شستشوی موکت های شمع بلند هستید ، پس به این فکر کنید که چگونه بعد از آن آن را خوب خشک کنید.

اگر لکه ای روی موکت ظاهر شد ، سعی کنید آن را در اسرع وقت بردارید تا از جذب خاک به داخل توده جلوگیری شود. شاید م effectiveثرترین راه برای تمیز کردن موکت های شمع بلند این است که آن را بیرون بیاورید و بیشتر بکوبید و در زمستان از تمیز کردن برف استفاده کنید.

موکت شمع بلند
استراحت بر روی یک مبل نرم در عصرهای سرد زمستانی زمانی لذت بخش تر می شود که پای برهنه را روی موکتی از توده بلند بریزید. خرید چنین پوشش کف برای یک آپارتمان یا خانه نیز با این واقعیت توجیه می شود که فضای داخلی با آن بسیار راحت تر می شود. و علاوه بر همه چیز ، چنین راه حلی همیشه مد خواهد بود ، زیرا چیزی که لذت را به ارمغان می آورد همیشه مورد تقاضا خواهد بود.

عکس موکت شمع بلند

موکت شمع بلند انواع گزینه ها
مانند همه چیز در زمان ما ، انواع موکت ها نیز بسیار زیاد است ، حتی اگر انواع موهای کوتاه ، ابریشم و سایر موارد را از نظر دور نگه داریم ، موکت هایی با توده بلند در انواع مختلفی ارائه می شوند. آنها از نظر طول و نوع شمع متفاوت هستند.

طول شمع چقدر است؟

طول شمع در بلندترین مدل مو می تواند تا 80 میلی متر طول داشته باشد. حداقل طول گزینه های دیگر 2.5 سانتی متر است. هرکسی برای خود تصمیم می گیرد که کدام را انتخاب کند ، اما باید در نظر داشت که هرچه توده طولانی تر باشد ، تمیز کردن موکت دشوارتر است.

رایج ترین انواع شمع در موکت پرز دار ارزان ها شمع برشی و شمع ترکیبی است.

گزینه اول رایج ترین حلقه های برش است ، گزینه دوم ممکن است علاوه بر شمع برش و حلقه ها باشد ، در حالی که طول دوم معمولاً کوتاهتر است.

علاوه بر این ، شمع برش نیز به انواع زیر تقسیم می شود:

فریز ، که به آن بافت نیز گفته می شود ، از نخ حرارتی ساخته شده است ، ویژگی بارز آن این است که به شدت پیچ خورده و شبیه فرهای مو است. این دوام و کاربرد خوبی به موکت می بخشد.
ساکسونی - مدلهای موکت با این واقعیت متمایز می شوند که ، به دلیل ویژگی های شمع ، شبیه موکت پشمی است. شمع از این نوع نیز از نخ پیچ خورده حرارتی ساخته شده است ، اما قسمت های بالای این نخ مانند مداد از زاویه بریده می شود. این خاصیت کشسانی خوبی به محصول می بخشد.
Eurosaxon یکی از گران ترین مدل ها است ، زیرا طول شمع به 8 سانتی متر می رسد. در عین حال ، بسیار نازک و محکم پیچ خورده است.
Sheg زیرگونه ای از گزینه ای است که در بالا توضیح داده شد ، همچنین دارای شمع طولانی است ، اما از نظر تعداد متفاوت است ، آنها کوچکتر و ضخیم تر هستند. به همین دلیل ، پرزها کشسان نیستند و اغلب دروغ می گویند. توصیه نمی شود چنین موکتی را در مکان هایی با تردد زیاد قرار دهید.
موکت های شمع بلند

علاوه بر این ، باید گفت که چنین کفپوش های دنج را می توان در اشکال و اندازه های مختلف تهیه کرد. طراحان توصیه می کنند که یک شکل را مطابق با پیکربندی اتاق یا در ترکیب با یک شیء بزرگ انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر اتاق نشیمن بزرگ است و تعدادی مبل در یک نیم دایره قرار دارد ، یک موکت مناسب مد گرد با شمع بلند یا بیضی انتخاب کنید. علاوه بر این ، مدل هایی از اشکال غیر استاندارد در فروش وجود دارد ، آنها می توانند از پوست حیوان تقلید کنند یا فقط می توانند شکل انتزاعی داشته باشند.


موکت شمع بلند عکس اصلی

موکت شمع بلند در نمای داخلی
تقریباً می توانید چنین موکتی را در هر اتاقی بگذارید ، اما اتاقهایی که برای استراحت طراحی شده اند هنوز هم مکان ایده آل خواهند بود. اگر در اتاق آنها گذاشته شود کودکان خوشحال خواهند شد. اگر چنین موکت بزرگی را در اتاق نشیمن قرار دهید ، آنگاه به مکانی مورد علاقه همه اعضای خانواده تبدیل می شود. به هر حال ، می توانید روی چنین موکت کرکی بنشینید و حتی دراز بکشید. و البته بسیار دلپذیر است که صبح از رختخواب بیرون بیایید و روی چنین موکتی قدم بگذارید ، بنابراین این موکت در اتاق خواب در جای خود قرار می گیرد.

منبع

بازدید : 376
شنبه 20 شهريور 1400 زمان : 14:27

هنگام انتخاب نوع کفپوش دفتر ، موکت های اداری در بالای لیست بسیاری از مشاغل قرار دارند. با انتخاب طراحی درخشان ، کیفیت آکوستیک عالی و فراوانی مزایای دیگر که تمام جعبه های مناسب را بررسی می کند ، موکت های اداری همیشه یک انتخاب مناسب برای کفپوش تجاری هستند. با این حال ، این را از ما بگیرید که انتخاب موکت های اداری مناسب برای هر یک از پروژه های شما ممکن است به آسانی به نظر نرسد. گزینه های فوق العاده زیادی وجود دارد که عوامل زیادی را باید در نظر گرفت. بنابراین ، ما یک راهنمای جامع تهیه کرده ایم تا شما را در کل مراحل انتخاب و خرید موکت اداری راهنمایی کند.
چرا موکت اداری یک انتخاب عالی برای فضاهای اداری است
موکت اداری با داشتن آزادی بیشتر و انعطاف پذیری بیشتر در خلاقیت و طراحی از هر نوع کفپوش دیگر ، انتخابی عالی برای هر پروژه طراحی اداری است. با استفاده از فناوری های جدید رنگ آمیزی با سرعت بالا ، تولیدکنندگان موکت سفارشی ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهند که تقریباً هر چیزی را روی مواد با کیفیت بالا و قیمت مناسب ایجاد کنید. کفپوش بخش مهمی از هر پروژه طراحی است که درصد عظیمی از فضای اداری را شامل می شود. موکت های اداری عالی شما را قادر می سازد تا با ایجاد طرحی که مارک موردنظر شما را مشخص می کند ، از این فضا به نفع خود استفاده کنید ، و موکت برای استفاده در دفتر به دلیل قابلیت جذب و بهبود ، کاربردی ترین انتخاب کفپوش برای محیط کار روزمره است. صدا در چیدمان دفتر باز

نحوه انتخاب بهترین موکت های اداری
طراحی فضای اداری می تواند یک فرآیند طولانی باشد که بخشی از آن شامل انتخاب موکت مناسب برای دفتر کار است. انتخاب موکت مناسب برای پروژه اداری بعدی شما مستلزم ارزیابی فضای کار و در نظر گرفتن عوامل متعددی است که می توانند بر انواع موکت تجاری تأثیر بگذارند. در هنگام انتخاب موکت برای مصارف اداری ، چند سوال را باید از خود بپرسید.

دوام موکت اداری چقدر طول می کشد؟
اول کار های مهم. مشخص کنید امید به زندگی موکت اداری چقدر باید باشد. یک قاعده کلی: هرچه مدت زمان اجاره بیشتر باشد ، کیفیت موکت بیشتر مورد نیاز است.

طول عمر یک موکت تجاری با کیفیت 10 تا 30 سال است و تا زمانی که به درستی نگهداری شود در حالت فوق العاده باقی می ماند.

فضاهای مختلف در دفتر چگونه استفاده می شود؟
در مرحله بعد ، میزان استفاده هر منطقه اداری را از نظر تردد پا و جابجایی مبلمان تعیین کنید. دفاتر خصوصی و اتاقهای کنفرانس به دلیل استفاده متوسط ، ممکن است به سطوح پایین تری از تاب آوری موکت نیاز داشته باشند ، در حالی که راهروها و مناطق مشترک معمولاً استفاده سنگینی را دریافت می کنند. هنگام انتخاب بهترین موکت اداری برای دفتر کار ، این موارد مهم هستند که باید به آنها توجه کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های عملکرد موکت های اداری مختلف برای سطوح مختلف استفاده ، بیشتر بخوانید.

این موکت در یک فضای اداری واقعی چگونه خواهد بود؟
نورپردازی می تواند موکت های اداری شما را بیش از یک مورد تحت تاثیر قرار دهد و ظاهر و ظاهر طرح شما را کاملاً تغییر دهد. گرفتن نمونه موکت اداری در محل به شما این امکان را می دهد که موکت را زیر نور دفتر مشاهده کنید و همچنین بینایی خود را در فضایی که کار می کند زنده کنید. مشتری شما به شما اعتماد می کند تا چیزی فوق العاده طراحی کنید ، پس چرا با آوردن چند نمونه موکت اداری برای نشان دادن شخص ، طعم استعداد خلاقانه خود را به آنها ندهید.
موکت اداری تجاری چقدر می تواند لکه هایی مانند ریختن قهوه را کنترل کند؟
انتخاب موکت های مختلف برای مناطق مختلف ، مانند کافه تریا ها و راهروها ، که باعث افزایش رفت و آمد زیاد و قهوه خورها می شود. وقتی فردی به ناچار فنجان قهوه خود را می ریزد یا روی کفش های خود خاک می اندازد ، بهتر است رنگهایی انتخاب کنید که در محدوده متوسط قرار گیرند و بتوانند تجمع روزانه خاک و لکه ها را روی موکت های اداری خاموش کنند.
عملکرد این موکت در محیط کار چگونه خواهد بود؟
پشتی کوسن راحتی و عملکرد را بهبود می بخشد ، زیرا تأثیر ترافیک پا را جذب می کند و باعث می شود الیاف موکت در محیط کار بهتر به نظر برسند و ماندگاری بیشتری داشته باشند. روکش موکت برای مصارف اداری نه تنها برای پا راحت است ، بلکه به دلیل توانایی در بهبود آکوستیک ، برای گوش نیز آسان است. با تامین کننده موکت خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که پشت موکت مناسب برای هر قسمت در ساختمان اداری را مشخص کرده اید.
آیا باید طرح کف سازی ایجاد کنم؟
تهیه یک طرح دقیق قرار دادن موکت می تواند اشتباهات پرهزینه و تأخیر در نصب موکت را برای محیط های بزرگ اداری کاهش دهد. از یک تامین کننده بخواهید طرح کفپوش شما را بررسی کند تا مطمئن شود که همه اجزا به راحتی کار می کنند.

چگونه می توانم برای نصب موکت اداری آماده شوم؟
قبل از نصب موکت اداری جدید ، قبل از تحویل کلیه جزئیات موجود با تهیه کننده موکت تایل چیست و نصب کننده موکت اداری خود را تأیید کنید. برنامه لجستیکی داشته باشید و تاخیرهای احتمالی مانند زمان انتظار 24 ساعته برای صاف شدن موکت پهن قبل از نصب را در نظر بگیرید و اینکه آیا فضا به دلیل نوع چسب های مورد استفاده 48 ساعت یا بیشتر پس از نصب نیاز به هوا دارد.

اشتباهات پرهزینه در مرحله نصب رایج است ، مگر اینکه آماده سازی دقیق انجام شود

پیازها ساخته می شوند شما نمی خواهید این اتفاق در پروژه شما رخ دهد. در عوض ، شما می خواهید بتوانید نتایج خیره کننده را تحسین کنید.

مزایا و معایب موکت های اداری
نمی توان انکار کرد که گزینه هایی مانند چوب سخت ، بتن صیقلی یا کاشی می تواند برای بسیاری از فضاهای کفپوش گزینه مناسبی باشد ، بنابراین ، چه زمانی و چرا موکت های اداری می توانند گزینه ایده آل برای یکی از پروژه های طراحی دفتر شما باشند؟ مزایای موکت های اداری در برابر گزینه های کفپوش سخت چیست؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.

به طور کلی ، گزینه های کفپوش سخت فاقد تنوع سبک ، طرح ، بافت و انواع ساختاری هستند که با موکت آنها موجود است. هنگامی که یک موکت با کیفیت خوب نصب و نصب می شود ، مزایای فراوانی را برای فضای کاری به ارمغان می آورد که بیشتر از ظاهر فیزیکی است.

تنوع در طراحی
"هر موکت یک اثر هنری است و اگر آزادی طراحی به ما اجازه نمی داد که طرح های سفارشی داشته باشیم ، بعد فوق العاده ای را در اتاق ها از دست می دادیم."
همکاری با یک تولید کننده موکت برای مصارف تجاری یا خانگی به شما این آزادی را می دهد که دقیقاً آنچه را که در طراحی موکت اداری به دنبال آن هستید مشخص کنید. از رنگهای پر جنب و جوش ، گرفته تا الگوهای سفارشی سفارشی ، بافت های فیبری مجلل و تن های خنثی کلاسیک - انتخاب با شماست.

اینجا ببینید که چگونه این فضای اداری از تنوع طراحی موکت استفاده کرد.

موکت اداری پایدار
با انتخاب یک تولید کننده موکت که خود را وقف ایجاد موکت های اداری پایدار کرده است که تأثیر منفی بر محیط زیست ندارند ، پروژه اداری خود را به یک پروژه سازگار با محیط زیست تبدیل کنید. برخی از انواع موکت های اداری حاوی مواد خطرناکی هستند که نه تنها به اکوسیستم آسیب می رسانند ، بلکه می توانند سلامت کارگران را نیز تهدید کنند. بررسی اینکه تولیدکنندگان از چه موادی استفاده می کنند ضروری است. به عنوان مثال ، بسیاری از تولید کنندگان از قیر و PVC در پشت موکت استفاده می کنند که برای محیط زیست مضر است.

پایداری و تأثیرات زیست محیطی نیز ممکن است برای مشتری شما که فقط می خواهد از موکت های اداری پایدار استفاده کند ، اهمیت زیادی داشته باشد. اگر چنین است ، ارائه دهنده موکت را انتخاب کنید که سیستم های بازیافت و فرآیندهای پایدار مانند گهواره تا گهواره را پیاده سازی کرده است. برخی از تولیدکنندگان موکت ، مانند ege ، حتی تا آنجا پیش می روند که از توری های ماهیگیری بازیافتی در نخهای موکت خود استفاده می کنند تا سازگار با محیط زیست باشند.

اگر آرزو دارید که به شیوه ای آگاهانه از نظر محیط زیست کار کنید ، اما مطمئن نیستید که برای تحقق این امر به چه چیزی نیاز دارید
ماندگاری موکت های اداری
به طور کلی موکت بعنوان گزینه ای با دوام کمتر در مورد کفپوش در نظر گرفته می شود ، اما از طریق خانه داری و نگهداری منظم ، خرید کفپوش اداری برای دهه ها کار خواهند کرد. در اروپا ، موکت ها باید از نظر دوام و حفظ ظاهر طولانی مدت از طریق استاندارد EN 1307 ، استاندارد اروپایی کفپوش نساجی (که در این راهنما به طور کامل بیشتر توضیح خواهیم داد) ، رتبه بندی شوند. اطمینان حاصل کنید که تولید کننده موکت شما از تجهیزات تست مناسب استفاده می کند و محصول خود را با بالاترین استاندارد کیفیت نگه می دارد.


الکتریسیته ساکن پدیده ای است که می تواند در محیط های داخلی خطر ایجاد کند. با تصمیم گیری روی موکتی با الیاف دائمی ضد استاتیک و رسانا ، مشکل شوک شما در محیط دفتر شما حل می شود. در اکثر فضاهای اداری ، این فقط یک بحث راحتی است. اما در موارد خاص ، تجهیزات الکترونیکی ظریف یا مواد قابل اشتعال ممکن است به محیطی کاملاً بدون ایستا نیاز داشته باشند. اگر شک دارید ، با مشتری خود مشورت کنید و به تامین کننده موکت خود گزارش دهید تا مطمئن شوید موکتی که انتخاب می کنید مطابق خواسته های ضد استاتیک باشد.

راحتی حرارتی و بهره وری انرژی
موکت های اداری می توانند به طور قابل توجهی راحتی حرارتی محیط های داخلی را بهبود بخشند. الیافی که موکت را تشکیل می دهند به عنوان عایق طبیعی عمل می کنند ، به این معنی که کف گرمتر شده و به همان اندازه که کفپوش های سخت ، گرما را از پا دور نمی کند.

منبع : https://blog.egecarpets.com/explore/the-complete-guide-to-office-carpets

بازدید : 226
يکشنبه 10 مرداد 1400 زمان : 11:19

با ما می توانید انواع موکت را انتخاب کنید. اما کدام یک بیشتر با سلیقه و موقعیت خانوادگی شما سازگار است؟ به عنوان مثال ، کدام نوع موکت برای راه پله ، حیوانات خانگی یا استفاده فشرده شما مناسب است؟ بالای موکت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به همین دلیل است که در این مقاله ما ساختارهای مختلف را با ویژگی ها ، مزایا و معایب ، ظاهر و کاربردهای آنها لیست می کنیم. این امر انتخاب ساختار موکت را بسیار ساده تر می کند!

چرا ساختار موکت مهم است؟
اگر یک تولید موکت تایل جدید را انتخاب می کنید ، طبیعتاً می خواهید که تا حد ممکن زیبا و ماندگار باشد. تا آنجا که ممکن است با توجه به سلیقه ، وضعیت زندگی و خانه و ترجیحاً بدون نگهداری زیاد ، به زیبایی. سپس مفید است بدانید که همه انواع موکت برای مثال برای پله ها ، حیوانات خانگی شما یا اتاقی که می خواهید از آن استفاده کنید مناسب نیست. با توجه به تخصص چندین ساله ما ، خوشحال می شویم در مورد ساختارهای مختلف موکت در محدوده ما به شما مشاوره دهیم.

بافت موکت: طعم بسیار ، انواع بسیار
منظور ما از ساختار موکت در واقع بالای این نوع پوشش کف است. ساختار بستگی به روش ساخت ، اما همچنین شکل ، چگالی ، ضخامت و مواد شمع ها دارد. ما ساختارهای مختلف موکت زیر را در محدوده خود داریم:

موکت بوکل
پوشش کف بوکل یک موکت شمع کوتاه است که در آن حلقه های شمع با ارتفاع مساوی یا نابرابر به هم پیچیده شده و مواد شمع را تشکیل می دهند. قطبهای با ارتفاع نابرابر به عنوان بولک تراشیده یا سازه بلند/پایین نامیده می شوند که در آن قسمت بالا حلقه های بلند بریده شده است. این می تواند الگوهای متناوب و تسکین ایجاد کند.
بولک موکت این مزیت را دارد که کمتر می پوشد و بنابراین عمر طولانی دارد ، حتی با استفاده زیاد. همچنین تمیز نگه داشتن آن بسیار آسان است و برای پله ها ، راهروها و ادارات بسیار مناسب است. حلقه ها این ساختار را برای حیوانات خانگی کمتر مناسب می کنند. معایب دیگر این است که بوکل سخت تر از یک موکت شمع عمیق است.

موکت موکت
موکت موکت یا موکت شمع یک مخمل بلندتر است ، جایی که تمام حلقه های شمع در طول فرآیند تولید بافت یا تافتینگ بریده شده است. حلقه های بریده شده در نوک این موکت شمع حلقه برش به این کفپوش ظاهری صاف و یکدست می بخشد. این باعث می شود که کاموا شبیه موهای بلند باشد که مستقیماً ایستاده اند.
مزیت این موکت شمع بلند این است که ظاهری گرم و زیبا دارد. با این حال ، با جاروبرقی نیاز به نگهداری خوبی دارد. به دلیل ظاهر گرم و ظریف ، این نوع موکت برای اتاق خواب بسیار مناسب است.

موکت مخمل دار
موکت مخمل در واقع نوعی موکت موکت است. تفاوت در ارتفاع برش حلقه ها است که با مخمل کمتر است. علاوه بر این ، چگالی قطب ها بیشتر است و باعث می شود این ساختار فشرده تر و قوی تر به نظر برسد. از آنجا که نخ از مواد الیاف خوب ساخته شده است ، سطح موکت ظاهر مخملی به خود می گیرد.
در اینجا نیز ، مزایای ظاهری غنی ، گرم و مجلل است که باعث می شود این یک موکت عالی برای اتاق خواب باشد. با این حال ، نگهداری از کفپوش های مخملی کمی سخت تر است.

موکت تازه
یک پوشش کف موکت یک موکت شمع بلند است که در آن شمع ها به جای حلقه ها بریده می شوند. با استفاده از Frisé ، نخ ها به هم پیچیده می شوند تا بلند نشوند ، بلکه به هم پیچیده شوند. این یک جلوه بسیار بازیگوش و سرزنده ایجاد می کند ، جایی که می توانید قدم های خود را هنگام عبور از روی آن مشاهده کنید. برخلاف موکت موکت ، تقریباً هر توده را می توان جدا از دیگری متمایز کرد.
مزیت موکت تایل ها چیست نازک این است که پوشش کف توده عمیق نرم شده و به این زودی کثیف به نظر نمی رسد. از آنجا که خاک بیشتر روی موکت های توده عمیق می چسبد ، انتخاب هوشمندانه ای برای آلرژی است. این نوع بافت نسبت به سایر سازه ها نیاز به نگهداری بیشتری دارد.این نوع موکت برای اتاق نشیمن و اتاق خواب بسیار مناسب است. Frisé به دلیل ساختار توده بلند برای استفاده فشرده مانند پله ها یا حیوانات خانگی مناسب نیست.

موکت زاکسن
موکت ساکسونی موکتی است که از نخ های متعدد به هم پیچیده شده است. این به موکت یک شخصیت کامل ، مجلل ، مجلل و زیبا با ساختار نرم می بخشد. حتی زنده تر از فریزر است. با این نوع موکت ها گاهی اوقات پیش می آید که وقتی روی آن راه می روید ، رد پا باقی می ماند. همه این را به یک اندازه دوست ندارند.
موکت ساکسونی می تواند دارای نخهای کم و زیاد باشد ، بنابراین برای هر کاربرد و فضایی نوع مناسبی وجود دارد. اگر می خواهید فضایی مجلل به اتاق خود ببخشید بدون اینکه اجازه دهید آن را تحت سلطه خود قرار دهید ، این نوع ساختار را توصیه می کنیم. این گونه به دلیل استفاده از نخ های جداگانه برای حیوانات خانگی نیز مناسب است.

موکت پشمالو
یک موکت با ساختار پشمی موکتی با توده عمیق است که شباهت زیادی به موکت دارد. در اینجا نیز تیرها بریده می شوند

کاج و نخ ها به هم پیچیده اند. فقط قطب ها کمی طولانی تر هستند ، به طوری که همانطور که می گفتند سقوط می کنند. این ظاهر خرید اینترنتی موکت اداری و شادابی به موکت پشمالو می بخشد.
مزیت آن این است که ساختار تنباکو نورد با ظاهر لوکس و نرم موکت شمع بلند به فضا یک پیچ و تاب بازی می دهد. عیب آن این است که مقدار زیادی آلودگی را جذب می کند و بنابراین برای نگهداری و تمیز کردن به تلاش بیشتری نیاز دارد. این یک ساختار مناسب برای اتاق خواب و اتاق نشیمن است.

انواع موکت را حفظ کنید؟ خوب است انجام دهید!
چگونه می توانم موکت خود را به بهترین نحو نگهداری کنم ، سوالی است که اغلب به درستی پرسیده می شود. پس از همه ، هنگام خرید موکت ، می خواهید تا حد امکان دوام بیاورد و تا آنجا که ممکن است زیبا بماند. به طور کلی ، نگهداری از هر نوع موکت آسان است. با این حال ، در مقایسه با موکت شمع کوتاه ، موکت شمع بلند نیاز به نگهداری کمی بیشتر دارد و مواد نخ نیز بر میزان نگهداری تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، پشم بسیار مقاوم در برابر خاک است! دوبار در هفته جاروبرقی توصیه ما برای زیبا نگه داشتن هر نوع موکت است.

نمونه موکت رایگان و خدمات عالی
آیا در مورد انواع موکت ، اندازه ها ، کف های زیرین یا روکش های لبه ای ما س questionالی دارید؟ خدمات مشتری ما با کمال میل به شما کمک می کند. حتی اگر عصر یا آخر هفته باشد! آیا بعد از خواندن این مطلب هنوز از نوع موکت مناسب مطمئن نیستید؟ شما می توانید نمونه موکت رایگان را از ما درخواست کنید ، که در عرض یک تا دو روز کاری دریافت خواهید کرد. به این ترتیب شما واقعاً می توانید ساختار را به خوبی تجربه کنید و با سرعت دلخواه خود به خانه نگاه کنید تا ببینید کدام سازه را دوست دارید و کدام در موقعیت زندگی شما مناسب است.

چرا انواع موکت را در مغازه های طراحی خانه انتخاب می کنیم؟
خدمات نصب حرفه ای و مقرون به صرفه از جمله اندازه گیری رایگان
سفارش ایمن با فروشگاه اینترنتی معتبر مارک معتبر
ارسال رایگان و سریع
گزینه های مختلف پرداخت از جمله پس پرداخت
همچنین امکان مشاهده موکت در نمایشگاه

منبع : vloerbeleving

بازدید : 379
چهارشنبه 6 مرداد 1400 زمان : 18:15

آیا کاشی های موکت انتخاب درستی برای پروژه بعدی طراحی شما هستند؟
تصمیم اصلی در طراحی هر فضا نوع کفپوش شماست که انتخاب می کنید. سطحی که هنگام ورود به فضایی قدم می گذارید ، خواه به آن فکر کنید یا نکنید ، اولین برداشت شما از آن است. بعلاوه ، از آنجا که کف سازی اغلب بخش عمده ای از بودجه پروژه را تشکیل می دهد ، انتخابی است که نباید به آن سخت توجه کرد.

خبر خوب این است که ، با کاشی های موکت ، واقعاً نمی توانید اشتباه کنید. مزایای کاشی های موکت بسیار است. برای اولین بار ، موکت ها مزایای عملی بسیاری دارند: راحتی برتر ، کیفیت صوتی جذاب و حرارتی و همچنین ایمنی بیشتر ، در مقایسه با گزینه های سطح سخت.

راهنمای نهایی موکت ها را بارگیری کنید

کاشی های موکت با کیفیت خوب بسیار بیشتر از مزایای عملی هستند. نحوه استقرار آن در طراحی می تواند بر ظاهر ، احساس و صدای یک فضا تأثیر بگذارد. رنگ ها و نقش های موکت شما می تواند فضای منحصر به فرد شما را منتقل کند.

فقط کافی است نگاهی به نمونه های واقعی کاشی های موکت زیر بیندازید و خودتان ببینید که موکت ها در یک اتاق چه اثری دارند:

کاشی های موکت می توانند یک تصویر تجاری را تقویت کنند:

کاشی های موکت در مقر اصلی Google در دوبلین ، ایرلند
کاشی های موکت می توانند شخصیت یک فضا را بیان کنند:

کاشی های موکت راه راه و نارنجی و زرد
و حتی اشاره به تاریخچه یک فضا:

کاشی های موکت خلاقانه ساخته تام دیکسون در Brønnums Hus در کپنهاگ ، دانمارک
ممکن است این تصور را داشته باشید که فرود روی طرح کاشی موکت شخصی و منحصر به فرد شما هزینه و زمان زیادی را صرف خواهد کرد ، یا اینکه انتخاب موکت به معنای تأخیر در نصب است و شما را از سایر کارهای طراحی باز می دارد. با استفاده از کاشی موکت لوکس ، دیگر لازم نیست نگران هیچ یک از این موارد باشید. کاشی های موکت مدولار ، جذاب ، با کیفیت بالا و ارزان قیمت یک راه حل عالی برای کف سازی است که نصب آن را آسان تر می کند.

این راهنما هر آنچه را که باید در مورد کاشی های موکت و نحوه استفاده از آنها در پروژه بعدی خود بدانید به شما می گوید. لذت بردن!

کاشی های موکت چیست؟
کاشی های موکت دسته های کوچکی از موکت است که از موکت پهن طبقه ساخته شده است و به روشهای خلاقانه ای قابل نصب و ترکیب است. کاشی های موکت که به عنوان "موکت های مدولار" و "مربع های موکت" نیز شناخته می شوند ، اغلب مربع هستند و در طیف وسیعی از اندازه های مربع - 48 48 48 ، 50 50 50 ، 60 60 60 و 96 96 96 سانتی متر - و همچنین در "تخته ها" موجود هستند. ، 'که اشکال مستطیلی طولانی هستند. برخی تولیدکنندگان کاشی موکت را نیز به انواع اشکال خلاقانه ارائه می دهند.

کاشی های موکت چیست
شما می توانید از بین انواع پشتی کاشی موکت یکی را انتخاب کنید که معروف ترین آنها پشت جلد سخت ، پشتی بالشتک سلول بسته و پشتی بالش سلول باز است. کاشی های موکت معمولاً به پشتی موکت از قبل متصل شده مجهز هستند ، به این معنی که اغلب آنها می توانند مستقیماً روی کف کف نصب شوند ، نصب سریع و آسان.

برای اکثر پروژه ها ، کاشی های موکت از نظر عملی و از نظر طراحی یک انتخاب برتر هستند. به همین دلیل ما به شما توصیه می کنیم - حداقل - کاشی های موکت را برای پروژه بعدی خود در نظر بگیرید. در اینجا چند مزیت کاشی موکت آورده شده است:

سهولت نصب
یکی از اصلی ترین دلایلی که معماران و طراحان - و نیازی به ذکر نیست اتصالات کف - کار با کاشی های موکت را انتخاب می کنند سهولت نصب آنهاست. بیایید روشهایی را که موکت می تواند نصب شما را آسان کند بررسی کنیم:

کاشی و موکت آسان برای حمل و نقل و حمل و نقل است ، در وهله اول راحت تر می توان آنها را در محل کار بدون آسیب دید.
کاشی های موکت ، از آنجا که از قبل پشتیبانی می شوند ، می توانند مستقیماً بر روی کف طبقه نصب شوند و نیاز به زیراندازها را از بین ببرند. این باعث صرفه جویی در وقت و تلاش شما می شود ، و نیازی به گفتن پول نیست.
کاشی های موکت همیشه لازم نیست که قبل از اینکه روی آن قرار بگیرند ، به مدت 24 ساعت در آن سازگار شوند ، یا در جای خود قرار بگیرند.
گرچه دقیقاً توصیه نمی شود ، اما در شرایطی که زمان ضروری است ، کاشی های موکت را می توان با مبلمان در جای خود قرار داد.
زباله کمتر
کاشی های موکت در مرحله اتصالات حداقل زباله ایجاد می کنند. دلیل این امر این است که برای کاشی ها متناسب با یک فضای مشخص ، برش یا تنظیم بسیار کمی لازم است. این امر به ویژه در مورد اتاق هایی با زاویه و زاویه های عجیب و غریب بسیار صدق می کند.

انتظار می رود حدود 1-3٪ هدر رود. اتلاف کمتر به معنای صرف هزینه کمتر است ، اما برای مشتریانی که نگران پایداری هستند نیز جذاب است.

تنوع سبک که گسترده تر است
در گذشته ، تطبیق پذیری طراحی اساساً با کاشی های موکت غیرممکن بود. کاشی های موکت فقط مربع های نازکی بودند که در طیف محدودی از رنگ ها و کیفیت ها موجود بودند. این تصور منسوخ در مورد آنها ، علی رغم برخی از مزایای بارز آنها ، ممکن است مانع انتخاب آنها شود. مطمئن باشید امروز می توانید با انواع مختلف کاشی موکت از یکنواختی طراحی تقریباً یکسان برخوردار شوید.

فناوری های جدید رنگ ، دستیابی به طیف گسترده ای از رنگ ها و الگوها را ممکن کرده است. حتی می توان یک طرح سفارشی روی کاشی های موکت خود اعمال کرد.

کاشی های موکت رنگارنگ-ege
فراتر از این ، می توانید از پیکربندی کاشی ها برای تأثیرگذاری استفاده کنید. به عنوان مثال ، متفاوت است

برای ایجاد الگوی شطرنجی می توان از انواع رنگ rent استفاده کرد.

کاشی-موکت-اداری-توسط-خاکستری-شطرنجی
کاشی های موکت با یک الگوی ساده را می توان در جهت های مختلف برای اثر بافت و نوری قرار داد.

کاشی های موکت خاکستری و بژ برای جلوه های بافتی و نوری
بیشتر و بیشتر ، شاهد محبوبیت رویکردهای منحصر به فرد کاشی موکت هستیم. طراحان و معماران خلاق از رنگ و الگو برای تسهیل راه یابی و ترسیم مناطق مختلف برای کاربردهای مختلف و رفتارهای کاملاً ظریف استفاده می کنند.

موکت-به عنوان-راه-یاب-در-دفتر استفاده می شود

سهولت نگهداری
یکی از مزایای معمول کاشی موکت سهولت نگهداری آنها است. کاشی های موکت به راحتی برای تمیز کردن برداشته می شوند ، یا اگر یک کاشی بیش از حد آلوده یا از بین برود ، آنها را تعویض کنید. از آنجا که کاشی ها کوچک و مدولار هستند ، فضای زیادی را اشغال نمی کنند و به راحتی قابل ذخیره سازی هستند. داشتن لوازم اضافی ایده خوبی است تا بتوانید در صورت لزوم کاشی ها را خارج کنید. بعلاوه ، از آنجا که کاشی ها به راحتی بلند می شوند ، در صورت لزوم می توانید به راحتی به کابل کشی کف دسترسی پیدا کنید.

کاشی موکت مربع-کف-بتنی-برای-نگاه-صنعتی

محیط
در حالی که گفته می شود موکت آرتا را از کجا بخریم گزینه ای عالی برای تجمل و شکوه است ، کاشی های موکت با کیفیت خوب می توانند کاملاً نزدیک شوند. کاشی موکت که از موکت پهن پهن بریده می شود ، می تواند کیفیتی مشابه موکت دیوار به دیوار را بدست آورد. در واقع ، کاشی های موکت با ساختار لایه ای جاذب خود ، حتی بیشتر صدای سازه را جذب می کنند.

کاشی های موکت در مقابل موکت دیوار به دیوار
هنگام انتخاب موکت ، بسیاری از طراحان دست از انتخاب ها مانند رنگ ها یا الگوها می کشند. اینها مطمئناً تصمیمات مهمی هستند ، اما قبل از رسیدن به آنجا باید در نظر داشته باشید که کدام نوع موکت مناسب پروژه شماست.

کاشی های موکت: انتخابی مقرون به صرفه
کاشی های موکت یک انتخاب مقرون به صرفه مناسب برای اکثر پروژه ها است. در حالی که موکت های دیواری به دیوار همچنان محبوب ترین انتخاب برای پروژه های تجاری هستند ، کاشی های موکت مورد توجه طراحان و معماران قرار گرفته اند که درک می کنند انتخاب کاشی های موکت به معنای صرفه جویی در وقت و هزینه و همچنین کاهش ضایعات است ، بدون اینکه در کیفیت و زیبایی شناسی به خطر بیفتد.

گرچه قبلاً کاشی های موکت آن مربع های رنگ بندی موکت تایل با کیفیت پایین بودند که فقط در چند رنگ استاندارد می توانستید تهیه کنید ، اما این فقط چنین نیست. پیشرفت های تکنولوژیکی دستیابی به آزادی طراحی زیادی را با طیف وسیعی از انواع مختلف کاشی های موکت امکان پذیر کرده است.

هرچند باید به خاطر داشته باشید ، هرچه از گزینه های استاندارد دور شوید ، از مزایای افزایش مدولار بودن کمتر خواهید شد. به عنوان مثال ، اگرچه انتخاب اشکال متنوع و استفاده از طرح های سفارشی بر روی کاشی های موکت شما امکان پذیر است ، اما با این کار ممکن است قیمت افزایش یابد و فرآیند نصب پیچیده تر و وقت گیرتری ایجاد شود.

چند معایب دیگر برای کاشی موکت وجود دارد که باید آنها را بخاطر بسپارید. برای اولین بار ، حتی در صورت نصب بی عیب و نقص ، همیشه می توانید درزهای بین آنها را ببینید. در حالی که فناوری های جدید توانسته اند ظاهر درزها را کاهش دهند ، اما اگر هدف شما ظاهر و احساس یک تکه کف باشد ، کاشی های موکت ممکن است انتخاب درستی نباشد.

بعلاوه ، گرچه می توانید کیفیت موکت دیوار به دیوار را با کاشی های موکت مطابقت دهید ، اما به طور کلی نمی توانید احساس اضافی زیر پا را که می توانید با برخی از موکت های دیوار به دیوار داشته باشید ، پیدا کنید. گرچه برای بیشتر پروژه ها ، طراحان و معماران احساس می کنند که نکات مثبت بیشتر از موارد منفی است.

بنابراین چه زمانی باید از کاشی موکت استفاده کنید؟ کاشی ها انتخاب خوبی برای پروژه هایی هستند که به نتیجه نهایی خیره کننده ای نیاز دارند ، اما ممکن است بودجه یا زمان محدود شود. آنها همچنین برای پروژه هایی که نگهداری منظم از آنها نگران کننده است گزینه بسیار خوبی هستند.


کاشی های موکت شش ضلعی شکل

موکت دیوار به دیوار
موکت های دیوار به دیوار موکتهایی هستند که فضای مورد نظر را در چند تکه - یا حتی یک تکه - در مقابل بسیاری از تکه هایی که برای ایجاد کفپوش شما چیده شده اند ، می پوشانند. بر خلاف کاشی های موکت ، که می توان آنها را به طور مستقیم روی کف کف قرار داد ، موکت های دیوار به دیوار به طور کلی روی کف ، زیر کف زیرانداز گذاشته می شوند و با استفاده از تخته های کوچک متصل می شوند.

به دلیل گزینه های زیادی که برای موکت دیوار به دیوار وجود دارد ، می توانید به راحتی در زیر پا دست پیدا کنید که با کاشی های موکت ممکن نیست. علاوه بر این ، موکت دیوار به دیوار با پایان یکپارچه ، در صورت تصمیم به استفاده از یک طراحی سفارشی ، به شما آزادی خلاقیت بالایی می بخشد ، زیرا دیگر نیازی به شکستگی پارچه نخواهید داشت.

منفی موکت های دیوار به دیوار ، در مرحله نصب است. نصب موکت های دیوار به دیوار بیشتر از نصب کاشی های موکت طاقت فرسا و وقت گیر است. بعلاوه ، ضایعات تولید شده در فرآیند به سادگی بیشتر است - 5-25٪.

اگرچه این اغلب گزینه گران تری است ، اگر پروژه شما به الگویی در مقیاس بزرگ یا سفارشی سازی پیچیده نیاز دارد ، ممکن است موکت دیوار به دیوار انتخاب شما باشد. به طور کلی ، موکت های دیوار به دیوار برای پروژه هایی با اهداف بزرگ طراحی و یا برای سطوح بزرگ کف بهترین عملکرد را دارد

فکر می کنید موکت دیوار به دیوار ممکن است انتخاب درستی برای پروژه شما باشد؟ راهنمای جامع ما در مورد موکت دیوار به دیوار را بررسی کنید و بدانید.
کاشی های موکت-از-تام-دیکسون-منظره-صنعتی-توسط-ایج

بیایید لحظه ای بخاطر بیاوریم: کاشی های موکت در مقابل موکت دیوار به دیوار
کاشی های موکت نصب آسان ، صرفه جویی در وقت و هزینه را ارائه می دهند.
کاشی های موکت گزینه خوبی است که تعمیر و نگهداری منظم آن بسیار نگران کننده باشد.
موکت های دیوار به دیوار بهترین طرح برای الگوهای بزرگ یا طرح های سفارشی است.
موکت های دیوار به دیوار معمولاً آن کیفیت لمس اضافی را دارند که هنگام راه رفتن روی آنها احساس می کنید و هنگام مشاهده سطح بدون درز را می بینید.
انواع کاشی های موکت - طراحی کاشی های موکت شما
اکنون که انواع مختلف موکت را روشن کردید ، بیایید نگاهی به ویژگی های دیگر موکت بیندازیم که احتمالاً در تصمیم شما تأثیر می گذارد: ساخت موکت و انواع کاشی های موکت ، از جمله سبک ها و الیاف.

ساخت کاشی موکت
هنگام بررسی ساخت موکت ، شما به طور کلی سه نوع کاشی موکت را انتخاب می کنید: موکت های منگوله ای ، بافته شده یا سوزنی. در حالی که اکثریت قریب به اتفاق کاشی های موکت منگوله دار هستند ، برای اینکه تصمیم آگاهانه تری بگیرید ، احساس همه گزینه های موجود مفید است. در زیر توضیح خواهیم داد که کاشی های موکت از چه ساخته شده اند.

موکت های تافت دار

95 درصد از تمام کاشی های موکت تجاری موجود در بازار ، تافت دار است. به این دلیل که موکت های پرزدار زمان تولید سریع دارند ، قیمت پایین تری دارند و طرح های متنوعی را با خود دارند. در حالی که موکت های پرزدار برای بیشتر پروژه ها کار می کنند ، اما کیفیت و استقامت بالا نگرانی اصلی شماست ، ممکن است گزینه ایده آل نباشد.

موکت های بافته شده

موکتهای بافته شده یا موکتهایی که روی دستگاه های بافندگی تولید می شوند ، تا سال 1950 تنها گزینه بودند. حتی اگر پیشرفت در ماشین آلات تولید و مواد مصنوعی امکان های دیگری را نیز فراهم کرده باشد ، موکتهای بافته شده به دلیل کیفیت و دوام برتر خصوصاً در مورد مواد طبیعی ، امروزه هنوز در بازار هستند و به طور گسترده ای انتخاب می شوند. موکت های بافته شده انتخاب خوبی برای پروژه های سطح بالاتر است.

سوزن موکتهای مشت شده

موکت های سوراخ دار سوزنی رنگی هستند ، به سرعت خشک می شوند و در برابر نور خورشید و محو شدن مقاوم هستند. در عین کاربردی بودن ، از لحاظ ظاهری و احساسی فاقد قابلیت انعطاف پذیری هستند. موکت های سوراخ دار سوزنی برای مواردی مانند تشک های ورودی بسیار مناسب هستند ، اما برای استفاده عمومی توصیه نمی شوند.

سبک های کاشی موکت
یکی دیگر از مواردی که هنگام طراحی راه حل کاشی موکت باید مورد توجه قرار گیرد ، سبک موکت و خرید اینترنتی آن است. در زیر ، برخی از سبک ها و انواع اصلی کاشی های موکت را شرح خواهیم داد: شمع برش خورده ، شمع حلقه ای و شمع حلقه ای. انواع مختلفی در این سبک ها وجود دارد ، اما این نمای کلی باید شما را شروع کند. برای نگاهی عمیق تر ، واژه نامه موکت ما را بررسی کنید.

شمع حلقه

موکت های شمع حلقه ای از طریق نخ های حلقه ای حاصل می شود تا ظاهری نرم و لطیف ایجاد کند. در محلول های شمع حلقه ، حلقه های بالاتر و پایین را می توان برای بازی با بافت و الگو ترکیب کرد.

شمع را برش دهید

موکتهای شمع برش خورده با برش حلقه های نخ برای ایجاد یک شمع قائم ایجاد می شوند. موکتهای شمع بریده ظاهری رسمی یا مجلل به وجود می آورند و اغلب تیره تر از موکتهای شمعی حلقه ای هستند که از همان نوع نخ تشکیل شده اند.

منبع : egecarpets

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 251
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 287
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 252
  • بازدید ماه : 3489
  • بازدید سال : 4293
  • بازدید کلی : 12440
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی